Lapsen isä ei välitä
Tuntuu että tukehdun tähän suruun, kun lapsen isä ei välitä meistä. Ymmärän ettei välitä minusta, mutta en sitä ettei lapsesta. Kokee vain, että olemme rasite koska joutuu maksamaan elareita...olen niin yksin
Kommentit (79)
miksi se mies edes alunperin halusi lapsen, jos ei kuitenkaan halua olla sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sukua jotka auttaa silloin tällöin. Koen niin paljon häpeää ja surua tästä asiasta, enkä uskalla puhua siitä kellekkään.
Mun lapsen isä ei edes maksa elareita. Siis mitään kautta, enkä saa kelastakaan. Niin hulluksi ja väkivaltaiseksi osoittautui, että en halua olla missää tekemisissä mitään kautta ellei ole pakko, joten jää minun tappioksi ihan rahallisestikin, en uskaltanut alkaa mitään kautta elareita kysymään. Olkoot lapsi vanhemmiten sitten itse tekemisissä jos haluaa, mutta eipä isänsä itsekään halua.
Kyllä Kelaan kannattaa olla yhteydessä. Ei ne sotke isää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyn puhut elareista niin ilmeisesti olet jo heittänyt miehen ulos sinun perheestä niin kuvittelitko että kun jätit miehen niin mies silti jaksaa leikkiä sinun kanssa kotia ja vieläkin tekee kaiken niin kuin sinä haluat ja huomioi sinua joka välissä? Et ole tainnut oikein sisäistää mitä ero tarkoittaa
En kuvitellut, mutta kuvittelin että haluaisi olla lapselleen isä ja huomioda häntä ja huolehtia hänestä.
Tämä sinun aloitus alkaa että mies ei välitä meistä. Meistä eli sinusta ja lapsesta? Etkös nyt kuitenkin vaadi että miehen pitää välittää sinustakin vaikka sinä jätit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo helvetin karua lapsen kannalta ja tulee jättämään jäljet. Miten sen selittää lapselle, että isä ei välitä?
Voimia teille, pakko yrittää keskittyä pieniin iloihin.
Ap tässä,kiitos paljon lohdun sanoista. Lapsen puolesta juuri olen huolissani :(
Miksi haluat lapsesi elämään ihmisen, jota ei nyt vaan kiinnosta? Eikö kannattaisi suunnata lapsen huomio ihmisiin, joita kiinnostaa? Kyllä se niitä torjuntoja ehtii elämässään saada ihan tarpeeksi ilman, että isukki vauvasta asti hylkii.
Spermanluovutus ei tee kenestäkään isää. Isyys on ihan jotain muuta, joka ei välttämättä vaadi biologista pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sukua jotka auttaa silloin tällöin. Koen niin paljon häpeää ja surua tästä asiasta, enkä uskalla puhua siitä kellekkään.
Mun lapsen isä ei edes maksa elareita. Siis mitään kautta, enkä saa kelastakaan. Niin hulluksi ja väkivaltaiseksi osoittautui, että en halua olla missää tekemisissä mitään kautta ellei ole pakko, joten jää minun tappioksi ihan rahallisestikin, en uskaltanut alkaa mitään kautta elareita kysymään. Olkoot lapsi vanhemmiten sitten itse tekemisissä jos haluaa, mutta eipä isänsä itsekään halua.
Tottakai veronmaksajat haluavat rahoittaa, ettei vaan isää tarvitse vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tyhmä nainen joka otti miehen vain koska se oli komea ja kuvitteli että komea mies olisi hyvä kumppani ja haluaa hoitaa lasta. Koittakaa nyt tajuta että miehessä pitää olla muutakin kuin se hyvä ulkonäkö. Ettekö koskaan kysy haluaako mies olla isä ja läsnä lapselle kun alatte niitä lapsia tekemään.
Öö, eikö mieskin osallistu aktiivisesti lasten tekemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vika APssa, mitä teki kun mies katosi elämästänne.
On minussakin vikani totta kai, mutta en yksin tuhonnut suhdettamme, mies auttoi siinä oikein innokkaasti
Ainahan naiset kaataa vastuun miehen niskaan. En ole koskaan kuullut että nainen aidosti myöntäisi oman osuutensa kun onhan naisten pettäminenkin aina miehen vikaa kun jollain tavalla ilmeisesti miehet käskevät ja pakottavat naisen riisumaan ja juoksemaan vieraan miehen sänkyyn levittämään jalkansa
Vierailija kirjoitti:
Kyn puhut elareista niin ilmeisesti olet jo heittänyt miehen ulos sinun perheestä niin kuvittelitko että kun jätit miehen niin mies silti jaksaa leikkiä sinun kanssa kotia ja vieläkin tekee kaiken niin kuin sinä haluat ja huomioi sinua joka välissä? Et ole tainnut oikein sisäistää mitä ero tarkoittaa
Mistä sinä tiedät mitä tässä on taustalla? Ehkä mies lähti toisen naisen matkaan? Ja sekö on jätetyn syy? Lue nyt aloitus kunnolla jos osaat. Kysymys ei ole ap:n vaan LAPSEN huomioimisesta. Taidat olla niitä miehiä jotka hylkäävät omat lapsensa. Teille on ihan oma paikka helvetissä.
Christiiina kirjoitti:
miksi se mies edes alunperin halusi lapsen, jos ei kuitenkaan halua olla sen kanssa?
Yksikään nainen joka lapsen haluaa ei välitä eikä kuuntele miehen mielipidettä haluaako mies isäksi vai ei ja mies vaikka huijataan isäksi valehtelemalla miehelle ehkäisystä ja pahimmassa tapauksessa nainen vielä puhkoo miehen kumit että onnistuisi "vahinko" raskaus. Liian moni nainen on julkisesti puhunut että on ouhkonut miehen kumit että nainen saisi lapsen. Naiset on todella kieroja ja epärehellisiä tässä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, kyllä vaan sotkee. Karhuaa lapsen isältä elarit sitä mukaa. Siitäpä se vasta isän riemu eli tap-uhkaukset ja väkivaltateotkin lisääntyisi! Minulla on täysi yksinhuoltajuus ja miehen takia osoitteemme ei saa tuli hänelle tietoon. Harmi, että aikoinaan kuitenkin tunnusti isyytensä, olisipa ollut hirviö ennen lapsen syntymää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit hankkiutumaan raskaaksi moiselle miehelle!
NIinpä, se surettaa vaikka lapsi on mitä ihanin
Kuulehan - jokaisen äidin mielestä oma lapsi on maailman ihanin 😂
Isä-asiasta ei tule lapselle ongelmaa, ellet sinä omalla käytöksellä tee siitä ongelmaa. Nyt sinun vain pitää hyväksyä se pettymys, että teistä ei perhettä tule. Kyllä se siitä. Olin samassa tilanteessa ja lapset ovat kasvaneet aikuiseksi ihan onnellisessa yh-perheessä. Sitten aikuisina muodostuvat suhteen isäänsä ja ilmeisesti ihan ok. Parasta meidän perheelle oli se, että isä ei ollut kuvioissa omien ongelmiensa kanssa. Nyttemmin ilmeisesti elämä on hänelläkin enempi tasaista perhe-elämää, eli kasvanut ja kypsynyt iän myötä. Onneksi meidän ei tarvinnut niitä kasvukipuja vierestä seurata. Kaikin puolin ero oli paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä tässä on taustalla? Ehkä mies lähti toisen naisen matkaan? Ja sekö on jätetyn syy? Lue nyt aloitus kunnolla jos osaat. Kysymys ei ole ap:n vaan LAPSEN huomioimisesta. Taidat olla niitä miehiä jotka hylkäävät omat lapsensa. Teille on ihan oma paikka helvetissä.
Lueppa tuo aloitus uudestaan tämä nainen puhuu meistä välittämisestä ei pelkästään lapsesta välittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ignoreeraa kokonaan, jos ei edes aio olla lapsen elämässä. Jos ei osallistu, niin sinulla ei ole velvollisuuta kuunnella valituksia.
Rakennat omaa pientä perhe-elämää lapsen kanssa. Perhe se on pienikin perhe. Aikanaan rutiini löytyy, ja unohtuu toi tuska.
Kumpa pystyisinkin olemaan välittämättä. En häneltä mitään ruinaakaan enkä vaadi huomiota väkisin lapselle. Asia surettaa silri todella kovasti lapsen kannalta
Christiiina kirjoitti:
Kumpa tietäisinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvitellut, mutta kuvittelin että haluaisi olla lapselleen isä ja huomioda häntä ja huolehtia hänestä.
Tämä sinun aloitus alkaa että mies ei välitä meistä. Meistä eli sinusta ja lapsesta? Etkös nyt kuitenkin vaadi että miehen pitää välittää sinustakin vaikka sinä jätit hänet?
Minusta siinä mielessä, että kunnioittaa lapsensa äitinään ja osallistuu lapsensa asioihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo helvetin karua lapsen kannalta ja tulee jättämään jäljet. Miten sen selittää lapselle, että isä ei välitä?
Voimia teille, pakko yrittää keskittyä pieniin iloihin.
Ap tässä,kiitos paljon lohdun sanoista. Lapsen puolesta juuri olen huolissani :(
Miksi haluat lapsesi elämään ihmisen, jota ei nyt vaan kiinnosta? Eikö kannattaisi suunnata lapsen huomio ihmisiin, joita kiinnostaa? Kyllä se niitä torjuntoja ehtii elämässään saada ihan tarpeeksi ilman, että isukki vauvasta asti hylkii.
Spermanluovutus ei tee kenestäkään isää. Isyys on ihan jotain muuta, joka ei välttämättä vaadi biologista pohjaa.
Totta kai haluaisin, että lapsen biologinen isä välittäisi jälkikasvustaan, ja suren sitä todella paljon ettei. En tiedä miten muut pystyvät vain päättää olla välittämåttä asioista, minä en ainakaan pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai veronmaksajat haluavat rahoittaa, ettei vaan isää tarvitse vaivata.
Vedä jotain päähäsi ja nielaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vika APssa, mitä teki kun mies katosi elämästänne.
On minussakin vikani totta kai, mutta en yksin tuhonnut suhdettamme, mies auttoi siinä oikein innokkaasti
Ainahan naiset kaataa vastuun miehen niskaan. En ole koskaan kuullut että nainen aidosti myöntäisi oman osuutensa kun onhan naisten pettäminenkin aina miehen vikaa kun jollain tavalla ilmeisesti miehet käskevät ja pakottavat naisen riisumaan ja juoksemaan vieraan miehen sänkyyn levittämään jalkansa
Ei ole meidän vika, että olet koskematon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, kyllä vaan sotkee. Karhuaa lapsen isältä elarit sitä mukaa. Siitäpä se vasta isän riemu eli tap-uhkauks
Ei meidän tapauksessa. Isällä ei ollut mistä maksaa.
Tosin tästä on jo aikaa.