Mies laittoi viimeksi viestin viime lauantaina
Ollaan satunnaisesti tapailtu. Kysyin la haluaako vielä nähdä. Vastasi että haluaa vielä miettiä. Nyt ei ole laittanut mitään enää. Tais olla tässä
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olisit antanut pillua, ihan oma vika.
Mitä aseksuaalit miehillä tekevät?
Meillä kyllä oli jo seksiä. Näköjään teki miten päin niin on aina väärin
Ap
Jos mies sanoo että pitää miettiä haluaako tavata sua, se tarkoittaa sitä että sillä on jo uus kinkku vartaassa.
Laihduta.
Jos mä sanoisin toiselle, ett mun pitää miettiä, niin se miettiminen kestäisi noin kaksi viikkoa. Aikoinaan tapailin miestä, jonka kanssa tehtiin yhtä projektia ja tapailtiin sitten sattumalta ja jatkoille mentiin. Yhden tapaamisen yhteydessä mies kysyi, että haittaako mua, että hän tapailee vielä muitakin ja vastasin, ett haittaa, koska itse olen tunteistani varma. Ehdotti sitt ystävyyttä, noh, sanoin, ett niitä mulla on kyllä. Kyllä harmitti tosi rankasti, mut meni noin pari viikkoa ja mies soitti mulle, ett nyt hänkin on tunteistaan selvillä ja haluaa seurustella sitoutuneena mun kanssa. Ett suosittelen nyt sen miettimisajan antamista ihan rauhassa.
Kommunikointi miesten kanssa on aina samaa kivireen vetämistä. Oletpa itse aktiivinen tai et, niin luu jää aina käteen. Elämä ilman miehiä on niin paljon yksinkertaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä sanoisin toiselle, ett mun pitää miettiä, niin se miettiminen kestäisi noin kaksi viikkoa. Aikoinaan tapailin miestä, jonka kanssa tehtiin yhtä projektia ja tapailtiin sitten sattumalta ja jatkoille mentiin. Yhden tapaamisen yhteydessä mies kysyi, että haittaako mua, että hän tapailee vielä muitakin ja vastasin, ett haittaa, koska itse olen tunteistani varma. Ehdotti sitt ystävyyttä, noh, sanoin, ett niitä mulla on kyllä. Kyllä harmitti tosi rankasti, mut meni noin pari viikkoa ja mies soitti mulle, ett nyt hänkin on tunteistaan selvillä ja haluaa seurustella sitoutuneena mun kanssa. Ett suosittelen nyt sen miettimisajan antamista ihan rauhassa.
Ei pelkästään miettiminen mutta joidenkin asioiden tarttee ihan oikeasti kypsyä ja joihinkin asioihin/ajatuksiin tarttee ikään kuin tottuakin ennen kuin pystyy mitään toteuttamaan.
Jos sen pitää miettiä - se tarkoitraa että ei halua
Ei jatkoivat. Ei ollut vaan selkärankaa sanoa ei
Jos joutuu miettimään niin antaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hitto teidän kanssa.p*llu, p*llu ja p*llu. Nähkää naiset vaihteeksi naisina kuin p*lluina.
Sitäpaitsi tehän voitte lähteä vaikka nainen antaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mies touhusi sen kaksi viikkoa.
Rivien välistä voi lukea, että mies ei enää halua tavata. Muutenhan hän olisi kirjoittanut jotain, että "ensi viikonloppuna ehkä voisi tavata, jos olen kotipaikkakunnalla".
Tinderissä käynyt monta kertaa niin, että olen kutsunut miehen treffeille ja ehdottanut jotain päivääärää, esim. "tavataanko ensi viikon lauantaina illalla?", ja jos mies on vastannut, että "en osaa sanoa" tai "pitää miettiä", niin ei se ikinä lopulta halua tavata. Jos se haluaisi tavata, niin se vastaisi heti, että "joo tavataan vaan".
Vierailija kirjoitti:
Jatka seuraavaan etkä vastaa vaikka pistäisikin viestiä. Haluaa pelata sut omaan talliinsa. Älä lähde tohon.
Niin varmasti tuo epämääräinen säätäminen jatkuu ja pitää vielä sätkynykkenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto teidän kanssa.p*llu, p*llu ja p*llu. Nähkää naiset vaihteeksi naisina kuin p*lluina.
Sitäpaitsi tehän voitte lähteä vaikka nainen antaisikin.
Miksi nähtäis, kun se on lähinnä ainoa syy miksi halutaan olla naisten lähellä? Kaikissa muissa tapauksissa se on bros before hoes.
Christiiina kirjoitti:
Rivien välistä voi lukea, että mies ei enää halua tavata. Muutenhan hän olisi kirjoittanut jotain, että "ensi viikonloppuna ehkä voisi tavata, jos olen kotipaikkakunnalla".
Tinderissä käynyt monta kertaa niin, että olen kutsunut miehen treffeille ja ehdottanut jotain päivääärää, esim. "tavataanko ensi viikon lauantaina illalla?", ja jos mies on vastannut, että "en osaa sanoa" tai "pitää miettiä", niin ei se ikinä lopulta halua tavata. Jos se haluaisi tavata, niin se vastaisi heti, että "joo tavataan vaan".
!
Hei minä löysin toisen naisen joten en voi tapailla sinua enää. Toivotan hyvää elämää sinulla toivon että löydät rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikointi miesten kanssa on aina samaa kivireen vetämistä. Oletpa itse aktiivinen tai et, niin luu jää aina käteen. Elämä ilman miehiä on niin paljon yksinkertaisempaa.
Kommunikoit vääränlaisten miesten kanssa. Erittäin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mies touhusi sen kaksi viikkoa.
On mahdollista, että piti sinua varalla. Myönsihän se tapailevan muitakin. Mut ei kai tällä väliä nyt.