Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan tilanneet mitään Woltilta, Foodoralta tms?

Vierailija
09.07.2024 |

Ja niiden edeltäjiltä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safka mitä syön ei kestä kuljetusta.

Vierailija
42/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tilannut ruokaa kotiovelle mistään. Asun Helsigin keskustassa ja ravintoloita löytyy alueelta vaikka kuinka ja usein jonotan Wolt-kuskien kanssa noutoateriaani. En ihan täysin ymmärrä miten nämä kuljetuspalvelut ovat niin suosittuja myös kantakaupungissa asuvien keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt koska jaksan itsekin hakea. Enkä halua näitä toheloimaan autojen kanssa pihalle. Siitä ei tule kuin vahinkoa. Muutenkin laiskojen, läskien  ja varakkaiden hommaa noiden palveluiden käyttö.

:DDDD Minä tilaan aika usein tuosta lähikaupasta. (Aika usein ei tarkoita 10 kertaa viikossa eikä edes joka viikko.) Aina en vain jaksa lähteä itse kauppaan, vaikka välimatka on lähes olematon. ENSISIJAISESTI menen itse, mutta jos en vain jaksa, niin tilaan ostokset sitten woltin kautta. Tuo o kallis kauppa, mutta tällä hetkellä en pääse omalla autolla mihinkään, joten helpompaa ja halvempaa on ostaa tuosta kuin että lähtisi monta kertaa viikossa bussilla raahaamaan ties mitä lihoja, joiden kylmäketju katkeaa matkalla ja sitten pilaantuvat nopeasti.

Ainahan siihen tulee pientä ekstraa kun tilaa, eikä saa tarjouksia, jotka saa itse kauppaan menemällä. Mutta ei wolttaaminen tarkoita automaattisesti sitä, että tilataan mäkkiä ja pizzaa.

Vierailija
44/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On*

Vierailija
45/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tilannut ruokaa kotiovelle mistään. Asun Helsigin keskustassa ja ravintoloita löytyy alueelta vaikka kuinka ja usein jonotan Wolt-kuskien kanssa noutoateriaani. En ihan täysin ymmärrä miten nämä kuljetuspalvelut ovat niin suosittuja myös kantakaupungissa asuvien keskuudessa.

Niin, et varmaan, jos oletat, että kaikki ihmiset ovat neliraaja-ei-halvaantuneita ja muutenkin samanlaisia kuin sinä itte.

Minä tilaan joskus pizzeriasta pizzan kotiin, koska en halua mennä pizzeriaan yksin syömään enkä tehdä pizzaa itse. Minulle se on arjen hemmottelua, että muut tekee safkan ja tuo sen kuumana nenäni eteen. 

Vierailija
46/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E enkä tilakkaa

Vierailija
47/47 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tšuhnat on ihan helvetin läskiä kansaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi