Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko aina olla vaan kotona?

Vierailija
10.07.2024 |

Kyllä. Parasta. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihanaa, mutta pakko päästä joka päivä sieltä ulkoilemaan.

Vierailija
22/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jäisi elämä muuten elämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 neliöisessä kämpässä ei kauaa viihdytä. Aina illan tullen on parasta tulla kotiin, jos ei kaukana ole kotoa. Nyt oon matkalla mökille, eikä tule ikävä kotiin, kun mökkikin käy toisesta kodista. 

On sitä kiva tavata muitakin ihmisiä kaupungilla, kuin vain kotona katsoa itseään peilistä.

Vierailija
24/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on mukava olla, mutta on terveellistä poistua sieltä säännöllisin väliajoin, ettei tule mökkihöperöksi. 

Vierailija
25/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut aikoja, että haluaisin olla vain kotona ja joskus taas olen viivyttänyt kotiin menoa viimeiseen asti.

Vierailija
26/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä. Välillä käyn hoitamassa asioita, kaupassa. Muuten olen kotona. Minulla ei ole ketään kenen kanssa käydä missään. Joskus menen vain kävelemään jonnekin  käyn ehkä syömässä ja sitten totean miten tylsää ja lähden kotiin. Olen huono keksimään mitään tekemistä.

Vierailija
27/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vihaan paniikkihäiriötä ja siitä johtuvaa ajoittaista eristäytymistä. Lomat on kauheita, koska ne lisää tätä ahdistusta.

Vierailija
28/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siksi olenkin työtön. en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ihmiset valehtelee ja yrittää käyttää hyväksi koko ajan joten en halua olla sellaisten ihmisten seurassa.

Vierailija
29/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä. Välillä käyn hoitamassa asioita, kaupassa. Muuten olen kotona. Minulla ei ole ketään kenen kanssa käydä missään. Joskus menen vain kävelemään jonnekin  käyn ehkä syömässä ja sitten totean miten tylsää ja lähden kotiin. Olen huono keksimään mitään tekemistä.

Eikö sua kiinnosta mikään? Oletko masentunut? Minä käyn yksin ulkona ainakin kerran kaksi viikossa, ja tekemistä on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
30/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi pakko niin en poistuisi kotoa. Tuolla ei ole mitään minua varten. Muutenkin aivan turhaa kaikki.

Vierailija
31/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paska karma asuntojen suhteen. Olen asunut kolmessa eri homeläävässä. Puhun läävästä koska ala-arvoisen tasottomasti rakennetut nykyrakennukset eivät kiitosta ansaitse.

On ahdistavaa kun oma koti sairastuttaa. Olen aina ollut koti-ihminen mutta nyt on ihan sama minne muuttaisi kunhan löytyy sisäilmaltaan hyvä asunto. Suomessa joka kymmenes koti on sisäilmaongelmainen.

Vierailija
32/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin matkustella koko ajan jos olisi vaan rahaa.

Vierailija
33/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua kiinnosta mikään? Oletko masentunut? Minä käyn yksin ulkona ainakin kerran kaksi viikossa, ja tekemistä on vaikka kuinka paljon.

Ei kiinnosta tuolla ulkona mikään, en ole masentunut. 

Vierailija
34/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kyllä kotona, mutta varsinkin kesäisin on käytävä jossain muutaman kerran. 

Vierailija
35/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En voi käsittää että ihmiset matkustelee koko ajan. Ja tulevat väsyneenpänä matkalta kotiin kuin lähtiessä.

Onko lomaa et laitetaan kello joka aamu soimaan et ehtii aamiaiselle hotelliin? Ei.

Moni lähtee viikoksi etelään että on lupa juoda viiniä joka aterialla ja vielä iltaviinit. Helposti pullo päivässä viiniä.

Miksi ei voi juoda kotona viiniä lounaalla ja päivällisellä ja amaretto kahvin kans viikko?

Miksi pakko lentää jonnekin? Em tajua. 

Vierailija
36/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän odottamista enkä helposti pitkästy. En toimi aamulla.

jab-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä