Lapsi heitellyt sorsia kivillä ja mua oikeasti KUVOTTAA
Sain lapsen luokkakaverin äidiltä eilen viestin, että oli nähnyt meidän pojan yhden kaverinsa kanssa lammella heittelemässä sorsia kivillä. Lapsi ei kiellä, ei kyllä varsinaisesti myönnäkään, sanoo vaan että "ei me niitä heitelty vaan sinne veteen".
Tämä tuntuu musta aivan järjettömän pahalta! En ole mikään sellainen "eläintensuojelija", mutta jos olen jotain yrittänyt lapselle opettaa, niin sitä, että eläimiä ei kiusata ja luontoa pitää kunnioittaa. Luulin, että yön yli nukkumalla tunteet vähän helpottaisi, mutta suoraan sanoen mua edelleen vaan v*tuttaa nähdä tuo lapsi ja se, että sen mielestä asiassa ei ole mitään ihmeellistä ja kaduttavaa. En ole koskaan ennen tuntenut tällaista suoranaista vastenmielisyyden tunnetta omaa lasta kohtaan!
Kommentit (99)
Saako tuollaisia lapsia heittää kivellä?
Äidin pieni valehteleva psykopaatti :3. Pakotat sen myöntämään nyt, yritä saada se ymmärtämään että lintuja pelottaa ja sattuu. Jos ei pysty tähän suosittelen ihan hylkäämistä, soita lasu.
Jos kuvottaa niin kudo, voin tuoda langan ja kutimet
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kenelläkään?
Ai lapsipsykopaateista? No ei ole. Wt ja uussuomalaiset lapset kituuttaa eläimiä niin ettei kukaan tällä kylällä jätä enää koiraansa kaupan ulkopuolelle yksin. Edes minuutiksi. Ihan hulluksi mennyt. Kaikkea pienempää ja avuttomampaa rääkätään, oli se sitten "kaveri" tai eläin.
Lapsi piikille. Ihan sairas kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä revin paarmalta siivet irti tuossa iässä. Älä sinä usko vihervassupropagandaa mitä tunkee nykyään joka tuutista.
Eli yritätkö sanoa että eläinten kiusaajista tulee persuja?
Paha sanoa näin sivusta, mutta ainakin jos eläviä kissanpentuja heittää nuotioon, niin susta tulee SDP:läinen
Vierailija kirjoitti:
Lapsen empatiakyky vasta kehittyy. Asioita tehdään ajattelemattomasti ja sitten vanhempana voidaan kauhistella kuinka sitä nuorena käyttäytyikin typerästi. Enemmän olisin huolissani sinun omista inhon ja vihan tunteista omaa lastasi kohtaan.
Tämä. Nykyisin yksinhuoltajat eivät oikein saa mitään ulkopuolista tukea lastenkasvatuksessa. Pitäisi olla enemmän keskusteluapua vaikka lasupuolella. Terveyskeskuksesta saa reseptin mielialalääkkeisiin, mutta keskusteluapua ei kai enää saa? Johonkin noita tunteita pitäisi päästä purkamaan, jos läheisiä ei ole.
Vastuunsa tunteva vanhempi tuntee aluksi juuri näin kuin ap. Jos ei, niin silloinhan vanhempi hyväksyisi lapsensa käytöksen. Lapsi oppii kyllä, kun selität, ettei näin saa tehdä ja teet selväksi, että tämä oli sitten viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vastuunsa tunteva vanhempi tuntee aluksi juuri näin kuin ap. Jos ei, niin silloinhan vanhempi hyväksyisi lapsensa käytöksen. Lapsi oppii kyllä, kun selität, ettei näin saa tehdä ja teet selväksi, että tämä oli sitten viimeinen kerta.
Mistä tiedät, että oppii? Ei pelkkä puhe välttämättä auta.
