Miltä tavisnainen näyttää
Täältä voi katsoa, miltä yli kolmikymppinen suomalainen tavisnainen näyttää bikineissä:
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010552441.html
Eli tää on tavismiehen taso.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa, että rv 32+3 olen kevyempi kuin nämä "tavalliset" naiset. En edes ole mikään laiheliini vaan ennemmin lihaksikas. Paino ennen raskautta oli 64,5 kg ja pituus 166 cm eli on painossani ihan läskiäkin osa.
Miksi tätä alapeukutetaan? Tällä hetkellä painan siis 70 kg ja vatsa on valtava.
Mä alapeukutin noiden lainausmerkkien takia. Ikään kuin nämä naiset eivät mielestäsi olisi tavallisia. Jos sinä olet hoikempi niin se ei tee heistä epätavallisia, koska tavallisuutta ei määritellä sinun painosi mukaan, vaan keskiarvon.
No mä olen normaalipainoinen ja pienempi. Mistä se kertoo?
No siitä että normaalipainon rajat ovat laajat, ja siitä että lievä ylipaino on yleistä. Mä oon 168 cm pitkä ja olisin normaalipainoinen sekä 70-kiloisena että 53-kiloisena. Mikä tässä on se mikä sua nyt kummastuttaa?
Ei hoikkakaan vartalo näytä (ainakaan pääsääntöisesti) keski-ikäisellä enää samalta kuin nuorena. Iho ohenee, rypistyy, veltostuu, muuttuu epätasaisemman väriseksi ym. Itsellä on ollut vähän ongelmia hyväksyä nykyinen 40+ kroppani. Vaikka painan saman verran kuin nuorena ja liikunkin enemmän kuin silloin, ei vartalo näytä enää samalta. Myös lapsesta jäi jäljet mahaan, iho ei ole entisellään. Mutta elämään kuuluu vanheneminen ja muutokset ulkomuodossa, ei niitä pysty välttämään.
Kellään ei ollut vatsaröllykkää.
Hmmm🤔
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ollut vatsaröllykkää.
Hmmm🤔
Jokaisella on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa, että rv 32+3 olen kevyempi kuin nämä "tavalliset" naiset. En edes ole mikään laiheliini vaan ennemmin lihaksikas. Paino ennen raskautta oli 64,5 kg ja pituus 166 cm eli on painossani ihan läskiäkin osa.
Miksi tätä alapeukutetaan? Tällä hetkellä painan siis 70 kg ja vatsa on valtava.
Mä alapeukutin noiden lainausmerkkien takia. Ikään kuin nämä naiset eivät mielestäsi olisi tavallisia. Jos sinä olet hoikempi niin se ei tee heistä epätavallisia, koska tavallisuutta ei määritellä sinun painosi mukaan, vaan keskiarvon.
No mä olen normaalipainoinen ja pienempi. Mistä se kertoo?
No siitä että normaalipainon rajat ovat laajat, ja siitä että
Ylipainon normalisointi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus! Nuo ovat oikeasti tavallisia naisia. Miesten mielestä tavis on tällainen mallinnäköinen:
https://fi.pinterest.com/pin/active-basic-womens-quality-essentials-who…
Näin muuten todellakin on, voi teitä miehet 😃
Mun mielestä noi oli kauniita naisia. Tuli silti mieleen tää:
Nuo naiset ovat synnyttäneitä, vatsat ovat sen näköiset. Vaikka olisi laiha, vatsa muuttuu synnytyksen jälkeen hoikallakin. Sen saa kyllä entiselleen leikkauksella. En lähtisi moiseen, korkea komplikaatioriski. Ja kallis.
"Ylipainon normalisointi."
Siis sinun mielestäsi juttu oli ylipainon normalisointia, kun siinä oli kuvia naisista jotka ovat keskimääräisen naisen kokoisia?
Keskimääräinen eli n. 164 cm pitkä ja 71 kiloa painava nainen on 4 kiloa ylipainon puolella. Olisiko koko juttu pitänyt jättää tekemättä ettei tulisi "normalisoineeksi" ylipainoa. Tavallisuus ei saisi näkyä mediassa? Voisit olla hieman monisanaisempi, jos asia herättää sinussa ajatuksia. Nyt on vaikea tulkita, mitä oikein haluat sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö maha aina tuollaiseksi synnytyksessä?
Ei mene. Näissä kehoissa näkyy liikunnan puute.
No mutta onpas kiva kerrankin nähdä oikeesti, minkälaisia kehoja varmaan suurimmalla osalla naisista on. Useimmiten näissä jutuissa on niitä Joo ehkä hieman ylipainoisia mut kaunilla tavalla pyöreitä, joita suurin osa ei todellakaan ole.
Niinpä. Vaimoni oli 47kg, kun tavattiin ja pituutta 170cm.. Kaksi lasta painanut ulos, niin 80kg-- Ei se ole silti lihava omissa silmissä. ITe tykkään nyt enemmän, vaikka hän näkee itsensä hirveänä. Toiv ei laihduta.
No siis, kieltämättä lihavat ihmiset ovat nykyään "tavallisia", mutta koskaan he eivät tule olemaan normaaleja tai terveitä, propagoi media asian puolesta kuinka paljon tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinun mielestäsi juttu oli ylipainon normalisointia, kun siinä oli kuvia naisista jotka ovat keskimääräisen naisen kokoisia?
Keskimääräinen eli n. 164 cm pitkä ja 71 kiloa painava nainen on 4 kiloa ylipainon puolella. Olisiko koko juttu pitänyt jättää tekemättä ettei tulisi "normalisoineeksi" ylipainoa. Tavallisuus ei saisi näkyä mediassa? Voisit olla hieman monisanaisempi, jos asia herättää sinussa ajatuksia. Nyt on vaikea tulkita, mitä oikein haluat sanoa.
Öh? 164 cm ja 71 kg nainen on AINAKIN 10 kg ylipainoinen. Varmaan peräti 15 kg ylipainoinen on lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? 164 cm ja 71 kg nainen on AINAKIN 10 kg ylipainoinen. Varmaan peräti 15 kg ylipainoinen on lähempänä totuutta.
No sen määrittää bmi-laskuri, ei sinun mieltymyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen määrittää bmi-laskuri, ei sinun mieltymyksesi.
Niin, siihen viittaankin. 164 cm naiselle 60 kg on sopiva paino, ihan tutkimusten mukaan. Siinä ei lihavien mussutukset auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö maha aina tuollaiseksi synnytyksessä?
Ei mene. Näissä kehoissa näkyy liikunnan puute.
No mutta onpas kiva kerrankin nähdä oikeesti, minkälaisia kehoja varmaan suurimmalla osalla naisista on. Useimmiten näissä jutuissa on niitä Joo ehkä hieman ylipainoisia mut kaunilla tavalla pyöreitä, joita suurin osa ei todellakaan ole.
Niinpä. Vaimoni oli 47kg, kun tavattiin ja pituutta 170cm.. Kaksi lasta painanut ulos, niin 80kg-- Ei se ole silti lihava omissa silmissä. ITe tykkään nyt enemmän, vaikka hän näkee itsensä hirveänä. Toiv ei laihduta.
Miestä esittävän naisen kirjoittama tarina. :D
Miksei näissä jutuissa ole koskaan myös laihoja? Odotin että näkisin omanlaisen ihmisen myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksei näissä jutuissa ole koskaan myös laihoja? Odotin että näkisin omanlaisen ihmisen myös.
Koska laiha on luonnollinen ja terve. Vain lihavien ja epäterveiden haurasta egoa ja harhoja pitää ruokkia tällaisilla pläjäyksillä.
Hihhhiii. M22.