Kuka näitä naisia mollaavia aloituksia tänne tehtailee?
Joka päivä samat laulut. Onko miehet tosiaan nykyään noin pimeitä vai onko tänne pesiytynyt joku YL-trolli?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.o. miehet saisivat heti naisia, jos yrittäisivät olla edes keskinkertaisia. Ongelmana on se, että vaativat että naiset kelpuuttaisivat miehet, jotka ovat rumia, lihavia, luonnevikaisia, epämielenkiintoisia ja yksinkertaisia. Eivät pidä huolta itsesään eivätkä kodistaan tai mistään muustakaan, miksi kukaan haluaisi viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa?
Mä oon se joka noita kirjottaa ja olen onnellisesti naimisissa.
Uskon heti 👍 Hyvin todennäköistä
Ei sillä ole mitään merkitystä tosiasioiden kannalta mihin sinä uskot.
Kiitos samoin, liittyen erittäin totuudenmukaiseen "avioliittoosi". AI-tyttöystävän kanssa ei vielä tietääkseni saa laillisesti mennä Suomessa naimisiin, vaikka sitä kovin toivotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Sinä et ansaitse muuta kuin narun kaulaasi ja kun luet ajatuksella (edellyttäen että korviesi välissä elelee edes yksi normaalisti toimiva aivosolu) kirjoittamasi, huomaat sen itsekin.
You wish, b i t c h! Eikö h u o r a s t a olisi kiva jos kaikki rumat incelit tekisi itse m u r h a n? Olisi tinderöintikin helpompaa kun ei tarvitsisi väsyttää peukoaloa pyyhkimällä rumia miehiä vasemmalle, kun kaikki kiikkuisivat narun päässä! Jäljellä olisi enää vain komeita alfoja! Näin kylmiä te h u o r a t olette
Enpä ole koskaan ollut missään seuranhakupalvelussa, en edes tinderissä ja ihan ilmaiseksi mieheni minulta on saanut, joten tuo h*orittelu ei mene millään lailla ihon alle. Jokseenkaan et taida edes ymmärtää mitä h*ora tarkoittaa, viljelet sitä vain kaikkiin naisiin jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita millään lailla. Kuvittelet oikeuttavasi oman asenteesi ja käytöksesi etkä tajua että samalla kun osoittelet naisia sormellasi, osoitat itseäsi päin kolmella sormella..
Nyt minä mollaan AP.n mollausta koska AP mollaa mun mollauksia.
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Eiköhän se vika löydy ihan peiliin katsomisella ja oman pääkopan sisältä. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kuuntele hu*rittelua.
Aikuistu.
Joku reppana jota ei voi ottaa tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Feminismin seuraukset näitä ketjuja avaa, nauttikaa.
No onhan se hyvä, että feminismi karsii geenialtaasta nämä kaikkein häiriintyneimmät tapaukset. Monen naisen elämänlaatu kohenee joka sukupolvella.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo varmaan.
Sinä niitä tehtailet, AP. Ja aloitat sen jälkeen tämäntapaisia ketjuja saadaksesi huomiota ketjuillesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä niitä tehtailet, AP. Ja aloitat sen jälkeen tämäntapaisia ketjuja saadaksesi huomiota ketjuillesi.
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et päätä mistä täällä saa kirjoittaa. Miksi et tuota itse laadukkaita keskustelunavauksia vaan valitat?
Saa kai tuota jatkuvaa moskan ja töryn syöttämistä sentään ihmetellä?
Vierailija kirjoitti:
Joku löysämunainen surkimus jolta puuttuu harrastukset, työpaikka ja sosiaalinen elämä. Kyllä ne postaukset loppuisi jos ihmiset ei reagoisi niihin.
Ei loppuisi tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla jokin trollitehtaan työntekijä tai per seen turistin, kun tähän tuli minuuteissa hirveä määrä noita.
Mahdollisia tahoja mistä sontaa nyt valutetaan on paljon. Ihan pelkkä kestosyrjäytyneisyys riittää jollekin syyksi kostaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sekä että asialla, niin YL-jonnet kuin yksinäiset incelit joita toki yhdistää se että kummankin ainoa kosketus ja kontakti naiseen on oma äitinsä.
Nuohan voi olla vaikka mitä löytölapsia. Sopisi paremmin yhtälöön.
Hoitamattomat mielenterveys- ja/tai päihdeongelmaiset incelit vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hyvä, että feminismi karsii geenialtaasta nämä kaikkein häiriintyneimmät tapaukset. Monen naisen elämänlaatu kohenee joka sukupolvella.
Jokainen syntyvä poika joutuu kärsimään feminismistä. Kärsivä poika laittaa naiset kärsimään.
Feminismi synnyttää itse petonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen syntyvä poika joutuu kärsimään feminismistä. Kärsivä poika laittaa naiset kärsimään.
Feminismi synnyttää itse petonsa.
Tämä on totta! Mädätys alkoi jo 60-luvulla hippiliikkeessä! Se oli virhe! Suomessa myös stallarit 70-luvulla ja virkamiehistöön pesiytyneet kommunistit ovat pilanneet tämän maan!
Kyllä tällä palstalla ihan oikeat naiset tekevät niin vajaaälyisiä sepustuksia, että trollaus hukkuu joukkoon.