Vierailija kirjoitti:
Huutikset yritykselle kasvattaa miehestä jotakin muuta kuin sadistinen tuholainen
Herää väkisinkin ajatus siitä, että millainen äiti kasvattaa ne sadistiset tuholaiset. Onko sama, joka kasvattaa tytöistään tilanteen mukaan oksuempaattisia tai toisiin ihmisiin henkistä väkivaltaa käyttäviä.
Älkää hankkiutuko yksinhuoltajiksi, jos ette osaa kasvattaa lapsianne yksin.
mun lapsi teki joskus saman annoin nahkavyöllä 10 iskua perseelle ni ei ole enään eläimiä kiusannut.
No mieti, miehen veli perheineen oli meillä kylässä, heidän poikansa potki meidän kissaa ja vielä heitti sitä kirjalla kun olimme kaikki olohuoneessa. Ja mitään eivät sanoneet lapselleen. Sinä sentään olet yrittänyt opettaa, toisia ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No mieti, miehen veli perheineen oli meillä kylässä, heidän poikansa potki meidän kissaa ja vielä heitti sitä kirjalla kun olimme kaikki olohuoneessa. Ja mitään eivät sanoneet lapselleen. Sinä sentään olet yrittänyt opettaa, toisia ei kiinnosta yhtään.
Jos tuo on totta, tee lastensuojelu- ja eläinsuojeluilmoitus. Äläkä luonnollisesti enää kutsu tuota mieleltään sairasta perhettä kylään luoksenne.
Kuriton sukupolvi,siitä on tehty elokuvakin,sitä se on kun koivunienenherralta viedään valtuudet.Itse tosin räiskisin niitä sorsia ilmapistoolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että oppii? Ei pelkkä puhe välttämättä auta.
No, sitä kutsutaan kasvatukseksi. Lapsi, joka on kasvatettu, ymmärtää kyllä, milloin vanhempi on tosissaan. Toki, jos vanhempi on kaverivanhempi eikä halua aiheuttaa pahaa mieltä pikku piltille, niin silloin ei puhe auta.
Vierailija kirjoitti:
Kuriton sukupolvi,siitä on tehty elokuvakin,sitä se on kun koivunienenherralta viedään valtuudet.Itse tosin räiskisin niitä sorsia ilmapistoolilla.
sua pitäis lyödä turpaa ja ampua sillä pistoolillä päähän.
Joo mailmassa on monta epäkohtaa joihin saisi puuttua. Annat lapsesi katsoa Minecraft videoita YouTubesta valvotusti, ja se vidun alkorytmi alkaa suoltamaan Skyrim vidun viddua ehdotuksiin.
Ei ole vielä löytynyt vastusta jokainen öykkäri on tippunut parilla potkulla,ilmapistoolia vaan peliin ja sorsia vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä löytynyt vastusta jokainen öykkäri on tippunut parilla potkulla,ilmapistoolia vaan peliin ja sorsia vituttaa.
sama juttu turpaa ottanu jokaine kusipää kenen kanssa tapellu.tollast homoo olis kiva hakata nyrkil naamaan.ehdonalainenkin loppu.
tosin en tappele lasten kanssa enkä ammu pienii sorsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä revin paarmalta siivet irti tuossa iässä. Älä sinä usko vihervassupropagandaa mitä tunkee nykyään joka tuutista.
Eli yritätkö sanoa että eläinten kiusaajista tulee persuja?
Ei ainakaan mitään hyy zäreitä.
Ilmainen neuvo: älä ikinä ota mitään lemmikkiä.
Kivillä heittelyllä ja pullan heittelyllähän saa samanlaisia tuloksia.
Itse en ole heitellyt kumpiakaan, koska en halua vahingoittaa sorsia.
Oksenteleva lastenkasvattaja ei vakuuta. Yksinhuoltaja?
Kuinka yksityiskohtaisesti tapahtuma oli nähty, oliko osumia sorsiin? Onko mahdollista, että kertoja on erehtynyt siitä mihin kiviä heiteltiin, vai tarkoittaako "lapsi" poikaa, ja onko siis av-fakta, että poika valehtelee aina?