Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies on aina niin hyväntuulinen

Vierailija
10.07.2024 |

Ei ole koskaan pahalls päällä. Ei koskaan kiukkuile, hermostu tai äksyile, vaikka mikä olisi. Vaikka töissä olisi ollut pitkä ja raskas päivä, niin silti tuo on senkin jälkeen hyvällä tuulella ja iloinen. Minua ärsyttää, kun miehestä ei saa koskaan mitään reaktiota irti.

Ei myöskään koskaan pahastu mistään, vaikka minä kiukkuilisin ja huomautan hänelle mistä tahansa. Miehen mielestä kaikki aina järjestyy ja asiat etenee omalla painolla. 

Onko tuo ihan normaalia ettei koskaan tule mitään tunnekuohuja, vaan on tasaisen iloinen? Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja olen nähnyt miehen tasan kerran surullisena ja sekin johtui siitä, kun hänen isänsä kuoli yllättäen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tuollainen. Ollaan oltu yli 40 vuotta yhdessä eikä ole koskaan minulle raivonnut, en kyllä minäkään hänelle. On aina positiivinen ja hyväntuulinen. Ei tuo nyt niin kummallista ole. Olisi hirveää, jos olisi sellainen mies joka räyhää, juopottelee tms. 

Vierailija
22/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen mies. Naiset usein haluavat tuhota elämäni murehtimisellaan ja jatkuvalla ongelmien käsittelyllä. Kaikki on mennyt aina hyvin ilman tuota jankkaamista, joka on usein ollut ainoa ongelma elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanhenkinen kuin miehesi, todellakin täysin normaalia ja ihanaa olla normaali ihminen.

Kerro miehellesi rehellisesti nämä ajatuksesi, voitte saada hyviä keskusteluita aikaiseksi.

Mun entinen alkoi itsekin sitten ihan kyselemään minulta että miten jaksan olla aina niin positiivinen ja rento sekä hyväntuulinen. No, se vain on luonnollista. Tuntee kaikki tunteet ja muuten vain on, ei ole sisäisiä ongelmia ollut minulla ainakaan. Kysy häneltä siis suoraan asioita.

Vierailija
24/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisikin joku tuollainen.

Minä olen ja olen enkelöinyt palstalla. 😇

Vierailija
25/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen kun on tuollainen puoliso

Niinpä, tämä on totta. Häntäkin kannattaa arvostaa todellakin.

Vierailija
26/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti noilla superiloisilla on taustallaan tragedia, joka joko hajottaa lopullisesti tai herättää ymmärtämään elämän pienien asioiden kauneuden. Iloisuus voi olla pikemminkin yritys kannatella muita ihmisiä kuin kyky myötäelämiseen.

Terveillä miehillä tietysti testosteroni kohottaa mielialaa.

Pyydä halia, lohtua ja sympatiaa jos tarvitset sitä. Mutta älä myrkytä teidän suhdettanne omalla pienuudellasi.

Vierailija
27/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Arvostan sitä piirrettä todella paljon, mutta samalla se tekee mun oman kiukkuolon entistä pahemmaksi ja tunnen itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi. Vaikka hän ei mitenkään aiheuta sitä. Aiheutan sen ihan itse. Voisimpa olla yhtä huoleton ja iloinen hänen kanssaan. Ongelma se on tämäkin.

Oletko sinä hänelle kateellinen? Sinua surettaa ja ehkä voisin ajatella että hävettääkin hieman välillä. Kerro harmistuksesi kumppanillesi, se saattaa helpottaa. Älä odota reaktioita vaan kommunikoi ihan suoraan. Katso mitä tapahtuu.

Vierailija
28/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti noilla superiloisilla on taustallaan tragedia, joka joko hajottaa lopullisesti tai herättää ymmärtämään elämän pienien asioiden kauneuden. Iloisuus voi olla pikemminkin yritys kannatella muita ihmisiä kuin kyky myötäelämiseen.

Terveillä miehillä tietysti testosteroni kohottaa mielialaa.

Pyydä halia, lohtua ja sympatiaa jos tarvitset sitä. Mutta älä myrkytä teidän suhdettanne omalla pienuudellasi.

Ei niissä hyväntuulisissa ihmisissä aina ole piilossa vikoja vaikka tuntuisi varmasti hyvältä toivoakin sellaisia. Toiset vain ovat tasapainoisempia ihmisiä.

Vierailija
29/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen tuosta, meillä on juuri toisin päin. Mies on aina kiukkuinen ja pahalla tuulella ja itse pitäisi pitää lippua korkealla molempien puolesta, vaikka itselläkin olisi ollut huono päivä. 

Joo jep, kokemusta lähinnä samasta. Ärsyttävää välillä johtaa ja olla vastuussa kaikesta.

Vierailija
30/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne asiat märehtimällä muutu, suotta hermoilee.

m53

No sitten se kultainen keskitie että työt kannattaa tehdä ja vakavat asiat kannattaa ottaa vakavasti. Joskus palaa pinna mutta sitten sitä palautuu taas normaalitilaan. Vastuun välttäminenkään ei ole hyvä asia. Tuli vain mieleeni tästä ja lisäksi tähän kommenttiin ajatuksiani aiheeseen liittyen.

Vierailija
31/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivele, kaivele naisten tyyliin. Kyllä se siitä pimahtaa!

Voimme opiskella monin tavoin. Juuri laitoin kommenttia siitä että suoraankin voi puhua ja kysellä jos rohkenee. Erilaisia tapoja on hyvä kokeilla ja opiskella elämää, huumorintajuisuuskin on toki hyvästä. 

Vierailija
32/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että miehesi on lähes valaistunut. Ehkä sinun kannattaisi tutkiskella hieman itseäsi ja etsiä syy siihen, että miksi moinen sinua ärsyttää. Ongelma ei valitettavasti ole miehessäsi, vaan sinussa ja omassa suhtautumisessasi.

Komppaan tätä ajatusta!

Vierailija
33/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä se meille Tampereelle. Positiivisia tarvitaan. :) Pitääkö sun ottaa äksympi mies.

Etsipäs oma mussukka! :)

Vierailija
34/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen mies. Naiset usein haluavat tuhota elämäni murehtimisellaan ja jatkuvalla ongelmien käsittelyllä. Kaikki on mennyt aina hyvin ilman tuota jankkaamista, joka on usein ollut ainoa ongelma elämässäni.

Täyttä valetta 

Vierailija
35/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hassu possu!

Vierailija
36/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hassu possu!

Vierailija
37/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tietellinen tosiseikka, että naiset on keskimäärin neuroottisemipa kuin miehet. Ei siis ole mitenkään yllättävää, että pariskunnat jakaantuvat mentaalisesti eri leireihin.

Vierailija
38/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole koskaan pahalls päällä. Ei koskaan kiukkuile, hermostu tai äksyile, vaikka mikä olisi. Vaikka töissä olisi ollut pitkä ja raskas päivä, niin silti tuo on senkin jälkeen hyvällä tuulella ja iloinen. Minua ärsyttää, kun miehestä ei saa koskaan mitään reaktiota irti.

Ei myöskään koskaan pahastu mistään, vaikka minä kiukkuilisin ja huomautan hänelle mistä tahansa. Miehen mielestä kaikki aina järjestyy ja asiat etenee omalla painolla. 

Onko tuo ihan normaalia ettei koskaan tule mitään tunnekuohuja, vaan on tasaisen iloinen? Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja olen nähnyt miehen tasan kerran surullisena ja sekin johtui siitä, kun hänen isänsä kuoli yllättäen."

Oletko varma että se on "normaali"?

On olemassa tietynlaisia ihmisiä  jotka sopivat tuohon kuvaukseen.  En sano enempää, tiedät varmasti.

Vierailija
39/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille, hakkaa nyrkkeilysäkkiä, punnerra, tee mitä vaan, mutta älä ärsyynny noin hyvästä miehestä.

Vierailija
40/49 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus mikä tyypillinen draamailija ap oikein on, jos on liian tasaista parisuhde niin käy liian tylsäksi, pitää olla suuria tunteita ja muuta bullshittiä draamaa. Suosittelen hakemaan jonkun epävakaan jännämiehen niin ehkä sen kanssa olisi kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi