Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko edellisiin elämiin?

Vierailija
12.07.2024 |

Ja siihen että niissä tapaamanne tärkeät ihmiset kohdalle osuessaan tässä elämässä tuntuvat tutuilta ja hyvin tärkeiltä ennenkuin kunnolla edes tunnette?

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtikaa tarinoita. Mitä ne haluavat kertoa, opettavatko ne myös jotakin?

Vierailija
122/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneissä periytyy esim. silmien ja tukan väri. Aivotutkimuksissa todettu, että ihminen voi periä geeneissä myös muistoja edellisiltä sukupolvilta. Onko muistojen periminen jälleensyntymistä.

Linkki niihin tutkimuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Herra. On vain yksi elämä ja se kestää ikuisuuden kuolemasi jälkeen. On kaksi paikkaa missä ikuisuuden viettää helvetti tai taivas. Taivaaseen pääsy valitaan maanpäällä.  Ainoa tie totuus ja elämä ikuisesti paratiisissa onnistuu Kristuksen sovitus työn hyväksymisen kautta. Kristusta seurataan taivaaseen. Muut reitit ovat eksytystä  ja johtavat helvettiin.

Vierailija
124/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on todella erikoinen tapaus, vielä suomalainen. Millä selitätte että henkilö puhui hypnoosissa sujuvaa venäjää ja osasi kuvata kasakkaelämää ja käyttää sen aikaisia ilmaisuja?

https://www.rajatieto.fi/2021/06/02/mihail-jertakin-uskomaton-elama-kal…

Demonin hallisemana onnistuu. Eksytystä.

Vierailija
125/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.

Siitä ei todellakaan ole minkäänlaisia todisteita, koska se on ihan täyttä hevonpaskaa. 

Sitä ei kukaan ihminen voi sanoa varmuudella kun kyse on tälläisistä hengentieteellisistä asioita. Tämä on aihepiiri josta on yleensäkin hyvin vaikeaa saada varmat todisteet. Olen itse kuullut entisistä elämistä myös meedion väl

Eksyttäjä se meedio Totuus on Raamatussa.

Vierailija
126/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliset elämät on todistettu ja niistä on kirjoitettu kirjoja. Kukaan ei vaan viitsi perehtyä. Koska huuhaa

Todistettu? Linkkejä niihin tutkimuksiin ja todistuksiin. Punahilkasta on kans useita kirjoja. Ei se tee Punahilkasta totta.

Vierailija
127/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Vahvasti on aina ollut tunne, etten kuulu tälle alueelle, että olen ollut joskus jossain muualla ja siellä onnellisempi.  

Vierailija
128/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon siihen vahvasti, koska jälleensyntyminen selittää myös siten, että miksi jotkut pahoinpitelevät toisiaan tai miten hyvä onni toisilla on tai siltä väliltä. Itse olen nähnyt pätkiä omasta entisestä elämästäni aika monta kertaa. Olen ollut merikapteeni, jossa laiva hukkui myrskyn vuoksi, olen ollut intiaani, joka heilutti valkoista lippua rauhan vuoksi, mutta aseella ammuttiin kuitenkin, olen ollut aristokraatti aikoinaan, joka sidottiin tuoliin ja ammuttiin. Olen ollut myös köyhä siivooja ja lapseni vietiin minulta pois, ja se joka sen vei, niin myrkytti oman lapseni katsomaan minua halveksuvasti. Olen ollut myös vankityrmässä, jossa jalassani oli haava ja ennen pitkään haavaan tuli valkoisia matoja. Siis näitä on todella paljon, ja ne ovat täyttä totta. Näen myös ihmisten lävitse ja usein huomaan, etteivät katso minua silmiin, ehkä sen vuoksi, kun katseeni ehkä menee lävitse sieluun. Kun en kuitenkaan loppujen tahdo mitään pahaa. Näe

=Paha henki,  demoni joka aiheuttaa sinulle harhoja ja pelkotiloja. Jeesus Kristus on ainoa  lääke ja pelastus noihin.

Vierailija
129/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muistellaan edellisiä elämiä turvallisesti? Vinkit kehiin ja tarkat ohjeet.

Rukoilet Jeesusta Kristusta etkä lähde mukaan näihin saatanan huijauksiin. 

Huijausta on myös kristittyjen piirissä. On esimerkiksi kirjoitettu kirjoja käynneistä taivaassa tai helvetissä. Monet niistä ovat myöhemmin paljastuneet huijaukseksi. Jälleensyntymisestä on ollut vakuuttavampaa tietoa eikä samalla tavalla ole paljastunut huijaukseksi.

Linkkiä noihin tietoihin ja tutkimuksiin.

Vierailija
130/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei usko mihinkään, niin estää itseltään henkisen kasvun mahdollisuuden. No eipä siitä muuta seuraa kuin joutuu uusintakierrokselle, vähän kuin luokalle jäisi.

Eli uhkailet niitä, jotka eivät usko? :) Vähän niin kuin ne kiertokirjeet, joissa kehotetaan jakamaan viesti niin ja niin monelle ja jos ei jaa, niin huono onni seuraa :)

Kristityt uhkailevat helvetillä, vaikka jumalan pitäisi olla rakastava. 

Eri

Jumala on niin rakastava että ei pakota sinua ikuisesti seuraansa  kun ei nytkään kiinnosta.

Vierailija
131/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon näkökulmasta ajatus jatkuvista inkarnaatioista on kyllä ongelmallinen. Mihin sitten tarvitaan syntien sovitusta, jos ihminen voi inkarnoitua aina uudelleen ja uudelleen ja sovittaa itse elämässään tehdyt virheet? Tietysti jos haluaa ottaa sellaisen näkökulman, että ihminen lähetetään tänne aina uudestaan kunnes kykenee ottamaan vastaan kristinuskon sanoman, tämä tavallaan sopisi jopa kristinuskon raameihin jollain tasolla. 

Valhetta ja eksytystä,  lue Raamatun totuus.

Vierailija
132/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon näkökulmasta ajatus jatkuvista inkarnaatioista on kyllä ongelmallinen. Mihin sitten tarvitaan syntien sovitusta, jos ihminen voi inkarnoitua aina uudelleen ja uudelleen ja sovittaa itse elämässään tehdyt virheet? Tietysti jos haluaa ottaa sellaisen näkökulman, että ihminen lähetetään tänne aina uudestaan kunnes kykenee ottamaan vastaan kristinuskon sanoman, tämä tavallaan sopisi jopa kristinuskon raameihin jollain tasolla. 

Ei kyllä sovi kristinuskon raameihin millään tavalla. On New Age eksytystä.

Miksei sovi? Eihän raamattu kerro kovin tarkasti tietyistä asioista. Eihän ihminen välttämättä ymmärrä edes oikein mikä on taivas. Jos taivas tarkoittaa

Raamattu on iso ja laaja teoskirjasto josta riittää vastauksia myös sinun näihin pohdintoihin.

Vierailija
133/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleensyntyminen on kiinnostava asia. Jos on näkemyksiä siihen niin olisi kiva lukea. Harmi jos aina mennään näihin samoihin Jeesus juttuihin.

Kuuluu mennäkin. Sinua varoitetaan eksytystä mikä johtaa sielusi ikuiseen helvettiin. Ota vakavasti.

Vierailija
134/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleensyntyminen tuntuu realistiselta ja oikeudenmukaiselta asialta ja auttaa ymmärtämään että kaikella on tarkoituksensa. Välillä kun tunnen tyytymättömyyttä elämään tai vertaan itseäni muihin, niin yritän ajatella että tämä kaikki ei ole sattumaa. Että olen oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja on tarkoitettu että koitan kasvaa ja kehittyä henkisesti tältä pohjalta. Jos ajatellaan kristinuskoa niin kaikki on vain pelkkää sattumaa ja kuoleman jälkeen on jako taivaaseen ja helvettiin sen pohjalta piditkö totena jotain oppeja vai et. Ei millään ole mitään väliä, jos tämä on totta.

Ei uskossa ole mitään sattumaa päädytkö taivaaseen vai helvettiin se on ihan sinun oma jokapäiväinen henkilökohtainen valintasi. Joko seuraat Jeesusta kohti taivasta tai eksyttäjiä kohti helvettiä. Se on aktiivinen valinta ei sattumankauppaa.

Vierailija
135/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri puhui, että kristinuskoon liittyi alussa myös oppia uudelleensyntymisestä. Jeesus olisi siitä puhunut. Löytyy myös netistä Googlettamalla.

Poistettiin jossain vaiheessa opista. Uudelleen syntymiseen liittyy myös moraalinen ongelma. Moni voisi päättää itse päivänsä, jos elämänsä sotkee pahasti. Sitten vaan ranteet auki, syntyy uudelleen ja aloittaa tyhjältä pöydältä.

Kyllä siihen yhä liittyy uudelleensyntymisen oppi. Ihmisen kuuluu syntyy uudelleen sekä Hengestä että vedestä jotta hän olisi kelvollinen ikuisen elämään taivasten valtakunnassa. Elämä Jeesuksen kanssa aletaan täällä maanpäällä ja se jatkuu ikuisesti taivaassa. Tuossa uudelleen syntymässä ihminen hylkää vanhan synnin täytteisen elämänsä ja lähtee tekemään parannusta sekä seuraamaan Kristusta.

Vierailija
136/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.

Mä pidän itseäni kristittynä, mutta nämä jälleensyntymäjutut ovat todella mielenkiintoisia, enkä poissulje niiden mahdollisuutta olla todellisia. En varsinaisesti usko tai ole myöskään uskomatta näihin. Ajattelen että elämä on ihme ja kaikki on mahdollista. :) 

Olet eksytetty, vaara uhkaa.

Vierailija
137/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon siihen vahvasti, koska jälleensyntyminen selittää myös siten, että miksi jotkut pahoinpitelevät toisiaan tai miten hyvä onni toisilla on tai siltä väliltä. Itse olen nähnyt pätkiä omasta entisestä elämästäni aika monta kertaa. Olen ollut merikapteeni, jossa laiva hukkui myrskyn vuoksi, olen ollut intiaani, joka heilutti valkoista lippua rauhan vuoksi, mutta aseella ammuttiin kuitenkin, olen ollut aristokraatti aikoinaan, joka sidottiin tuoliin ja ammuttiin. Olen ollut myös köyhä siivooja ja lapseni vietiin minulta pois, ja se joka sen vei, niin myrkytti oman lapseni katsomaan minua halveksuvasti. Olen ollut myös vankityrmässä, jossa jalassani oli haava ja ennen pitkään haavaan tuli valkoisia matoja. Siis näitä on todella paljon, ja ne ovat täyttä totta. Näen myös ihmisten lävitse ja usein huomaan, etteivät katso minua silmiin, ehkä sen vuoksi, kun katseeni ehkä menee lävitse sieluun. K

Joo mä en onneksi olekaan tuollainen harhainen vaikka kuulenkin ääniä päässäni. Nekin toteavat minulle että tekevät kiusaa palstalla.

Vierailija
138/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei todellakaan ole minkäänlaisia todisteita, koska se on ihan täyttä hevonpaskaa. 

Sitä ei kukaan ihminen voi sanoa varmuudella kun kyse on tälläisistä hengentieteellisistä asioita. Tämä on aihepiiri josta on yleensäkin hyvin vaikeaa saada varmat todisteet. Olen i

Äänet kertovat mielessäni minulle että jotkut ovat tehneet valheellista työtä, tämähön tulisi jo jokaisen aikuisen tietää ja ymmärtääkin. Olen samaa mieltä. Ei auta todistella. Ei niin sanovat äänetkin vielä tueksi.

Vierailija
139/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa ottaa enempää kantaa. Pysyn omassa totuudessani, en usko menneisiin enkä tuleviin elämiin maan päällä tai missään muussakaan paikassa. Kuoleman jälkeen siirryn henkimaailmaan ja pälyilen sieltä jälkeeni jääneitä tallaajia. Toivottavasti keksitte ratkaisun totuuksiinne.

Vierailija
140/212 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon jälleensyntymiseen. Katsoin yhden ohjelman jossa oli amerikkalainen tutkija, joka tutkii nimenomaan lasten muistoja edellisistä elämistä. Siinä noin 4 vuotias poika muisti edellisen elämänsä ja sen että hänet tapettiin lapsena. Tutkija alkoi selvittämään tapausta ja löysi nämä edelliset vanhemmat. Hän näytti sitten pojalle kolme miehen kuvaa, kolme naisen kuvaa ja kolme leikkipuiston kuvaa joista poika mitään epäröimättä tunnisti isänsä, äitinsä ja leikkipuiston missä kävi leikkimässä. Hänen naama alkoi suorastaan loistamaan kun hän näki tutut kuvat. Mielenkiintoista tässä oli myös, se että poika ja hänen äitinsä olivat valkoisia ja poika oli entisessä elämässä ollut musta jolla oli mustat vanhemmat. Ei taida noin pienen mielikuvitukseenkaan kovin helposti mahtua tuollainen skenaario.

Linkki ohjelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi