Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies on aina niin hyväntuulinen

Vierailija
10.07.2024 |

Ei ole koskaan pahalls päällä. Ei koskaan kiukkuile, hermostu tai äksyile, vaikka mikä olisi. Vaikka töissä olisi ollut pitkä ja raskas päivä, niin silti tuo on senkin jälkeen hyvällä tuulella ja iloinen. Minua ärsyttää, kun miehestä ei saa koskaan mitään reaktiota irti.

Ei myöskään koskaan pahastu mistään, vaikka minä kiukkuilisin ja huomautan hänelle mistä tahansa. Miehen mielestä kaikki aina järjestyy ja asiat etenee omalla painolla. 

Onko tuo ihan normaalia ettei koskaan tule mitään tunnekuohuja, vaan on tasaisen iloinen? Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja olen nähnyt miehen tasan kerran surullisena ja sekin johtui siitä, kun hänen isänsä kuoli yllättäen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin joku tuollainen.

Vierailija
2/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen kun on tuollainen puoliso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Arvostan sitä piirrettä todella paljon, mutta samalla se tekee mun oman kiukkuolon entistä pahemmaksi ja tunnen itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi. Vaikka hän ei mitenkään aiheuta sitä. Aiheutan sen ihan itse. Voisimpa olla yhtä huoleton ja iloinen hänen kanssaan. Ongelma se on tämäkin.

Vierailija
4/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Minulla on lapsesta asti ollut tosi vaikea elämä. On tapahtunut onnettomuuksia, joiden kulkuun en ole itse voinut vaikuttaa, vanhemmilla vaikea avioliitto, olen sairastellut vakavasti harvinaisiin sairauksiin. Jopa niin vakaviin ja harvinaisiin, että lääkäritkin ovat ihmetelleet tätä tuuria ja yrittäneet tsempata, että lottovoittajan tuuri on osunut useaan otteeseen: ensin sairastuessa harvinaisesti ja sitten kun on aina lopulta parantunut kaikista tilastoista huolimatta. Lähipiirissä ollut myös vakavia sairastumisia ja kaikista ei ole kaikki selvinneet. Toistuvasti tulee jotain oikeasti todella surullista ja negatiivista elämässä ja tuntuu etten vain palaudu näistä koettelemuksista. Olen tyytyväinen, jos töissä on raskas työpäivä ja asiakkaat olleet perseestä, koska silloin tiedän, että elämäni on mallillaan ja pienet harmitukset kuuluvat normaaliin elämään :) Mieheni on sellainen pirteä peipponen ja häntä ei haittaa mikään asia. Välillä ärsyttää hänen positiivinen elämäntyyli, mutta hänellä onkin elämä lapsesta asti ollut todella normaalia. Suotakoon se hänelle, mutta vastavuoroisesti minullekin pitää antaa tilaa surra, jos joku asia surettaa.

Vierailija
5/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen tuosta, meillä on juuri toisin päin. Mies on aina kiukkuinen ja pahalla tuulella ja itse pitäisi pitää lippua korkealla molempien puolesta, vaikka itselläkin olisi ollut huono päivä. 

Vierailija
6/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olishan se kiva kun hakkais sinut viikossa sairaalakuntoon ,joten toivottavasti miehestäsi tulee änkyrä .

Vierailija
7/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen mies. Yhdessä oltu 30 vuotta. Ihanaa, kun toinen on ikuinen optimisti mutta aika usein myös ärsyttää, kun tulee välillä sellainen olo, että dissaa mun huonoja fiiliksiä. Haluaa mahdollisimman nopeasti irti mun avautumisesta sanomalla, että älä stressaa ja kaikki järjestyy. En saa koskaan märehtiä rauhassa mun huonoa oloa ja se veetuttaa. Ei ymmärrä, miksi mun pitää pelätä pahinta ja mä en ymmärrä, miksi ei koskaan stressaa mistään. Mutta yhdessä ollaan 😅

Vierailija
8/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on kamala tauti.

Vierailija
9/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asiat märehtimällä muutu, suotta hermoilee.

m53

Vierailija
10/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttele norsunvittua aikasi, niin pääset kyllä eroon koko äijästä.

Vierailija
11/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset kiinni niin kyllä se siitä.

Vierailija
12/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivele, kaivele naisten tyyliin. Kyllä se siitä pimahtaa!

Vierailija
13/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö muija, oot kade miehesi  hyväntuulisuudesta! Häpeä.

Vierailija
14/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on lähes valaistunut. Ehkä sinun kannattaisi tutkiskella hieman itseäsi ja etsiä syy siihen, että miksi moinen sinua ärsyttää. Ongelma ei valitettavasti ole miehessäsi, vaan sinussa ja omassa suhtautumisessasi.

Vierailija
15/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen kun on tuollainen puoliso

Voi että, sehän rakastaa ap:ta ja on hänen seurassaan onnellinen ja hyväntuulinen kotona. Suloista. Paitsi eräs ei osaa sitä arvostaa.

Vierailija
16/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on tuollainen myös.

Vierailija
17/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se meille Tampereelle. Positiivisia tarvitaan. :) Pitääkö sun ottaa äksympi mies.

Vierailija
18/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on Justiina vetelee kaulimella pitkin korvia,sitten heltyy kun sanon että tienasin miljoonia.

Vierailija
19/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, piehtaroi vähän lisää tunteessa, ehkä se siitä. Nehän ne on nykyään todellisuus, muusta viis.

Vierailija
20/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi kannattaisi lähteä kävelemään niin pian kun voi. Koska kade ihminen myrkyttää ilmapiirin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän