Miten reagoit jos joku valehtelee sinulle?
Siis niin, ettet pysty laittamaan välejä poikki, esimerkiksi jos joku valehtelee sinulle töissä?
Kommentit (12)
Riippuu asian laadusta. Valkoisen valheen ymmärrän, koska sitä tekevät varmaan kaikki joskus.
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Ihan sama puhutaanko mulle totta vai valetta jostain ihmisestä niin kuuntelen ja annan olla. En nyt ainakaan lähde juoruamaan kenestäkään. Mutta olenkin harvinaisuus.
lähden leikkiin mukaan ja pyrin valehtelemaan takaisin kaikessa mahdollisessa odottaen milloin hän ottaa asian esille. Sitten kerron, että "sinä aloitit ensin, minä luulin, että se oli yhteistä huumoriamme, joten lähdin mukaan"
On fiksua valehdella joskus.
Aajatellaan että joku on tahditon ja tähän vastaa valheella, niin jos molemmat on älykkäitä niin molemmat tietää että kyseessä on valhe mutta syy on tämän tahdittomasti asian esiin ottaneen.
Tosin tahdittoman äly ei aina valitettavasti riitä.
Suhtaudun asiaan välinpitämättömästi. Työn ja asiat saa yleensä hoidettua vaikka kaikkien totuus ei olisikaan sama.
Mulle valehtelee kaikki. Yleensä annan olla eikä kiinnosta, mutta miessystävän kohdalla yritän joskus saada kiinni jotta voisin jättää helpommin.
Se riippuu asiasta. Ja sen seurauksista.
Iso valhe ja täräytän nyrkin pöydästä läpi, ei onnistu. Pieni mitätön valhe, virnistän ja annan olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yhden patologisen valehtelijan. Vastaan kaikkeen, mitä hän sanoo: Ei kai nyt sentään.
Tämä.
Minä tunnen yhden patologisen valehtelijan. Vastaan kaikkeen, mitä hän sanoo: Ei kai nyt sentään.