VAROITUS! Älkää maksako ennakkoon tori.fissä!
Minulta huijattiin just ennakkomaksuna 170e. En jaksa tehdä rikosilmoitusta, mutta varoituksena kaikille!
Kommentit (27)
Tämäpä harmi ap. Mutta pitää suojella itseä ja varkaille ei antaa tieten tahtoen.
Kerran itsellä oli vähän epäilyttävä tilanne huuto.netissä kun myyjältä ei meinannut tavara lähteä, mutta lopulta tuli kuitenkin vaikka aikansa otti. Torissa en asioisi ollenkaan kun on sen verran huijarointipaikalta tuntunut mitä näitä juttuja lukenut ja kuullut.
Mulla ei ole varaa huijata, kun haluan oikeasti eroon tavarasta ja saada sen rahan itselleni. Toridiiliä käyttänyt pari kertaa hyvällä menestyksellä.
Useinmiten paketti ollut niin pieni, että mennyt perus kirjekuoressa postimerkki kylkeen. Kirje lähtenyt heti kun rahat tilillä. Vielä sanonut ostajalle, kun rahat näkyneet tilillä, että laitan tuotteen pian tulemaan.
Tosin eri asia, että kauanko menee perille, sillä posti uudisti vähän aikaa sitten jakelupäivät
Käytin juuri enkä usko olevan huijari
Itseppä haluat tukea huijarin toimintaa :)
Tori.fissä myyn tavaraa ja en lähetä ennen kuin maksu on saatu. Mitään kovin kallista ei toki ole tarjolla ja nouto on aina mahdollista ostajalle.
Iteltä huijattu eri kerroilla 600e, 170e, ja 40e. Jokaisessa ostossa maksoin etukäteen ja oli tunnistautunut myyjä. parista tein rikosilmoituksen ja viimeisestä en enää jaksa. Saa huijata muita välillä nää koijarit ja minä oon omat oppirahat maksanut.