Kaloritonta syötävää, auttakaa
Olen dieetillä tekee kauheesti mieli rouskuttaa jotain (ei kasvista). Onko näkkäri ok? Vai onko jotain kevyempää?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattua poronlihapalaa saat jyrsiä kauan varsinkin jos on tekarit tai muuten huonohampainen.
Ihan helvetisti suolaa ja minä ainakin syön tosi nopeasti kuivalihaa, niin että naama ihan turvoksissa suolan takia. En suosittele laihduttajalle.
Joo tiedän sen, että siinä on suolaa. Kirjoitin tuon sen takia, että siitä on vaikea saada palasta irti hyvähampaisenkin. Minulle tuli päänsärky suolasta kun pystyin sitä pureskelemaan. Mut jos on dieetillä, niin suolakin on joskus tarpeellista muuten pyörtyy.
Shirataki noodeleissa on vain 6-9 kcl sadassa grammassa.
avomaakurkku 11 kaloria per sata grammaa
Pureskele purukumia koko hela dagen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattua poronlihapalaa saat jyrsiä kauan varsinkin jos on tekarit tai muuten huonohampainen.
Ihan helvetisti suolaa ja minä ainakin syön tosi nopeasti kuivalihaa, niin että naama ihan turvoksissa suolan takia. En suosittele laihduttajalle.
Joo tiedän sen, että siinä on suolaa. Kirjoitin tuon sen takia, että siitä on vaikea saada palasta irti hyvähampaisenkin. Minulle tuli päänsärky suolasta kun pystyin sitä pureskelemaan. Mut jos on dieetillä, niin suolakin on joskus tarpeellista muuten pyörtyy.
Mulle kuivaliha on lihotuskuuri, kun menen Lapissa käymään. Pieniä paloja on tosi helppo syödä ja tulee ihan himo siihen lihaan. Kotiin tulen sitten naama ihan pyöreäksi paisuneena.
Pyöränrenkaan ulkokumia jyrsi ja sitten sylkäisen pois jos pala lähtee irti.
Muutama tulinen chili niin eiköhän mieliteko katoa !
Mites autonrengas pureskeluun sopisi? Siinähän ei ole kaloreita. Sylkäise irtoavat palat pois.
Vesi. Purukumi. Muista saat kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Kun kiveä imeksii, ei tule yhtään kaloria.
Lapsena kun ei ollut karkkia, imeskeltiin nappia. Kun purkasta lähti maku se laitettiin vesilasiin jossa oli hieman sokeria.
Miten olisi kappale kauneinta Suomea? Ota puusta oksa (koivu tai paju) ja jyrsit sitä. Sylkäise irtopalat pois.
Vierailija kirjoitti:
Pakasta viinirypäleitä ja syö niitä
Just on uutisoitu kuinka paljon rypäleissä on torjunta- ja homeenestoaineita, eikä niitä kaikkia saa edes pesemällä pois. Mitä kauempaa rypäleet tulevat ( Intia, etelä -Afrikka), uskoisin että sen enemmän niissä on myrkkyjä.
Osta vauvan pureskelulelu ja pure sitä.
Raparperi mutta sekin on valitettavasti kasvis. Tehtävä mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Raparperi mutta sekin on valitettavasti kasvis. Tehtävä mahdoton.
Pyörän rengas ei ole kasvis. Kröhöm
Pizzaa🍕🍕🍕🍕🍕🍕
Tupla juustolla 🤣🤣🤣🤣
Jätskitikkuihin panet pakastemuottiin vettä jäätymään. Leiki, että se on mehujää.
varsisellerissä on kaloreita 13 per sata grammaa