Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Onko naisen pitkät hiukset kiihottavat?

Vierailija
12.07.2024 |

Minulla on pitkät ruskeat hiukset. Olen suosittu ja haluttu miesten keskuudessa, vaikka en ole muuten kaunis. Mies on ihan kiihkoissaan kun makaan alasti sängyssä hiukset valtoimenaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pitkät hiukset omaava nainen ja samanlainen kokemus minullakin. Hiukseni ovat aina viehättäneet miehiä, ne ovat halunneet koskea ja nuuhkia niitä :)

Usein myös mies on pyytänyt, että avaan ponnarin ja pitkät hiukset valahtavat paljaille rinnoille ;) 

Vierailija
2/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä hiuksista, mutta myös kaljuista naisista. Kaljut naiset vaikuttavat mysteerisiltä harvinaisuudessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan siilitukka.

Vierailija
4/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarinpäiset tytöt saa mut sekaisin halusta

Vierailija
5/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Jo kerhossa ihailin yhtä kaunista tyttöä jolla oli aivan ihanat hiukset lantiolle saakka. Se sama tyttö piti yläasteella valloittavia luonnonblondejaan usein auki vapaana tai jollain kivalla kampauksella josta näkyi niiden tuuheus ja pituus. Ah. En tiedä kauniimpaa. Meidän seukkaaminenkin lähti siitä, etten voinut olla hyväilemättä hellästi sitä tukkaa. Tyttö nautti kosketuksistani.

Vierailija
6/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hiukset varsinaisesti ole seksikkäät tai kiihottavat, eivät ole uimapukualuetta. Mutta ne ovat hyvin perinteisen nauselliset, ja kyllähän sitä miehenä pitää naisellisia asioita kauniina. 

Vierailija
7/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musliminaiset ja monet muut eivät näytä hiuksiaan julkisesti. Kaikilla varmaan paksut ihanat tukat. 

Hiuksissa sanotaan asuvan voiman tms - HUOMIO miesten pitkät hiukset! Eikö Jeesuksellakin ollut? Näin kaikissa häntä esittävissä kuvissa.

Tiedättekö Raamatun kertomuksen kauniista Prinssi Absolomista, Kuningas Davidin pojasta, jolla oli pitkät hiukset ja joka halusi isältään jotain... katsokaa itse tarina... Sitten hän jäi tukastaan puuhun kiinni takaa-ajossa ja huonosti kävi!

Vierailija
8/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä pitkästä tukasta lainkaan koska se sopii melko harvalle. Lyhyt kauniisti leikattu tukka saa kivat ja suloiset kasvot esille paremmin. Oikein leikattuna lyhyt tukka sopii useimmille.

Vierailija
9/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on. Ei ne tosin yksin riitä kiihottumiseen.

Vierailija
10/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkalleeen, mutta Raamatussakin on maininta, että naisella tulee olla pitkä tukka.

Vierailija
11/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti! Vaimollakin on pitkät ruskeat hiukset ja itse olen edelleen aivan "hulluna" niihin. Ne olivat alunpäitenkin se aivan ensimmäinen asia johon hänessä kiinnitin huomioni. Yli 20v yhteiseloa nyt takana...

Vierailija
12/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Hiusten mallilla ja pituudella ei ole vaikutusta kiihottuneisuuteeni.

Vierailija
13/41 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä mikä pituus sopii, ei se ole hiuksista kiinni. Kauniit kasvot ja hyvä treenattu (sopivasti) kroppa pistää silmään ensin. Hyvä kroppa on harvinaisuus ;)

Vierailija
14/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli syrjähyppy. Nainen makasi alasti pitkät kiharaiset hiukset levällään. Pitkät hiukset sai minut kiihottumaan äärimmilleen. Se oli elämäni paras pano. Pystyn panemaan vaimoani vain kun ajattelen sitä pitkähiuksista naista.

Vierailija
15/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan ole panneet vielä lähetyssaarnaajassa? Hiukset on aina miehen käsien alla ja nainen kiljahtelee, kun hiuksista kiskotaan. Lyhyet hiukset naiselle, kiitos!

Vierailija
16/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli syrjähyppy. Nainen makasi alasti pitkät kiharaiset hiukset levällään. Pitkät hiukset sai minut kiihottumaan äärimmilleen. Se oli elämäni paras pano. Pystyn panemaan vaimoani vain kun ajattelen sitä pitkähiuksista naista.

Karmeeta luettavaa.

Vierailija
17/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette varmaan ole panneet vielä lähetyssaarnaajassa? Hiukset on aina miehen käsien alla ja nainen kiljahtelee, kun hiuksista kiskotaan. Lyhyet hiukset naiselle, kiitos!

Pitkät hiukset on kieltämättä tiellä monessa asennossa. Minun mies usein pyytää että laitan ne letille. Pitkät ruskeat luonnonkiharat minullakin. 

Vierailija
18/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miesten pitkät hiukset on kiihottavat

-N32

Vierailija
19/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lyhut tukkaisia en suostu panemaan lainkaan. Ei ole mun juttu.

Vierailija
20/41 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet Liza Minelli mäiset hiukset omava nainen kiihottaa eniten.  Jo lapsena tuli katsottua Capliinin elokuvia jossa Capliinin vasta näyttelijälle oli sellaiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme