Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
"Aika paljon perustat arviosi näiden mielikuvien varaan. Minusta ei ole avarakatseista arvottaa ihmistä ulkonäön perusteella.
On vanha sanonta, että älä tuomitse kirjaa kannen perusteella."
En taida valitettavasti olla kovin avarakatseinen ihminen. Toisaalta ketjun aihe on ulkonäkö, joten lähdin sitä jo ekassa kommentissani arvioimaan omien kriteerieni perusteella.
Ulkonäkö ja tyyli kertovat myös siitä mitä arvostaa, joten oman tyylin vaikutus muihin (myös stereotypioiden kautta) on ehkä hyvä tiedostaa, jos edustaa jotain tiettyä, mielipiteitä jakavaa tyyliä. Se vaikuttaa suhtautumiseen, vaikka minä eikä valtaosa muistakaan ihmisistä mitenkään tuomitse näitä ihmisiä.
Itsellänikin on mielipiteitä jakava harrastus ja ymmärrän, etteivät kaikki pidä siitä eivätkä ehkä myöskään hyväksy sitä.
Totta kai ulkonäköä voi arvioida, ja jokaisella saa olla omat mielipiteet ja preferenssit. Jos joku ei pidä kehonrakentajan ulkonäöstä, se on täysin ok.
Mutta jos uskoo stereotypioihin, niin metsään mennään. Yleistäminen on pahasta, oli kyseessä mikä ihmisryhmä tai asia tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike o hearn on jumalaisen komea. Eli kyllä. Mutta liikunnallisen lihaksikas riittää jos käytös ja elämäntavat ja - katsomus kunnossa.
Googlasin, hän on ilmeisesti homo? Kehonrakennushan on alun perin homoskenen juttu, hänkö on nykyidoli?
Hänellä on vaimo ja lapsi. Ja vaikka olisikin homo, mitä sitten, komea hän on silti ikäisekseen edelleen. Nuorempanahan hän oli oikea adonis, naisten päiväuni.
Minua kiinnosti onko hän nykyhomojen idoli tuossa skenessä, kun en tiedä. