Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Onko naisen pitkät hiukset kiihottavat?

Vierailija
12.07.2024 |

Minulla on pitkät ruskeat hiukset. Olen suosittu ja haluttu miesten keskuudessa, vaikka en ole muuten kaunis. Mies on ihan kiihkoissaan kun makaan alasti sängyssä hiukset valtoimenaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on piilohomo ja poikamaisista tytöistä tykkää.

Vierailija
22/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti. Joko ap uskot asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tarkalleeen, mutta Raamatussakin on maininta, että naisella tulee olla pitkä tukka.

Eikös siellä myös mainita että se kirja on pelkkää keksittyä satua.

Vierailija
24/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat. Jo kerhossa ihailin yhtä kaunista tyttöä jolla oli aivan ihanat hiukset lantiolle saakka. Se sama tyttö piti yläasteella valloittavia luonnonblondejaan usein auki vapaana tai jollain kivalla kampauksella josta näkyi niiden tuuheus ja pituus. Ah. En tiedä kauniimpaa. Meidän seukkaaminenkin lähti siitä, etten voinut olla hyväilemättä hellästi sitä tukkaa. Tyttö nautti kosketuksistani.

Seurustelit siis vain hänen hiustensa kanssa.

Vierailija
25/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin miesten pitkät hiukset on kiihottavat

-N32

Olen samaa mieltä!

- N65

Vierailija
26/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt pitkät ruskeat hiukset, mutta taidan leikkauttaa ne ihan lyhyiksi.

Vierailija
27/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat. Jo kerhossa ihailin yhtä kaunista tyttöä jolla oli aivan ihanat hiukset lantiolle saakka. Se sama tyttö piti yläasteella valloittavia luonnonblondejaan usein auki vapaana tai jollain kivalla kampauksella josta näkyi niiden tuuheus ja pituus. Ah. En tiedä kauniimpaa. Meidän seukkaaminenkin lähti siitä, etten voinut olla hyväilemättä hellästi sitä tukkaa. Tyttö nautti kosketuksistani.

Seurustelit siis vain hänen hiustensa kanssa.

En, koko tyttö oli upea. Hiukset kruununa.

Vierailija
28/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkähiuksisista naisista enemmän kuin lyhythiuksisista. Jotenkin hakeudun vaistomaisesti pitkähiuksisten naisen seuraan.

Vierailija
29/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voine sanoa, että pitkät hiukset itsessään kiihottavat, mutta pitkät, lainehtivat hiukset vapaana kulkeva nainen on hyvin seksikäs näky. Ei varmasti voi yleistää, mutta sellainen vaikutelma syntynyt, että pitkähiuksiset naiset ovat lempeämpiä kuin lyhythiuksiset. 

Kun itselläni oli pitkät hiukset, tuntui se vetoavan moniin naisiin. 

Vierailija
30/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette varmaan ole panneet vielä lähetyssaarnaajassa? Hiukset on aina miehen käsien alla ja nainen kiljahtelee, kun hiuksista kiskotaan. Lyhyet hiukset naiselle, kiitos!

Me on oltu lähetyssaarnaajassa jo nuoresta eniten kaikista asennoista ja nykyään oikeastaan pelkästään siinä, koska saan naisena niin kovia orgasmeja tossa setissä ja mulla on ollut pitkä tukka aina. Mä vaan heitän mun hiukset tyynyn taakse. Joskus miehen käsi / mun käsivarsi tarttuu niihin jos hän pitelee mun käsiä siellä mut 90 pros. kerroista toimii ihanasti. 

Vierailija
31/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette varmaan ole panneet vielä lähetyssaarnaajassa? Hiukset on aina miehen käsien alla ja nainen kiljahtelee, kun hiuksista kiskotaan. Lyhyet hiukset naiselle, kiitos!

Me on oltu lähetyssaarnaajassa jo nuoresta eniten kaikista asennoista ja nykyään oikeastaan pelkästään siinä, koska saan naisena niin kovia orgasmeja tossa setissä ja mulla on ollut pitkä tukka aina. Mä vaan heitän mun hiukset tyynyn taakse. Joskus miehen käsi / mun käsivarsi tarttuu niihin jos hän pitelee mun käsiä siellä mut 90 pros. kerroista toimii ihanasti. 

Mä nään sut "tossa setissä" hiukset seksikkäästi valtoimenaan "tyynyn takana". On siin päällä miehenä kiva katella. Rupee kivasti kohoileen näin sunnuntain ratoksi ajatuksesta.

Vierailija
32/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Sekin on seksikästä jos ovat niinkin pitkät että selän puolella yltävät takapuoleen asti mutta harvoilla niin pitkät on ja sellaiset on melko harvinaiset.

Vierailija
33/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ponnarinpäiset tytöt saa mut sekaisin halusta

kylä 48ba tepsii myösxeikä tarvii olla alle 20v  tosin pigtail ponytailii kivemman näköinen tietys asennois

Vierailija
34/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naisella pitää olla pitkä tukka. On kainis ja seksissäkin monikäyttöinen, naiset ovat kekseliäitä sen suhteen.

Vierailija
35/41 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herää halut, kun näen pitkähiuksisen naisen.

Vierailija
36/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herää halut kun olen mukavan naisen seurassa, jonka kanssa välillämme on seksuaalinen jännite.

Karvojen malli päässä tai missään muuallakaan ei vaikuta.

Vierailija
37/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kokemattomana opiskelijapoikana ihastuin hieman vanhempaan opiskelijatyttöön, jolla oli pitkät ja kauniit tummanruskeat hiukset. Ladylike, hieman viileä kaunotar. Sittemmin yritin iskeä häntä muutama oluen ja tanssilavakulttuurin muokkaamien karkein keinoin. Ja tulin kylmästi hylätyksi. Eikös ole niin, että jos kymmeneltä kysyy suoraan, yhdeksän nakkelee niskojaan mutta kymmenes ei. Hän ei ollut se kymmenes. 

Aikaa kului vuosia ja oltiin työtovereita, ystäviäkin. Ja molemmat naimisissa, ei ehkä maksimaalisen onnellisesti. Jotenkin ajauduttiin suhteeseen. Kauniit, pitkät hiukset stimuloivat; niistä puhuttiin paljon sängyssä. Kerroin haaveilevani ejakulaatiosta hänen hiuksiinsa, mikä kiihotti häntä. Ei koskaan tapahtunut, kun p-u oli sittenkin se houkuttelevin paikka.

Suhde päättyi vähitellen pienen vaurioin, mitä nyt puoliso ajoin muistuttaa tästä nuoruudensynnistä. Kun pitkässä aviosuhteessa erektio ja ejakulaatio joskus takkuilevat, muisto näistä hiuksista parantaa puhtia...

Vierailija
38/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottavat. Varsinkin tummat pitkät hiukset. Se on jotenkin niin naisellista. Siihen kun vielä yhdistää kesämekon ja commandona olemisen.

Vierailija
39/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksiset naiset ovat kauniita ja aina kaunis nainen saa automaattisesti kaluuni liikettä.

Vierailija
40/41 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat visuaalisesti kiihottavat - ja taas esim kalju nainen ei sytytä ollenkaan.

Mutta! Parasta on, jos naisen hiukset ylettyvät esim olkapäiden seutuville tai polkkatukka tai joku vastaava maltillinen hiusmalli, koska seksissä pitkät hiukset ovat sietämättömät. Ne ovat aina naamalla, jopa suussa, peittävät näkökenttää tai kutittavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi