Ärsyttää, kun mies on aina niin hyväntuulinen
Ei ole koskaan pahalls päällä. Ei koskaan kiukkuile, hermostu tai äksyile, vaikka mikä olisi. Vaikka töissä olisi ollut pitkä ja raskas päivä, niin silti tuo on senkin jälkeen hyvällä tuulella ja iloinen. Minua ärsyttää, kun miehestä ei saa koskaan mitään reaktiota irti.
Ei myöskään koskaan pahastu mistään, vaikka minä kiukkuilisin ja huomautan hänelle mistä tahansa. Miehen mielestä kaikki aina järjestyy ja asiat etenee omalla painolla.
Onko tuo ihan normaalia ettei koskaan tule mitään tunnekuohuja, vaan on tasaisen iloinen? Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja olen nähnyt miehen tasan kerran surullisena ja sekin johtui siitä, kun hänen isänsä kuoli yllättäen.
Kommentit (49)
Narsistinen ihminen kaipaa kipeästi toisen reaktiota, se on kuin elinehto hänelle. Voithan kokeilla vaikka ryhtyä oikein ilkeäksi.
Joillekin naisille ei mikään, eikä kukaan kelpaa.
Sika.Tiedät kyllä mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tietellinen tosiseikka, että naiset on keskimäärin neuroottisemipa kuin miehet. Ei siis ole mitenkään yllättävää, että pariskunnat jakaantuvat mentaalisesti eri leireihin.
Tämä on oikeasti hyvin onnellinen asiantila. Minä olen neuroottinen ja ahdistukseen taipuvainen nainen, mieheni puolestaan tuollainen zen-mestari. Aina kun angstaam jostain, se nykyään taputtaa tai halaa mua ja sanoo, että olen sun kallio, ja sitten on taas kaikki hyvin.
Parasta tietysti olisi itse olla seesteinen, mutta toiseksi parasta on kun on sellainen puoliso.
Mitä mieheni tästä järjestelystä kostuu, on minulle arvoitus.
Ihanaa, että ketjussa kommentoi moni jolla on noin hieno mies!
Minullakin on. Rakastan sitä niin että.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on samanlainen. Olen vanhemmiten ymmärtänyt, että se on luonnostaan kuin joku zen-mestari. Yritän nykyään ottaa siltä koko ajan oppia.
En kyllä käsitä, miten tuollainen voi ketään ärsyttää.
N45, 20 vuotta naimisissa
Negatiivisen energian ihmiset ärsyyntyvät kun kohtaavat positiivisen energian ihmisen. Puhdasta kateellisuutta kun heillä on niin huono olla.
Minun mieheni on samanlainen. Olen vanhemmiten ymmärtänyt, että se on luonnostaan kuin joku zen-mestari. Yritän nykyään ottaa siltä koko ajan oppia.
En kyllä käsitä, miten tuollainen voi ketään ärsyttää.
N45, 20 vuotta naimisissa