Hei Sinä hoitaja! Mitä voisin tuoda kiitoslahjaksi?
Olin onnettomuuden vuoksi useamman päivän sairaalassa, kolmella eri osastolla. Sain noin yleisesti ottaen aivan ihanasti apua, minua kuunneltiin ja mulle puhuttiin kuin ihmiselle. Osa hoitsuista ymmärsi jopa pöljän huumorintajuni ja nauroi jutuilleni tai peräti heitti läppää kanssani. Parin viikon päästä on jälkitarkastus k.o. sairaalassa ja haluaisin viedä jotakin ihan vaan sanoakseni, että kiitos kun jaksoitte mua 😄 En oikein keksi mitään muuta kuin joku suklaa, mikä on vähän tylsää. Ideoita? Ja en siis ole varakas, joten ethän ehdota esim. jahtia tai helikopteria jota koko osasto voi vapaalla käyttää.
Kommentit (90)
Kortti, jossa kerrot tuon saman kuin aloitusviestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vie mitään kiitoslahjoja virkamiehille, piste. Psyk.sh.
En viekään, vaan sairaanhoitajille.
Ap
Jotka ovat virkamiehiä. Psyk.sh.
Korjaan; Psyk. osaston potilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pullapitkoa ja kiitoskortti olisi ihana lahja, koska kahvia ja pullaa kuluu paljon raskaassa työssä.
Ai, nyt sitä kahvia ehtiikin juomaan.😂
Kahvitauko on eri asia, kuin juoda kahvia. Kömmi trolli roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vie mitään kiitoslahjoja virkamiehille, piste. Psyk.sh.
En viekään, vaan sairaanhoitajille.
Ap
Korjaan; Psyk. osaston potilas.
Voit toki ajatella niin. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
koskenkorvapullo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pullapitkoa ja kiitoskortti olisi ihana lahja, koska kahvia ja pullaa kuluu paljon raskaassa työssä.
Ai, nyt sitä kahvia ehtiikin juomaan.😂
Kahvitauko on eri asia, kuin juoda kahvia. Kömmi trolli roskiin.
Tosikko
Vierailija kirjoitti:
Ei makeaa! Lihottaa vain.
Vtut lihota kun liikkuu tarpeeksi. Npuse ylös sieltä päätteen ääreltä.
T. Jatkuvasti liikkeessä oleva sh
"Alapeukuista" päätellen palstalla on laaja konsensus, että virkamiehille pitää voida viedä lahjoja. Melkoisen huolestuttavaa yhteiskunnallisesti. Psyk.sh.
Minä veisin varmaan pullaa/pitkoja ja varmuuden varoiksi paketillisen gluteenittomia ja maidottomia keksejä, jos joku hoitajista on ruokarajoitteinen.
Vierailija kirjoitti:
"Alapeukuista" päätellen palstalla on laaja konsensus, että virkamiehille pitää voida viedä lahjoja. Melkoisen huolestuttavaa yhteiskunnallisesti. Psyk.sh.
Sairaanhoitajat ei ole virkamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä veisin varmaan pullaa/pitkoja ja varmuuden varoiksi paketillisen gluteenittomia ja maidottomia keksejä, jos joku hoitajista on ruokarajoitteinen.
Onko termi lahjonta tuttu? Vaikka lahjassa ei ole sen kummempaa intressiä taustalla, olisi suuri riski virkamiehelle ottaa mitään lahjaa vastaan. Yksikään tervejärkinen virassaoleva ei ota lahjoja vastaan. Tiedän toki, että moni hoitaja ei huomioi tätä puolta asiassa, vaikka todellakin pitäisi jo oman oikeusturvansa kannalta. Käytän termiä virkamies, koska nimittämiskirjassani lukee niin. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Mulle varmaan ihanimpana kiitoksena on jäänyt mieleen eräs nainen jota kuntoutin psykosastolla, hän tuli paikan päälle, otti käsistä ja sanoi kiitos ettet antanut minun kuolla. Se tuli niin suoraan sydämessä että huonoina hetkinä töissä muistelen tuota.
Sh
Tämä on ok toimintatapa ja turvallinen. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minut sitten nimitettiin virkamieheksi? Mikäli työhön sisältyy julkisen vallan käyttöä, tulee sitä varten perustaa virka. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei joo, jos veisin useamman paketin erilaisia kahveja?
Ap
Mieluiten ihan perus kahvia tai teetä. Siellä ei kiireessä ehdi nauttimaan ja pohtimaan eri makuja. Ja jotkut ei tykkää, niin sitten se jää keittämättä. Joku kiva kiitoskortti, keksejä, pullaa tai makeisia. Myös hedelmäkori on kiva. Tai vaikka pizza lahjakortti johonkin pizzeriaan, joka toimittaa annoksia sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajille ja muuta vastaavaa oikeasti tärkeää työtä tekevillehän noita lahjoja pitäisikin viedä. Nuo sadantuhannen jumppakepit sun muut korruptiokuviot on jo niin nähty. Olet toki trolli, etkä oikeasti sairaanhoitaja, mutta sanonpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajille ja muuta vastaavaa oikeasti tärkeää työtä tekevillehän noita lahjoja pitäisikin viedä. Nuo sadantuhannen jumppakepit sun muut korruptiokuviot on jo niin nähty. Olet toki trolli, etkä oikeasti sairaanhoitaja, mutta sanonpahan vaan.
En ole trolli, mutta epäilemättä maallikot tietävät paremmin kuin19-vuotta virassa ollut. Psyk.sh.
Kahvia viet, jotta pysyvät hereillä. Ei mitään herkkuja. Joutuvat kahvinjuojat tuomaan kahvipaketteja itse, jos eivät saa lahjoituksina. Kiitollisia tosiaan ihan peruskahveista, joita kaikki voivat juoda.
Lahjakortteja, paksu nivaska seteleitä, siinä minun toive!
Sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä virassa eli viranhaltijoita.