Hei Sinä hoitaja! Mitä voisin tuoda kiitoslahjaksi?
Olin onnettomuuden vuoksi useamman päivän sairaalassa, kolmella eri osastolla. Sain noin yleisesti ottaen aivan ihanasti apua, minua kuunneltiin ja mulle puhuttiin kuin ihmiselle. Osa hoitsuista ymmärsi jopa pöljän huumorintajuni ja nauroi jutuilleni tai peräti heitti läppää kanssani. Parin viikon päästä on jälkitarkastus k.o. sairaalassa ja haluaisin viedä jotakin ihan vaan sanoakseni, että kiitos kun jaksoitte mua 😄 En oikein keksi mitään muuta kuin joku suklaa, mikä on vähän tylsää. Ideoita? Ja en siis ole varakas, joten ethän ehdota esim. jahtia tai helikopteria jota koko osasto voi vapaalla käyttää.
Kommentit (90)
Itse hoitajana muistan aina parhaiten sanalliset kiitokset. Se oikeasti lämmittää aina mieltä, että on tehnyt hyvää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaute nimellä/identifioimalla osasto virallisten palautekanavien kautta. Jotain suklaata, keksejä ja hedelmiä osastolle:)
kaikesta on aina ilahduttu!
yt ex-hoitaja
Onko viranomaisen edustajalla syytä taikka oikeutta ottaa lahjoja vastaan? Psyk.sh.
Mitähän viranomaista sairaanhoitajat edustavat?
Terveydenhuollon viranomaista. Psyk.sh.
Mee nyt kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Itse hoitajana muistan aina parhaiten sanalliset kiitokset. Se oikeasti lämmittää aina mieltä, että on tehnyt hyvää työtä.
Juu kiitos teille sairaanhoitajat. Itsekin saanut korvaamatonta apua teiltä hoitajat! Miten sitä olisi selvinnytkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin herkku eli juurikin suklaa, kakku tms. Hoitajat arvostavat kyllä kiitosta ja herkkumuistamista kahvitauolle!
t.sh
Viranomaisen edustaja ei arvosta tuollaista kiitosta. Lienet somatiikan puolelta. Psyk.sh
Kyllä hoitajille kahvin kanssa herkut maistuu. Saimme joskus täytekakunkin.
Mä kyllä tykkään, ja huhujen mukaan jopa osaan, leipoa, mutta kun matkaa on noin 60km ja liikun julkisilla niin kakulle voisi käydä köpelösti 😄
Ap
Jos ihan välttämättä haluat jotain antaa, suklaarasia tai keksipaketti on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein paksua kýrpää olis kiva saada 😊
T: hoitsu
Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kolme veljeä. En osaa mitään sanoa varustuksistaan, mutta voin kysyä jos joku ilmoittautuu 😂
Ap
500€ tilille on aika hyvä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku elää kiitoksilla. Itseä lämmittää vasta sitten, kun ne kiitokset näkyy palkkalaskelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin herkku eli juurikin suklaa, kakku tms. Hoitajat arvostavat kyllä kiitosta ja herkkumuistamista kahvitauolle!
t.sh
Viranomaisen edustaja ei arvosta tuollaista kiitosta. Lienet somatiikan puolelta. Psyk.sh
Ok. Asia ei varmasti somatiikan puolella tule siinä määrin esiin, kuin akuuttipsykiatriassa. Meillä toteutetaan tahdostariippumattomia hoitoja, turvahoitoja lepareissa pakkolääkittynä ja potilaamme ovat usein sairaudentunnottomia. Tämä johtaa siihen, että meistä myös kannellaan usein. Kaikki juridiset seikat ovat siksi hakattu syvälle selkärankaan. Kyllähän se epätodennäköistä on, että kiitollinen potilas tekisi esim. kantelua. Meidän tapauksessamme kiitollisuus saattaa muuttua nopeasti päinvastaiseksi tunteeksi. Osaltaan kyse on myös siitä, että hoitotyön kulttuuri on erilainen kuin somatiikan puolella. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alapeukuista" päätellen palstalla on laaja konsensus, että virkamiehille pitää voida viedä lahjoja. Melkoisen huolestuttavaa yhteiskunnallisesti. Psyk.sh.
Sairaanhoitajat ei ole virkamiehiä.
Miksi minut sitten nimitettiin virkamieheksi? Mikäli työhön sisältyy julkisen vallan käyttöä, tulee sitä varten perustaa virka. Psyk.sh.
Sinä et ole virkamies vaan viranhaltija,kaikesta päätellen hyvin hankala sellainen. Kaikkien onneksi olet vaan psyk.trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku elää kiitoksilla. Itseä lämmittää vasta sitten, kun ne kiitokset näkyy palkkalaskelmassa.
Eivät ne koskaan näy. Psyk.sh.
Eihän asiakas voi siihen palkkapussiin vaikuttaa, vaan sen määrää muu taho. Ap kysyi, että miten voi kiittää ja vastasin. Jos olet katkera palkastasi, niin kerro poliitikoille asiasi. Se ei tähän ketjuun kuulunut ap:n kysely.
Voileipäkakku sille osastolle jossa olit, hoitsut tykkää myös suolasesta..529
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alapeukuista" päätellen palstalla on laaja konsensus, että virkamiehille pitää voida viedä lahjoja. Melkoisen huolestuttavaa yhteiskunnallisesti. Psyk.sh.
Miksi minut sitten nimitettiin virkamieheksi? Mikäli työhön sisältyy julkisen vallan käyttöä, tulee sitä varten perustaa virka. Psyk.sh.
Sinä et ole virkamies vaan viranhaltija,kaikesta päätellen hyvin hankala sellainen. Kaikkien onneksi olet vaan psyk.trolli.
Väärin. Olen nimenomaan miespuolinen virkamies. Ikään kuin sillä olisi merkitystä. Sama asia eri nimellä. Nimittämiskirjan teksti määrittää. Psyk.sh.
Pysk. sairaanhoitaja trolli taas asialla. Ilkeää kommentointia koko ajan. Ei ole edes sairaalaa koskaan nähnyt ja saati ollut siellä töissä. Tämä taitaa olla se nuori räkänokka nuori mies, joka on kitkerä ja katkera jokaisesta asiasta. Aloitti varmaan senkin trollauksen, kun eläkeläiset ovat varastaneet häneltä kaiken? Voi, voi. mee jo nukkumaan, että jaksat taas huomenna sieltä sohvan nurkasta herätä syömään pizzaa ja ihannoida, miten mun rahat eivät riitä työttömänä oloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Olen nimenomaan miespuolinen virkamies. Ikään kuin sillä olisi merkitystä. Sama asia eri nimellä. Nimittämiskirjan teksti määrittää. Psyk.sh.
Ennemminkin potilas
Vierailija kirjoitti:
Eihän asiakas voi siihen palkkapussiin vaikuttaa, vaan sen määrää muu taho. Ap kysyi, että miten voi kiittää ja vastasin. Jos olet katkera palkastasi, niin kerro poliitikoille asiasi. Se ei tähän ketjuun kuulunut ap:n kysely.
Mistä lähtien poliitikot ovat päättäneet hoitajien palkat?