Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen isä ei välitä

Vierailija
09.07.2024 |

Tuntuu että tukehdun tähän suruun, kun lapsen isä ei välitä meistä. Ymmärän ettei välitä minusta, mutta en sitä ettei lapsesta. Kokee vain, että olemme rasite koska joutuu maksamaan elareita...olen niin yksin 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt nyt vaan itseesi ja lapseesi. Kaikkeen hyvään. Kai sinulla on muutakin perhettä/sisarusta/sukua?

Vierailija
2/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sukua jotka auttaa silloin tällöin. Koen niin paljon häpeää ja surua tästä asiasta, enkä uskalla puhua siitä kellekkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo helvetin karua lapsen kannalta ja tulee jättämään jäljet. Miten sen selittää lapselle, että isä ei välitä?

Voimia teille, pakko yrittää keskittyä pieniin iloihin.

Vierailija
4/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskityt nyt vaan itseesi ja lapseesi. Kaikkeen hyvään. Kai sinulla on muutakin perhettä/sisarusta/sukua?

Kyllä, parempi  tämä ohje, me aikoinaan erottiin, niin sovittiin ei tapaamisia isän toiveesta, lapsi oli 3v, mukavaa oli ihan vapaasti kasvattaa lapsi yksin, nyt 24v meni tapaamaan isäänsä, tutustui hänen uuteen perheeseen, siskoon ja kiva vaimo. Asiat menneet hyvin meillä näin. 

Vierailija
5/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi tyhmä nainen joka otti miehen vain koska se oli komea ja kuvitteli että komea mies olisi hyvä kumppani ja haluaa hoitaa lasta. Koittakaa nyt tajuta että miehessä pitää olla muutakin kuin se hyvä ulkonäkö. Ettekö koskaan kysy haluaako mies olla isä ja läsnä lapselle kun alatte niitä lapsia tekemään.

Vierailija
6/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi tyhmä nainen joka otti miehen vain koska se oli komea ja kuvitteli että komea mies olisi hyvä kumppani ja haluaa hoitaa lasta. Koittakaa nyt tajuta että miehessä pitää olla muutakin kuin se hyvä ulkonäkö. Ettekö koskaan kysy haluaako mies olla isä ja läsnä lapselle kun alatte niitä lapsia tekemään.

Niih. Pitäs ottaa semmonen mies mikä ymmärtää antaa enemmän rahaa.

Vierailija
7/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit hankkiutumaan raskaaksi moiselle miehelle!

Vierailija
8/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, ap:n lapsen isähän saattaa olla vaikka millainen turilas. Et sinä voi tuollaista päätellä.

Vierailija
9/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyn puhut elareista niin ilmeisesti olet jo heittänyt miehen ulos sinun perheestä niin kuvittelitko että kun jätit miehen niin mies silti jaksaa leikkiä sinun kanssa kotia ja vieläkin tekee kaiken niin kuin sinä haluat ja huomioi sinua joka välissä? Et ole tainnut oikein sisäistää mitä ero tarkoittaa

Vierailija
10/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vika APssa, mitä teki kun mies katosi elämästänne.

Vierailija
11/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoreeraa kokonaan, jos ei edes aio olla lapsen elämässä. Jos ei osallistu, niin sinulla ei ole velvollisuuta kuunnella valituksia. 

Rakennat omaa pientä perhe-elämää lapsen kanssa. Perhe se on pienikin perhe. Aikanaan rutiini löytyy, ja unohtuu toi tuska. 

Vierailija
12/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat että saa miehen muutettua haluamakseen tai että mies muuttuu sitä mukaan nainen keksii muutos vaatimuksia. Yksikään nainen ei hyväksy yhtäkään miestä ilman että miehen on muutettava itsessään jokin asia. Olen kuullut naisten myös sanovan että mies ei välitä oikeasti jos ei ole valmis muuttamaan itseään naisen haluamalla tavalla. Ja kun olen näiden naisten kanssa keskustellut niin yksikään nainen ei ole valmis muuttumaan miehen takia mutta siittä ei voi vetää johtopäätöstä että nainen ei välitä vaikka nainen ei suostu muuttumaan kun sehän on kuulemma ihan eri asia kun mies naista muuttamaan itsensä kuin se että nainen vaatii miestä muuttamaan itsensä. Ei ole yhtäkään asiaa mitä naiset kykenisi itse tekemään miehille mitä nainen vaatii miehiltä itselleen

Vierailija
13/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sukua jotka auttaa silloin tällöin. Koen niin paljon häpeää ja surua tästä asiasta, enkä uskalla puhua siitä kellekkään. 

Mun lapsen isä ei edes maksa elareita. Siis mitään kautta, enkä saa kelastakaan. Niin hulluksi ja väkivaltaiseksi osoittautui,  että en halua olla missää tekemisissä mitään kautta ellei ole pakko, joten jää minun tappioksi ihan rahallisestikin, en uskaltanut alkaa mitään kautta elareita kysymään. Olkoot lapsi vanhemmiten  sitten itse tekemisissä jos haluaa, mutta eipä isänsä itsekään  halua.

Vierailija
14/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä odota häneltä enää YHTÄÄN MITÄÄN. Keskity siihen, että saat itse tehdä kaikki päätökset ja elää lapsen kanssa niin kuin parhaaksi koet. Ja keskity haalimaan itsellesi hyvää tukiverkkoa sukulaisista/ystävistä.

Älä siis enää elättele mitään toiveita, että äijää kiinnostaisi vaan hyväksu karu tosiasia, sen jälkee elämä alkaa pikkuhiljaa tuntua paremmalta.

Vierailija
15/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkamarin vanhajokke, yritä hyväksyä ettet naista saa.

Vierailija
16/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat että saa miehen muutettua haluamakseen tai että mies muuttuu sitä mukaan nainen keksii muutos vaatimuksia. Yksikään nainen ei hyväksy yhtäkään miestä ilman että miehen on muutettava itsessään jokin asia. Olen kuullut naisten myös sanovan että mies ei välitä oikeasti jos ei ole valmis muuttamaan itseään naisen haluamalla tavalla. Ja kun olen näiden naisten kanssa keskustellut niin yksikään nainen ei ole valmis muuttumaan miehen takia mutta siittä ei voi vetää johtopäätöstä että nainen ei välitä vaikka nainen ei suostu muuttumaan kun seh

Juuri siksi te miehet jäätte inceleiksi eikä kukaan fiksu nainen enää miestä halua.

Vierailija
17/79 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo helvetin karua lapsen kannalta ja tulee jättämään jäljet. Miten sen selittää lapselle, että isä ei välitä?

Voimia teille, pakko yrittää keskittyä pieniin iloihin.

Ap tässä,kiitos paljon lohdun sanoista. Lapsen puolesta juuri olen huolissani :(

Vierailija
18/79 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tässä mistään ulkonäöstä kyse, ei mies ruma ole, muttei asiat ulkonäöstä johdu. Typerä nainen olen kyllä, kun tällaiseen tilanteeseen menin itseni sotkemaan.

Vierailija
19/79 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit hankkiutumaan raskaaksi moiselle miehelle!

NIinpä, se surettaa vaikka lapsi on mitä ihanin

Vierailija
20/79 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyn puhut elareista niin ilmeisesti olet jo heittänyt miehen ulos sinun perheestä niin kuvittelitko että kun jätit miehen niin mies silti jaksaa leikkiä sinun kanssa kotia ja vieläkin tekee kaiken niin kuin sinä haluat ja huomioi sinua joka välissä? Et ole tainnut oikein sisäistää mitä ero tarkoittaa

En kuvitellut, mutta kuvittelin että haluaisi olla lapselleen isä ja huomioda häntä ja huolehtia hänestä.