Kuka näitä naisia mollaavia aloituksia tänne tehtailee?
Joka päivä samat laulut. Onko miehet tosiaan nykyään noin pimeitä vai onko tänne pesiytynyt joku YL-trolli?
Kommentit (57)
Joku työnantaja (mies). Varmaan töissä valtiolla.
Joku löysämunainen surkimus jolta puuttuu harrastukset, työpaikka ja sosiaalinen elämä. Kyllä ne postaukset loppuisi jos ihmiset ei reagoisi niihin.
Pakko olla jokin trollitehtaan työntekijä tai per seen turistin, kun tähän tuli minuuteissa hirveä määrä noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä miehet? Kaikki maailman miehetkö täällä mielestäsi kirjoittelevat?
Anonyymillä trollipalstalla on anonyymejä trolleja. Yllätys.
Ei tarvi uhriutua. Itsekin mies, mutta kyllä monet miehet täällä käyttäytyy selkeästi alaarvoisesti.
Kuka on uhriutunut? Ketjun aloittaja ehkä.
Ala-arvoisesti käyttäytyminen anonyymillä trollialustalla ei ole varsinainen yllätys eikä riipu sukupuolesta. Oikeastiko kuvittelet, että on olemassa joku "miehet"-niminen kollektiivi, joka yksin tuumin vastaa kaikesta pahasta maailmassa?
Taitaa olla sekä että asialla, niin YL-jonnet kuin yksinäiset incelit joita toki yhdistää se että kummankin ainoa kosketus ja kontakti naiseen on oma äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Joku löysämunainen surkimus jolta puuttuu harrastukset, työpaikka ja sosiaalinen elämä. Kyllä ne postaukset loppuisi jos ihmiset ei reagoisi niihin.
Jep. Ne kannattaa ignoorata. Yhdenkään naisen ei pidä lähteä selittelemään olemisiaan ja tekemisiään noille urpoille.
Joku pienimunainen, lyhyt mies valtiolta.
Vierailija kirjoitti:
Se hùòŕa äläht johon kalikka kalaht.
Se incel äläht johon kalikka kalaht.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan pojat.
Paljastivat samalla puolivahingossa, että täällä ei toimi moderointi ollenkaan. Sanoma sai vähän kyseenalaista mainetta. Ja saa koko ajan kunnes alkaa palkata ihmisiä. Nämä häiriköt pitää saada bannattua. Nyt ratkaisuna on ollut poistaa eli piilottaa hyvät tekstit.
Vauvalaudan moderointi on ihan samalla tasolla ylilaudan kanssa eikä meillä kaikilla ole maksaa mitään kuukautis maksuja. Tai siis heillä.
K.o. miehet saisivat heti naisia, jos yrittäisivät olla edes keskinkertaisia. Ongelmana on se, että vaativat että naiset kelpuuttaisivat miehet, jotka ovat rumia, lihavia, luonnevikaisia, epämielenkiintoisia ja yksinkertaisia. Eivät pidä huolta itsesään eivätkä kodistaan tai mistään muustakaan, miksi kukaan haluaisi viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa?
Joku lyhyt, pienimunainen, VARATTU mies valtiolta. Pitäisköhän kertoa vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
K.o. miehet saisivat heti naisia, jos yrittäisivät olla edes keskinkertaisia. Ongelmana on se, että vaativat että naiset kelpuuttaisivat miehet, jotka ovat rumia, lihavia, luonnevikaisia, epämielenkiintoisia ja yksinkertaisia. Eivät pidä huolta itsesään eivätkä kodistaan tai mistään muustakaan, miksi kukaan haluaisi viettää aikaa sellaisen ihmisen kanssa?
Mä oon se joka noita kirjottaa ja olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Jos ne naiset kerran ovat niin kamalia, niin miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa?
Eivät olisi kamalia jos haluaisivat mielummin olla minun kanssa kuin niiden alfojen. Mutta h u o r a a m i n e n menee kaiken edelle kun päähän ei mahdu muuta kuin ulkonäkö ja seksi
Jestas kun olet sekaisin..
Tuo on ihan v*tun sekaisin oleva tapaus. Ei näe omassa käytöksessään eikä asenteessaan mitään vikaa vaan kaikki vika naisissa ja sillä oikeuttaa tuon kaiken ihan h*orittelusta alkaen. Ei sitä voi enää mitenkään auttaa. Kyllä se tuohon vihaansa ja katkeruuteensa ennenpitkää kupsahtaa. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon heti 👍 Hyvin todennäköistä
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa aina nauretaan yhessä teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon heti 👍 Hyvin todennäköistä
Ei sillä ole mitään merkitystä tosiasioiden kannalta mihin sinä uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Jos ne naiset kerran ovat niin kamalia, niin miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa?
Eivät olisi kamalia jos haluaisivat mielummin olla minun kanssa kuin niiden alfojen. Mutta h u o r a a m i n e n menee kaiken edelle kun päähän ei mahdu muuta kuin ulkonäkö ja seksi
Jestas kun olet sekaisin..
Mutta se ei ole minun syy vaan
Onko tinderissä Alfoja? Enpä ole huomannut. Menenkin heti etsimään niitä, tekikin mieli seksiä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa aina nauretaan yhessä teille.
Etköhän naura yksin yksiössäsi, niin että naapurit kutsuu valkotakkiset paikalle säännöllisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ansaitse muuta kuin narun kaulaasi ja kun luet ajatuksella (edellyttäen että korviesi välissä elelee edes yksi normaalisti toimiva aivosolu) kirjoittamasi, huomaat sen itsekin.
You wish, b i t c h! Eikö h u o r a s t a olisi kiva jos kaikki rumat incelit tekisi itse m u r h a n? Olisi tinderöintikin helpompaa kun ei tarvitsisi väsyttää peukoaloa pyyhkimällä rumia miehiä vasemmalle, kun kaikki kiikkuisivat narun päässä! Jäljellä olisi enää vain komeita alfoja! Näin kylmiä te h u o r a t olette
Ei naiset toivo sitä, koska eivät ne tiedä että teitä on edes olemassa. En minä toivo sellaiselle ihmiselle hyvää tai pahaa, jonka elämästä en ole tietoinen tai millään tavalla kiinnostunut. Eli voinet tehdä ihan mikä itselle parhaalta tuntuu, ei se vaikuta naisten elämään millään tavalla.
Ylilaudan pojat.
Paljastivat samalla puolivahingossa, että täällä ei toimi moderointi ollenkaan. Sanoma sai vähän kyseenalaista mainetta. Ja saa koko ajan kunnes alkaa palkata ihmisiä. Nämä häiriköt pitää saada bannattua. Nyt ratkaisuna on ollut poistaa eli piilottaa hyvät tekstit.