Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi viimeksi viestin viime lauantaina

Vierailija
11.07.2024 |

Ollaan satunnaisesti tapailtu. Kysyin la haluaako vielä nähdä. Vastasi että haluaa vielä miettiä. Nyt ei ole laittanut mitään enää. Tais olla tässä

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kun mies on kiinnostunut, se haluaa nähdä ja olla yhteyksissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka seuraavaan etkä vastaa vaikka pistäisikin viestiä. Haluaa pelata sut omaan talliinsa. Älä lähde tohon.

Vierailija
4/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka seuraavaan etkä vastaa vaikka pistäisikin viestiä. Haluaa pelata sut omaan talliinsa. Älä lähde tohon.

Mihin seuraavaan?

Vierailija
5/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vasta torstai?? 

Vierailija
6/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on selvä että jos on ihastunut ihmiseen niin haluaa viettää tämän kanssa mahdollisimman paljon aikaa, varsinkin alussa. Mies ei selkeästi ole ihastunut.

Vierailija
7/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää miehet rauhaan. Mikä teitä naisia oikein vaivaa?

Vierailija
8/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sua? Mies laittoi viestin eli mikä sisältö jos vielä kysyt siltä haluaako vielä tavata? Mitä se miettis? Mitä miettimistä teillä on asiassa?

Mä laitoin ehkä montakin viestiä viikonloppuna mutta en tiedä tavoittiko niistä yksikään miestä joka mulla kiikarissa. En ole edes kysynyt haluaako vielä nähdä vaan kirjoittanut että tule tänne... mutta äijästä ei kuulu mitään... mies vaikenee totaalisti = ei ole kiinnostunut tai mitään, haluaa unohtaa koko tyypin=mä... en oikeastaan odota yhtään mitään... meillä on kyllä vähän erikoisempi juttu kun mun yksipuolisen viestittelyn tarkoitus on jonkunlainen 'omaterapia'... jos toimii niin kyllä siinä on miettimistä miehelle... mutta jos jotain miettii ja tuumaa niin kuinka kauan aikoo yksikseen miettiä... mä tarttisin enemminkin juttu- ja tanssiseuraa eli juttu- ja tanssiterapiaa (hitaita, kotioloissa)... tässä asiassa...

Palstalta olen ymmärtänyt että yksipuolinen viestittely johon ei tule edes mitään reaktiota saati vastausta on täyttä hölmöläisen puuhaa... eli mä olen täysi hölmö ja pähkähullu! Sit oon. En voi 'luonteelleni' mitään enkä voi vain purkittaa kaikkea paskaa elämässäni...

Vierailija
9/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Mies väisti luodin 👍

Vierailija
10/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Mies väisti luodin 👍

Olen tästä niin iloinen

Vierailija
11/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä että pitäisi koko ajan olla viestiä laittamassa. La-to välinen aika on lyhyt tällaisissa asioissa. Mies saattaa hyvinkin vain olla niin epävarma tunteistaan tai haluistaan, ettei tiedä mitä laittaisi.

Vierailija
12/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä että pitäisi koko ajan olla viestiä laittamassa. La-to välinen aika on lyhyt tällaisissa asioissa. Mies saattaa hyvinkin vain olla niin epävarma tunteistaan tai haluistaan, ettei tiedä mitä laittaisi.

Itsekin olen monesti hidas vastaamaan ihan vain adhd syistä, mutta tuo on kyllä niin helvetin pitkä aika, että kyllä hävettäisi havahtua kuinka jättänyt toisen roikkumaan! Vaikuttaa välttelevältä kiintymyssuhdemallilta. Aivan mahdottomia parisuhteessa kun ei pyge keskustelemaan mistään ilman sitä suatanallista välttelyä ja ympäripyöreyttä. Uutta matoa koukkuun vaan AP.

M30

Vierailija
13/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa miettiä, haluaako enää koskaan nähdä sinua? No todellakin oli tuossa. Jos ikinä yrittääkin tuollaisen jälkeen madella takaisin, niin estoa päälle

Vierailija
14/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi miettiä ihan keskenäänkin, mitä elämältä haluaa, eikä roikottaa toisia "löysässä hirressä"

Vierailija
15/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen monesti hidas vastaamaan ihan vain adhd syistä, mutta tuo on kyllä niin helvetin pitkä aika, että kyllä hävettäisi havahtua kuinka jättänyt toisen roikkumaan! Vaikuttaa välttelevältä kiintymyssuhdemallilta. Aivan mahdottomia parisuhteessa kun ei pyge keskustelemaan mistään ilman sitä suatanallista välttelyä ja ympäripyöreyttä. Uutta matoa koukkuun vaan AP.

M30

"ihan vaan adhd syistä"

Ja sitä ennen oli ihan vaan autismi-syyt, ja sitä ennen ihan vaan pojat on poikia -syyt, ja sitä ennen kivikautiset nuijat. Vanha virsi, kasvakaa aikuisiksi tai olkaa yksin

Vierailija
16/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä naisena laittaisi viestiä kysyäkseni, että haluaako mies vielä tavata. Jos sellainen viesti täytyy laittaa, niin se kertoo jo kaiken.

En todellakaan ole mikään boomeri, on kuitenkin miehistä sen verta kokemusta, että tiedän miten he toimivat. Poikkeuksia tietenkin on.

Vierailija
17/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia mä en jaksa naisia. Se on hel vetti heti irti jos ei heti jaksa vastata tai jos ei koko ajan ole lässyn lässyn. 

Vierailija
18/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettimällä se ei kummene, varmaan odottelee jonkun toisen naisen vastausta treffipyyntöönsä, eikä tiedä jaksaako nyt nähdä sinua.

Vierailija
19/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia mä en jaksa naisia. Se on hel vetti heti irti jos ei heti jaksa vastata tai jos ei koko ajan ole lässyn lässyn. 

Ja naiset ei varmaan jaksa sua. Kuulostat ihan hirveältä tyypiltä.

Vierailija
20/39 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ei varmaan jaksa sua. Kuulostat ihan hirveältä tyypiltä.

Totta kai kuulostan hirveältä, kun ajattelen asiasta eri tavalla kuin sinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan