Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan tilanneet mitään Woltilta, Foodoralta tms?
Kommentit (47)
Minä en ole. En edes tarkkaan tiedä, mitä niiden kautta saisi tilattua.
En ole tilannut. Lopetin myös kebab-pozzerioissa käymisen vuonna 2009 ja olin käymättä niissä ainakin 15 vuotta. Reissulla kävin vihdoinkin, kun ei ollut muuta ruokapaikkaa. En muuten ole ylipainoinen. Mistähän johtuu. Haen omat ruokani ihan jalkaisin, en edes autolla, mutta ei varsinkaan mikään lähettipalvelu tuo minun ruokia.
Eläimet vielä saalistaa ruokansa, mutta ihmiselle lähetti tuo rasvaisen pizzan.
En ole. Asioiden eteen on mielestäni tärkeä nähdä vähän vaivaa. Muuten elämästä katoaa mielekkyys.
Tilaan aina vain paikoista jotka kuljettavat ruuat itse tai menen paikan päälle syömään koska 20-30% siivu läheteille tekee pidemmän päälle ravintolan toiminnasta kannattamatonta ja pakottaa ne pudottamaan rajusti laatua.
Varaan aina hotellihuoneen kyseisen hotellin omalta sivulta vaikka olisin valinnut sen hotellivaraussivustolta koska 10-25% siivu jonka varaussivusto vie välistä on poissa siitä huoneen ja palvelun laadusta jonka hotelli voi rahalleni tarjota.
En ole kertaakaan saanut huonompaa hintaa mutta sen sijaan respa on huonetta minulle valitessaan nähnyt järjestelmästä että varausta EI ole tehty katetta syövän sivuston kautta ja minut on usein upgreidattu parempaan huoneeseen kuin varasin
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut, koska sovellus on liian hankala.
Joo, kerran olin sairas tai olinko vaan yövuoron jälkeisiäessä koomassa ja oli hirveä nälkä. Ajattelin että nytpä tilaan woltista ruokaa, koska se on helppoa eikä tarvitse väsymystokkurassa lähteä kylille. Varmaan tunnin tappelin woltti sovelluksen kanssa, kun se ei suostunut hyväksymään sähköposti osoitetta. Oli joku toinenkin kerta, kun yritin tilata siinä onnistumatta. Ajattelin vain miten nykypäivänä voikin olla jokin niin monimutkaista ja kävin hakemassa ruokani itse. Foodorasta olen onnistuneesti tilannut joitakin kertoja.
Ei ole. 90 luvulla en tilannut. Kuuntelin myös ceedee levyjä ja käytin 501 farkkuja.
Minä. En halua lähettejä kotiini. Käytän kotiinkuljetusta muissakin tilauksissa vain silloin, kun on jostain syystä pakko
En ole. Asun ison kaupungin ydinkeskustassa, ja muutaman minuutin kävelymatkan päässä on useampi ravintola. Saan ruokaa nopeammin hakemalla sen itse.
Juu, on.
Osan tehdä ruokaa, jaksan käydä kaupassa. Kaikki tämä normaalin päivätyön ohessa.
Eipä ihme, että itketään lisää rahaa valtiolta, kun woltataan monta kertaa viikossa.
Tilasin erään käyttötavaran , jonka tarvitsin nopeasti. Tuli woltilla puolessa tunnissa. Ja kyseessä ei ollut liukuvoide, jota tilastojen mukaan tilataan runsaasti.😶
Eikö teillä koskaan ole sellaista fiilistä, että olette aivan loppu, kaappi on tyhjä ja olisi ihana kun ruoka tulisi valmiina? Eikä jaksaisi laittautua ihmisten ilmoille ja kuluttaa aikaa ja vaivaa ruoan hankintaan. Mielenkiinnosta kysyn, että suotteko koskaan mitään muitakaan nautintoja tai helpotusta elämään edes satunnaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä koskaan ole sellaista fiilistä, että olette aivan loppu, kaappi on tyhjä ja olisi ihana kun ruoka tulisi valmiina? Eikä jaksaisi laittautua ihmisten ilmoille ja kuluttaa aikaa ja vaivaa ruoan hankintaan. Mielenkiinnosta kysyn, että suotteko koskaan mitään muitakaan nautintoja tai helpotusta elämään edes satunnaisesti?
Mun kaapit ei ole kyllä ikinä tyhjiä ja pakastimessakin on vaikka mitä, se on tärkeää laiskuuden lisäksi myös sairastumisen varalta. Mutta jos tulisi eteen tilanne, että joutuisi olemaan pitempään kotona eristyksissä, niin silloin varmaankin täytyisi perehtyä tuohon kotiintilaamiseen.
En ole ikinä tilannut mitään ruokaa kotiin, en edes pizzaa. Asun ja olen aina asunut ydinkeskustassa jossa kaikki kävelymatkan päässä. Silti esim naapurini tilaa Subwaysta kotiinkuljetuksella vaikka se on tien toisella puolella. En käsitä kuinka laiska ihminen voi olla!
Mitäpä niiltä tilaisi?
En ole ikinä käsittänyt miksi pitäisi tilata, jos tekee mieli pizzaa sitten mennään sinne pizzeriaan, sen takia siellä on tuolit ja pöytä. En ole kyllä ikinä käsittänyt niitäkään jotka hakevat pizzan pizzeriasta ja menevät kotiin syömään. Sillioin voisi yhtä hyvin hakea pakastepizzan Lidlistä.
Ei tilata meillä. Likaisissa autoissa ja kuumassa (auringossa) mopolla tai pyörällä kuskattuja monien käsien kautta kulkevia ruokia. Kuka niitä uskaltaa syödä,. jäähtyneitä ja likaisia. Yök. Tekee pahaa katsoakin, kun taloon tuodaan jatkuvalla syötöllä milloin mitäkin moskia niissä likaisissa kuljetusbokseissa. Missä tolkku ja hygienia. Luku sinänsä ovat kuljettajat jotka tosiaan kaahaavat autoilla tai mopoilla pitkin jalkakäytäviä.
En ole koskaan tilannut enkä aio koskaan tilata. Olen nähnyt kun lähetti kaivoi nenää USEAMMAN MINUUTIN ajan odottaessaan tilausta hampurilaispaikassa (bk). Sitten sillä räkäkädellä kantoi tilaukseen kuuluvaa juomaa🤮 Hyi h**vetti. Myös nähty mm. kauppakeskuksen vessakopin lattialla (näkyi kopin oven ja lattian väliin jäävästä raosta) näitä kuljetuslaukkuja. Oksettavaa, yök
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole. Ei niitä ole täällä maaseudulla tarjolla.
Sama , ainoa tapa saada mitään kotiin on hakea itse , tosin matkaa kertyy kymmeniä kilometrejä .
Taloyhtiössäni asuva nuori poikamies tilaa kaiken ruuan lähettifirmoilta, aamupaloista lähtien. Keskustan kaupat ja ravintolat ovat kivenheiton päässä.
Juu en oo tilannut, tytär tilasi joskus meille Foodoralla pizzat kun oli käymässä. Tässä kylässä on "vain" Foodora ja yksi pizzeria siinä sovelluksessa, vaikka täällä on 3 pizzapaikkaa, grilli ja hese.
Itse olen soittanut suoraan pizzeriaan jos haluan kotiinkuljetuksen. Hyvin harvoin kyllä, kun jännittää puhua puhelimessa kun en tiedä saako ne ulkomaalaiset äijät selvää mun muminasta, mutta aina on tullu ruoka perille kyllä.