Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan tilanneet mitään Woltilta, Foodoralta tms?
Kommentit (47)
en ole. vaikka ole kohdealueella. meidänkin rappuun tulee useita kuljetuksia joka päivä.
En ole tilannut, menen ravintolaan halutessani
En ole tilannut, enkä koskaan tilaakkaan.
En ole tilannut, koska sovellus on liian hankala.
En koskaan, enkä vastaisuudessakaan. Kaupan kotiinkuljetuksen voisin tilata jos tapahtuisi jotain sellaista etten itse pääsisi kauppaan, eikä olisi ketään joka kävisi mun puolesta.
En ole käyttänyt. Lähellä on ruokapaikkoja joista hyvin jaksaa hakea itse.
Minä en ole käyttänyt koska jaksan itsekin hakea. Enkä halua näitä toheloimaan autojen kanssa pihalle. Siitä ei tule kuin vahinkoa. Muutenkin laiskojen, läskien ja varakkaiden hommaa noiden palveluiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut, koska sovellus on liian hankala.
Älykkyysosamääräsi?
En ole ikinä, asun Hgissä. Viimeksi tilasin pizzan kotiin joskus 90-luvulla.
Varmaan joskus 20v sitten pizzataxista (Hki), ja oisko kerran tilattu tuosta lähipizzeriasta muutama vuosi sitten (landella).
Ei meillä toimi. No nykyään vissiin k-kaupasta saa ruokaa kotiin, mutta mä missään taksin takapenkillä pyörinyttä halua 16e kuljetusmaksulla k-kaupan hinnoilla.
Postilla kyllä joskus kuivaruokaa on tullut tilattua.
En, enkä tilaa. Ne on paholaisen keksintö. Helsingin kantakaupungissa kauppoja ja ravintoloita on joka korttelissa. Silti laiskapaskat tilailee ja kuljettajat kaahailee jalkakäytävillä ym. Ainuttakaan sähkömopoa tai skuuttia tai wolttikuskia ei tarvittaisi.
Korona aikana oli eri, tai jos on sairas, silloin voi tilata kuljetuksen kaupasta.
Outo kehuskelunaihe, mutta paremmuudentunnetta on toki etsittävä sieltä, mistä sitä saa.
Tilasin korona-aikana.
Nykyään tilaan vain kotipizzasta. He käyttävät suomalaisia nuoria kuskeina ja ovat työsuhteessa, eli saavat normaalia palkkaa. En halua tukea riistämistä.
En ole tilannut enkä ole aikeissa tilata!
täysin tarpeenton palvelu. En syö kylmiä tahi haaleita eväitä tuntien jälkeen valmistamisesta
En tilaa toimitusta millekään, minkä pystyy kohtuullisen hyvin itsekin kantamaan.
Miksi tilaisin, kun on 2 jalkaa, joilla kävellä kauppaan ja 2 kättä, joilla tehdä ruokaa. Jos kaupungin keskustassa joku ajaa pyörätietä väärään suuntaan, niin se on aina Wolt-kuski. Täysin turha bisnes!
Minä en ole. Ei niitä ole täällä maaseudulla tarjolla.