Naiset rehellisiä vastauksia, on miehen "sen" koolla väliä?
Eräs tuntemani nainen sanoi kerran että pituudella ei niin väliä, kunhan on paksu.
Kommentit (111)
Heteromies 30v.177-70-23/5, riittääkö ?
On mutta en kyllä mitään mittoja tiedä. Ei noita ole koskaan mittailtu miesten kanssa, joiden kanssa olen ollut.
Tottakai on väliä. Ja ei. Se, että on iso, ei tarkoita ettei sitä osaisi käyttää. Mistähän tämäkin käsitys on lähtöisin. M
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä
Siis edes mihin laittaa
Kyllä on. Arvostan vain todella maskuliinisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
😋💋👍
M35
Paksu ja lyhyempi on parempi kuin pitkä ja ohut. Mutta ei sellainen paksu tumppi paljon tunnu eli kyllä pituuttakin saa olla. Liian iso taas on kivulias eikä tunnu hyvältä.
On väliä. Liian iso ei ole hyvä.
Naisen värkilläkin on väliä. Joillakin tuntuu ettei laitoja löydy lainkaan.
Ei ole väliä. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa olen ihastunut mieheen mutta koko tuottaa pettymyksen. Kyllä se on aina ihana jos mieskin muutenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa olen ihastunut mieheen mutta koko tuottaa pettymyksen. Kyllä se on aina ihana jos mieskin muutenkin on.
No sinulla on vain käynyt hyvä tuuri. Se voi kyllä olla oikeasti todella harmillisen pienikin. Kuin pikkupojalla, vaikka on aikuinen. Ehkä se on joku kehityshäiriö.
Sillä on väliä miten avain sopii lukkoon, pitää olla sopivan kokoinen. Ohut ei tunnu oikein miltään, pitkä tökkii taas pohjaan joka sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😋💋👍
M35
177cm on miehenpuolikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt joku nysäkulli triggeröityi aloituksesta.
Ja joku joka levittänyt jalat koko kylälle triggeröityi vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa peukalon ja keskisormen sisään ja napsauttaa niin kaiku vastaa. Näitä on valitettavan paljon suomalaisilla
On väliä, iso tuntuu paremmalta kuin pieni.