Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi heitellyt sorsia kivillä ja mua oikeasti KUVOTTAA

Vierailija
12.07.2024 |

Sain lapsen luokkakaverin äidiltä eilen viestin, että oli nähnyt meidän pojan yhden kaverinsa kanssa lammella heittelemässä sorsia kivillä. Lapsi ei kiellä, ei kyllä varsinaisesti myönnäkään, sanoo vaan että "ei me niitä heitelty vaan sinne veteen". 

Tämä tuntuu musta aivan järjettömän pahalta! En ole mikään sellainen "eläintensuojelija", mutta jos olen jotain yrittänyt lapselle opettaa, niin sitä, että eläimiä ei kiusata ja luontoa pitää kunnioittaa. Luulin, että yön yli nukkumalla tunteet vähän helpottaisi, mutta suoraan sanoen mua edelleen vaan v*tuttaa nähdä tuo lapsi ja se, että sen mielestä asiassa ei ole mitään ihmeellistä ja kaduttavaa. En ole koskaan ennen tuntenut tällaista suoranaista vastenmielisyyden tunnetta omaa lasta kohtaan! 

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko lapsi päästä metsästysseuran mukana ampumaan sorsia?

Vierailija
22/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny sitä, että onko lapsilla joku sisäänrakennettu taipumus hätyyttää ja kiusata eläimiä?

Usein kun olen koiran kanssa lenkillä ja vastaan tulee lapsi pyörällä, niin se lapsi alkaa keulimaan pyörällä ja rysäyttää keulat alas aina kun on kohdallamme nähdäkseen, että reagoiko koira vai ei. Tai sitten alkaa veivaamaan sitä pyörää puolelta toiselle tai muuten vaan härvää jotain. Koira ei välitä, mutta ihmetyttää nuo lapset.

Ja kun itse olin lapsi niin muistan kun muut lapset just repi siipiä joltain hyttysiltä. Ihmettelin jo silloin, että mikä ihme noita vaivaa. Kerran bussia odotellessa pari poikaa huomasi päästäisen ja talloi sen hengiltä. Tuolloin muistan huutaneeni pojille pää punaisena.

Mikä ihme tämä juttu on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse siitä miltä sinusta tuntuu, ap, vaan mitä lapsesi on kotonaan oppinut ja mitä hän tekee kun äidin silmä välttää. Kunnon keskustelu, niin monta kertaa että menee perille.

Vierailija
24/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen empatiakyky vasta kehittyy. Asioita tehdään ajattelemattomasti ja sitten vanhempana voidaan kauhistella kuinka sitä nuorena käyttäytyikin typerästi. Enemmän olisin huolissani sinun omista inhon ja vihan tunteista omaa lastasi kohtaan.

Hyvin sanottu ja ihan totta ! 

Vierailija
25/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan turvallisuuden kannalta olisi parempi, jos joku hukuttaisi pentusi lampeen.

Niinkö sinä olet tehnyt omille pennuillesi?

Vierailija
26/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankarat rangaistukset kaikille eläinrääkkäjille iästään huolimatta. Esim tuntuva taloudellinen rangaistus + koulutuspaikan evääminen + rikosrekisteriin elinikäinen merkintä + täysikäiselle vankilatuomio. Alaikäinen välittömästi hoitoon suljettuun laitokseen.

Vierailija
27/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja ihmiset yleensäkin ovat saatanasta 

Vierailija
28/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset yritykselle kasvattaa miehestä jotakin muuta kuin sadistinen tuholainen

Vierailija
29/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuollaiset toisten tekemisistä selän takana raportoivat naiset ovat enempi vähempi sekasi ;)

Vierailija
30/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinua sentään kiinnostaa lapsesi törppöilyt. Tuossa pari viikkoa sitten näin uimarannalla, kuinka joku oman elämänsä sankari sukelteli pohjamudista simpukoita ja availi niitä ja jätti rannalle. Vanhemmat siinä vaan toljotti. Kun kävin sanomassa, että noin ei saa tehdä kersa ei reagoinut siis mitenkään. Katsoa möllötti siinä niin kuin joku ymmärtämätön.

Näin se nykyään menee. Poikalapseen toimii vain kuri, mikä on nykyään kielletty. Parempi antaa tuhota ja rötöstellä sen aikaa, että sossu tulee viemään rangaistuslaitokseen

Vierailija
31/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä revin paarmalta siivet irti tuossa iässä. Älä sinä usko vihervassupropagandaa mitä tunkee nykyään joka tuutista.

Eli yritätkö sanoa että eläinten kiusaajista tulee persuja? 

Ei Mikkel Näkkäläjärvi ole persu vaan demari.

Vierailija
32/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Voisko lapsi päästä metsästysseuran mukana ampumaan sorsia?

Törkimys! Kuinka kehtaatkin ehdottaa tuollaista!

Vierailija
33/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny sitä, että onko lapsilla joku sisäänrakennettu taipumus hätyyttää ja kiusata eläimiä?

Usein kun olen koiran kanssa lenkillä ja vastaan tulee lapsi pyörällä, niin se lapsi alkaa keulimaan pyörällä ja rysäyttää keulat alas aina kun on kohdallamme nähdäkseen, että reagoiko koira vai ei. Tai sitten alkaa veivaamaan sitä pyörää puolelta toiselle tai muuten vaan härvää jotain. Koira ei välitä, mutta ihmetyttää nuo lapset.

Ja kun itse olin lapsi niin muistan kun muut lapset just repi siipiä joltain hyttysiltä. Ihmettelin jo silloin, että mikä ihme noita vaivaa. Kerran bussia odotellessa pari poikaa huomasi päästäisen ja talloi sen hengiltä. Tuolloin muistan huutaneeni pojille pää punaisena.

Mikä ihme tämä juttu on?

Mulle kävi kerran pelokkaan koirani kanssa niin, että takaa tuli tyttökolmikko pyörällä ja yksi siinä sitten (ihan oikein ja asiallisesti) soitti kelloa, että huomaamme väistää. Koirani ehti sitä kuitenkin vähän säikkyä, niin yksi tytöistä tokaisi: "Älä ny renkuta sitä ko toinen pelkää." Lämmitti sydäntä, että oli niin empaattinen tyttö.

Vierailija
34/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tämä juttu on?

Niin siis POIKAlapsi. Tytöt eivät tee tuollaista

https://www.ladbible.com/community/documentary-social-experiment-boys-g…

Vierailija
35/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät että on medialukutaidotonta porukkaa. Tällä palstalla menee aivokuolleimmatkin provot niiiiiin helposti läpi massoille, että oikein kutsutte näitä trolleja tänne sepittelemään. xD

Vierailija
36/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika sanoi, ettei heitellyt sorsia kivillä. Hän kertoi ihan selvästi, että olivat heitelleet kiviä veteen, mutta eivät heitelleet sorsia. On asia erikseen, arveletko lapsesi valehtelevan, mutta älä nyt väitä, ettei ole kieltänyt asiaa. Lue oma kirjoituksesi ja selvitä pääsi. Meni vähän tunteisiin, koska tämä on tuttu ilmiö. Joillekin naisille ei riitä, että kysymykseen vastaa kyllä tai ei. Ajatellaan, että eihän se tarkoittanut OIKEASTI sitä, koska vastasi vain lyhyesti eikä samalla selittänyt tarkemmin, heilutellut käsiään, korottanut ääntään ja piirtänyt kuvaa tilanteesta.

Kuule r*iskaajakin sanoo oikeudessa, jopa kiistattomien todisteiden edessä, että ei r*iskannut vaan harrasti naisen kanssa seksiä mitä nainenkin halusi. Kasvapa sinä aikuiseksi ja lakkaa paapomasta sadisteja

Vierailija
37/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinua sentään kiinnostaa lapsesi törppöilyt. Tuossa pari viikkoa sitten näin uimarannalla, kuinka joku oman elämänsä sankari sukelteli pohjamudista simpukoita ja availi niitä ja jätti rannalle. Vanhemmat siinä vaan toljotti. Kun kävin sanomassa, että noin ei saa tehdä kersa ei reagoinut siis mitenkään. Katsoa möllötti siinä niin kuin joku ymmärtämätön.

Näin se nykyään menee. Poikalapseen toimii vain kuri, mikä on nykyään kielletty. Parempi antaa tuhota ja rötöstellä sen aikaa, että sossu tulee viemään rangaistuslaitokseen

Mistä päättelit, että kyseessä on poika?

Vierailija
38/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö simpukat oo rauhoitettuja? Kannattaisi vanhempia kiinnostaa, ettei tule seuraamuksia.

Vierailija
39/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät että on medialukutaidotonta porukkaa. Tällä palstalla menee aivokuolleimmatkin provot niiiiiin helposti läpi massoille, että oikein kutsutte näitä trolleja tänne sepittelemään. xD

Vierailija
40/99 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hän kadu kun heitti vain veteen eikä kohti sorsia.

Vie lapsi uimaan ja heittele kiviä veteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi