Naiset rehellisiä vastauksia, on miehen "sen" koolla väliä?
Eräs tuntemani nainen sanoi kerran että pituudella ei niin väliä, kunhan on paksu.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä paksuus tärkeämpi kuin pituus. Jos pituutta riittää vaginan pituuden verran, se riittää, koska on kiva kun penis osuus vaginan pohjaan. Orgasmin kannalta peniksen koolla ei ole mitään väliä.
Peniksen koolla on paljonkin väliä orgasmin kannalta niille naisille, jotka voivat saada yhdynnässä orgasmin
Ei koolla ole orkkuun vaikutusta vaan kulmalla.
Itse saan vakipanon kanssa squirtin, hänellä on ylöspäin suuntautuva kulli joka osuu hyvin g-pisteeseni. Isot ja suorat kalut eivät hiero samalla tavalla.
Kaveri jätti just muuten ihanan miehen kellä oli liian iso. Seksi ei vaan toiminut. Joka kerta piti olla liukkaria tai erittäin pitkiä esileikkejä että sai mahtimelan mahtumaan ilman kipua.
Liukkarin kanssakkin tuli yhdynnän jälkeisiä kipuja.
Minä kanssa ihmettelen tätä jatkuvaa koko keskustelua. Itsellä on normaalia suurempi 19.5cm muna ja ei tuota yleensä saa loppuun asti työntää. Monesti naiset haluaa just sen 12-15cm sisään. Onpahan muuten myydyin dildokin Suomessa 18cm pitkä. Ja sitäkään ei kokonaan voi työntää kun joudut pitämään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä paksuus tärkeämpi kuin pituus. Jos pituutta riittää vaginan pituuden verran, se riittää, koska on kiva kun penis osuus vaginan pohjaan. Orgasmin kannalta peniksen koolla ei ole mitään väliä.
Peniksen koolla on paljonkin väliä orgasmin kannalta niille naisille, jotka voivat saada yhdynnässä orgasmin
Ei koolla ole orkkuun vaikutusta vaan kulmalla.
Itse saan vakipanon kanssa squirtin, hänellä on ylöspäin suuntautuva kulli joka osuu hyvin g-pisteeseni. Isot ja suorat kalut eivät hiero samalla tavalla.
Okei, tarkennetaan näin: peniksen geometrialla on paljonkin väliä orgasmin kannalta niille naisille, jotka voivat saada yhdynnässä orgasmin.
On totta, että monella naisella nautinto lisääntyy kun kumppanin peniksen käyryys on sopiva. Toisilla taas saattaa olla tilanne se, että tarvitsevat nimenomaan riittävän paksua penistä orgasmin saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kanssa ihmettelen tätä jatkuvaa koko keskustelua. Itsellä on normaalia suurempi 19.5cm muna ja ei tuota yleensä saa loppuun asti työntää. Monesti naiset haluaa just sen 12-15cm sisään. Onpahan muuten myydyin dildokin Suomessa 18cm pitkä. Ja sitäkään ei kokonaan voi työntää kun joudut pitämään kiinni.
Dildoissa on yleensä jonkinlainen kädensija ja pituus lasketaan siitä osasta mikä ei ole ns. kahvaa.
Oma 18,5 cm ja n.5 cm paksu ei riitä aluunkaan venyttämään tarpeeksi synnyttäneiden naisten märkiä pimpejä.
Tarvitaan huomattavasti isompi kalu tai dildo antamaan naiselle kunnon tuntuma.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tommoisella kullilla tekee kun sitä ei voi juurta myöten työntää pilluun?
Vierailija kirjoitti:
Heteromies 30v.177-70-23/5, riittääkö ?
Sun vehkeen koolla ei ole väliä koska noin heikolla itsetunnolla tuskin koskaan tulet näkemään naista makkarissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen värkilläkin on väliä. Joillakin tuntuu ettei laitoja löydy lainkaan.
Jos laittaa peukalon ja keskisormen sisään ja napsauttaa niin kaiku vastaa. Näitä on valitettavan paljon suomalaisilla
Olet varmasti tehnyt tutkimusta ympäri maailmaa....unissasi.