Lasta purrut pitbull palautetaan omistajalleen
Kommentit (61)
Varmaan annettu omistajalleen tuhkattavaksi 9mm Buranan jälkeen. Ei ole enää vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kun man net kyseessä.
Ai se oli Tinon koira?🐶
Kamala tapaus. Ja kamala kuinka koira pyrki uudestaan kimppuun. Mielestäni se jo viittaa varallisuuteen.
Koira ei hyökkää ihan muuten vaan, lapsi on provosoinut ja kiusannut koiraa jopa potkinut joten tottakai koira reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisen vaiko pers poliitikon koira?
Mus talaisen hauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli Tinon koira?🐶
Ennen ne pelkäsi itse koiria. No ehkä ne ei edelleenkään uskalla kouluttaa niitä omiaankaan.
Jos vastapuolella ei olis ollut leijona-äitiä, olisi koira voinut tehdä paljon pahempaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kys. taloyhtiön seuraavassa kokouksessa... Ei tod. mikään myyntivaltti taloyhtiölle tuollainen case.
Tuolla asu muuta kuin romaneja ja kannabiksen käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli Tinon koira?🐶
Ennen ne pelkäsi itse koiria. No ehkä ne ei edelleenkään uskalla kouluttaa niitä omiaankaan.
Niillä on nykyään noita omaksi turvaksi mutta ne ei osaa kouluttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Koira ei hyökkää ihan muuten vaan, lapsi on provosoinut ja kiusannut koiraa jopa potkinut joten tottakai koira reagoi.
Ei koiran pidä silloinkaan käydä kimppuun. Vaan poistua. Koira oli vapaana. Ja koira jahtasi lasta. Sen vaistot vain heräsi ja jahtasi saalista.
Jos puuukotan jotakin niin vaadin ettei minua tuomita koska en ole ollut vaarallinen aiemmin.
No eikös se niin menekin? Jos puukotat paljon, saat paljousalennuksenkin.
Ja kun raiskaan en ole tehnyt sitä aikaisemmin,tapahtui vahinko sorry.
Tämä koira pitäisi lopettaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Koirat hyökkää muuten vaan. Ne on eläimiä ja ne reagoi arvaamattomasti. Vaikka kimeään ääneen. Lapsi pelkää ja juoksee huutaen karkuun, niin aika moni koira innostuu. Pitbullit vielä innostiessaan eivät leiki, vaan hyökkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli Tinon koira?🐶
Niillä on nykyään noita omaksi turvaksi mutta ne ei osaa kouluttaa niitä.
Eikö ne osaa enää puukottaa? No varastamisen taito on sentään jäänyt.
Ihmettelen noissa HS:n kommenteissa sitä, kun monien mielestä tuollaiset koirat sopivat paremmin maalle tai "rauhallisempaan asuinympäristöön". Eipä tuollaiset koirat mitenkään toivottuja naapureita ole maaseudullakaan. Moni maalla suhtautuu todella huolettomasti "talonvahtiensa" kiinnipitoon, tälläkin alueella on usein koiria omistajiltaan karkuteillä ja pari ongelmatapausta, jotka seikkailevat jatkuvasti valtatiellä eikä omistajaa kiinnosta, onneksi sentään eivät ole taistelukoirarotua. Mutta täällä maallakin pienet koululaiset kulkevat itse kouluun, koulutaksille tai koulubussille. Ei ole välttämättä ketään hiljaisella kylänraitilla kuuloetäisyydellä kuulemassa avunhuutoja, jos mielipuoli piski on päässyt irti.
Pitbull on kallis koira. Ei siihen kaikilla ole varaa. Romanin omistamasta pitbullista olisi jo valitettu moneen kertaan teki se mitään tai ei. Eli poliisilla olisi jo ollut merkintä.
Pitbullit
Ovat tappaneet monta omistajaa ja perheen jäsentä joten olkaan nyt vaiti kyseistä murhasekarotupiskistä,kuula kalloon ja heti,piikit tuolle turhia ja liian kaliita.
Olen järkyttynyt päätöksestä. Koira tulisi heti lopettaa vaarallisena. Ei ole yhteiskuntakelpoinen.
Jos olisi minun koirani (minulla siis on koiria, tosin eri rotuisia, tuollaista en ottaisi), veisin sen suoraan poliisiasemalta piikille. Koiranomistaja on vastuussa lemmikistään vaikka olisi karannutkin.
Lapsi. Alle 10 vuotias.