Miltä tavisnainen näyttää
Täältä voi katsoa, miltä yli kolmikymppinen suomalainen tavisnainen näyttää bikineissä:
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010552441.html
Eli tää on tavismiehen taso.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkyttävä ketju. Mun mielestä tuossa on oikeasti tosi kauniita kroppia. Olen itse nuorempi ja timmimpi, mutta ei mulla olisi mitään ongelmaa näyttää keski-ikäisenä tuolta. On pelottavaa tajuta, miten äärimmäisen vaativia ja julmia (monet) miehet ovat naisen vartalon suhteen. Luo todellakin paineita. Toinen ajatus mikä tulee mieleen, on se että kannattaako tuollaisten ihmisten kanssa tehdä lapsia tai olla ylipäätään yhdessä jos synnyttänyt vartalo saa miehessä aikaan noin vihamielisen reaktion.
Mun exä ihastui toiseen naiseen, koska mulla ei ollut vyötäröä. Olin juuri saanut lapsen - hänen. Ihan vaan ajattelin kertoa esimerkin elävästä elämästä; mitä se voi olla. Olen onnellinen, että en ole enää hänen kanssaan, vaikka vyötärön olenkin saanut takaisin, koska itse niin halusin. Ei siis paineiden takia.
Lettu levällään makaavalta ryhävalaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus! Nuo ovat oikeasti tavallisia naisia. Miesten mielestä tavis on tällainen mallinnäköinen:
https://fi.pinterest.com/pin/active-basic-womens-quality-essentials-who…
Tuohan on juuri tavallinen 30v. nainen. Kasvoissa epäsymmetriaa, hiukset värjätty, normaali kroppa.
"Tavisnainen" joka sattumoisin on valkkaantunut malliksi jenkkiläiselle vaatemerkille? Joo, näkyy kyllä että some etc on "vähän" vääristänyt käsitystä siitä minkä näköinen on oikeesti tavallinen nainen. Vinkki: ei todellakaan mallicastingilla hankitun naapurintyttömallin näköinen
Tänä päivänä ihmiset kuvittelee, että kaikki näyttää instamissukoilta. Menkää ulos sieltä kämpästänne ihmisten ilmoille: voin sanoa, että 90% näyttää ihan muulta kuin filtterin takana keekoilevalta syömishäiröiseltä silaritypyltä ja hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin viimeksi tällä viikolla pari 30+ miestä ilman paitaa eli vatsa paljaana näkyvissä. Toinen oli reilusti lihava, toinen ns. dad bod eli paskamaha, löllerövatsa.
Kuten nuo artikkelin naiset siis.
Toinen oli reilusti lihava, eli ei tuollainen kuin artikkelin naiset. Toinen taas ns. dad bod eli löllerövatsainen, eli juu samaa sarjaa kuin nuo artikkelin naiset. Noin kolmekymppisiä miehiä molemmat.
Kaikki artikkelin naiset olivat vähintäänkin, sinun terminologiaasi käyttäen, paskamahoja.
Niin? Eikö se olekaan niin kivaa, kun tavismiehistä puhutaan samalla tavalla kuin naisista? :D Vai miksi jäit jumimaan tuohon tosiasiaan, että myös miehet on huonossa kunnossa ja ylipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkyttävä ketju. Mun mielestä tuossa on oikeasti tosi kauniita kroppia. Olen itse nuorempi ja timmimpi, mutta ei mulla olisi mitään ongelmaa näyttää keski-ikäisenä tuolta. On pelottavaa tajuta, miten äärimmäisen vaativia ja julmia (monet) miehet ovat naisen vartalon suhteen. Luo todellakin paineita. Toinen ajatus mikä tulee mieleen, on se että kannattaako tuollaisten ihmisten kanssa tehdä lapsia tai olla ylipäätään yhdessä jos synnyttänyt vartalo saa miehessä aikaan noin vihamielisen reaktion.
Mun exä ihastui toiseen naiseen, koska mulla ei ollut vyötäröä. Olin juuri saanut lapsen - hänen. Ihan vaan ajattelin kertoa esimerkin elävästä elämästä; mitä se voi olla. Olen onnellinen, että en ole enää hänen kanssaan, vaikka vyötärön olenkin saanut takaisin, koska itse niin halusin. Ei siis paineiden takia.
Ihan oikeasti, mulla kouraisi sydämestä kun luin tämän. Olen haaveillut pitkään perheestä, mutta tällaiset kyllä pistää miettimään. Samoin kuin miesten kommentit tässä(kin) ketjussa. Ihan hirveää tajuta sekin että oli lapsia tai ei, niin keski-iässä mies ei enää voisi rakastaa minua jos näyttäisin tuolta, eli tavalliselta kauniilta naiselta. Mitä sellainen rakkaus on?
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä ihmiset kuvittelee, että kaikki näyttää instamissukoilta. Menkää ulos sieltä kämpästänne ihmisten ilmoille: voin sanoa, että 90% näyttää ihan muulta kuin filtterin takana keekoilevalta syömishäiröiseltä silaritypyltä ja hyvä niin
Kyllä syömishäiriöisiä (= ihrakasoja) näkee ihan joka päivä tosielämässä
Mistä ihmeen wt-jämälaarista nämä olivat oikein kaivettu. Hädin tuskin kolmekymppisenä jo neljä lasta, yhdellä toinen 18v saatu, ja toki aivan hirveät tatuoinnit ainakin kahdella.
Kenenkään vartalohan ei jutussa ollut mitenkään ihmeellinen, täysin keskiverto, eli sitä on ihan turha haukkua. Yhdellä vähän pömpötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syömishäiriöisiä (= ihrakasoja) näkee ihan joka päivä tosielämässä
No sehän se oli pointtikin, että ei ihmiset ole järin täydellisiä, vaikka näköjään moni täällä niin olettaa. Tuskin sinäkään
Mä luulin aina että mulla on tavisnaisen keskikokoinen taviskroppa mutta näköjään sitten olenkin keskikokoa hoikempi. Ja on synnytetty ja ikääkin kohta 40.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomalaisista on täysin vääristynyt kuva normaalipainoisesta. 163cm. ja 74kg. ei ole normaalipainoinen vaan noin 15kg on ylipainoa.
Alle 10kg ylipainoa, mutta ylipainoa toki
On kyllä outoa, että rv 32+3 olen kevyempi kuin nämä "tavalliset" naiset. En edes ole mikään laiheliini vaan ennemmin lihaksikas. Paino ennen raskautta oli 64,5 kg ja pituus 166 cm eli on painossani ihan läskiäkin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taviksilla sitten lähes aina tatuointeja? Itselläni ei ole yhtään, eikä tule.
Olen pitänyt itseäni taviksena ja painoindeksilaskuri antoi tulokseksi 19.
Lähes aina? Siinä taas kunnon draamamamma.
Jutussa oli seitsemän naisen kuvat, joista kolmella oli tatuointeja. Jos kolme seitsemästä on mielestäsi "lähes kaikki", niin ok :D
Missä siinä luki "lähes kaikki"? Luepa uudelleen. Kysyin, onko taviksilla sitten lähes aina tatuointeja? En viitannut nähdäkseni nimenomaisesti kuvien naisiin.
Seliseli :FDDDDDD Tajusit itsekin näköjään noloutesi. Katsoit nuo kuvat, ja tulit sitten kirjoittamaan, että "onko taviksilla sitten lähes aina tatuointeja?". Lol.
Ota lääkkeesi ja mene maate.
Ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Lettu levällään makaavalta ryhävalaalta.
No tee itsesi eteen jotain. Ensin se ruokavalio ja pikkuhiljaa liikuntaa mukaan 🌺😉
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 80% yli 30 v miehistä omistaa ruman vartalon. Naisten kohdalla huitelee varmaan 90% tuntumassa. Keskimääräinen ihminen säilyy erittäin huonosti.
Ja siksikin on harvinaisen typerää priorisoida ihmisen ulkonäkö ykkösasiaksi kumppania hakiessa jolloin vaivautuu tutustumaankin vain sellaisiin joiden kroppa/ulkonäkö miellyttää. Mieluiten täydellisesti.
Harvalla, jos kenelläkään kun on itselläänkään sellaista ulkonäköä joka saa vastakkaisen (tai miksei samankin) sukupuolen edustajat lakoamaan pelkällä olemassaolollaan. Sen sijaan se ulkoisesti vähemmän täydellinenkin muuttuu usein varsin vastustamattomaksi kun persoona miellyttää ja toisen seurassa on helppo viihtyä ja toiseen ihastuu. Silloin ei haittaa yhtään vaikka olisikin joku ylimääräinen makkara jossakin eikä toinen olekaan täydellinen. Eihän sellainen ole itsekään eikä ole kukaan muukaan.
Tämä ei myöskään ollut puolustuspuhe lihavuudelle vaan sille, että vartalot on erilaisia ja sellaista "somesopivaa" ei saa kukaan kuin filttereillä ja kuvanmuokkauksella ja kenties plastiikkakirurgialla eli ne haihattelut kannattaisi jokaisen unohtaa. Sen sijaan jokaisen kannattaisi kyllä kiinnittää huomiota ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä siihen, ettei ylimääräisiä kiloja ala kertyä kymmenittäin ja etenkin jos ne kertyy ihan vain omien elämäntapojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai laiha ei ole automaattisesti syömishäiriöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin viimeksi tällä viikolla pari 30+ miestä ilman paitaa eli vatsa paljaana näkyvissä. Toinen oli reilusti lihava, toinen ns. dad bod eli paskamaha, löllerövatsa.
Kuten nuo artikkelin naiset siis.
Toinen oli reilusti lihava, eli ei tuollainen kuin artikkelin naiset. Toinen taas ns. dad bod eli löllerövatsainen, eli juu samaa sarjaa kuin nuo artikkelin naiset. Noin kolmekymppisiä miehiä molemmat.
Kaikki artikkelin naiset olivat vähintäänkin, sinun terminologiaasi käyttäen, paskamahoja.
Niin? Eikö se olekaan niin kivaa, kun tavismiehistä puhutaan samalla tavalla kuin naisista? :D Vai miksi jäit jumimaan tuohon tosiasiaan, että myös miehet on h
En jäänyt jumimaan. Käyttämäsi termi vaan kuvasi niin osuvasti noita artikkelin seitsemää naista. Tosin neljä heistä on myös lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vastikään pitkästä aikaa "isolla kirkolla" ja sitä ihmisvilinää seuratessani oli aika yllättävääkin huomata kuinka lihavia iso osa ihmisistä on nykypäivänä. Ja niin olen lihonut itsekin, mutta jotenkin sitä vain kuvitteli olevansa ainoa jonka päälle ei enää sovi minkäänmallinen vaate eikä mikään istu nätisti vaikken kyllä missään someissa edes ole seuraamassa niitä filtteröityjä kuvatuksia. Toki niitä joskus ip-lehdissä näkyy.
Lisäksi sain vertaistukea siinäkin mielessä, ettei suurin osa ihmisistä näyttänyt mitenkään iloisilta, tyytyväisiltä tai edes sellaisilta "peruspositiivisilta" vaan jotenkin lannistuneilta vaikka oli oikein kiva ja aurinkoinen kesäpäivä, muttei tukalan kuumakaan. Sellainen evvk-j haistakaavittukaikki-asenne oikein leijui ilmassa.
Kiittäkää onneanne että tuonnäköisiä on. Ettehän te xxs- kokoiset muuten erottuisi joukosta ollenkaan. Itse oon aika tavis ja jos ei äijille kelpaa olkoot ilman.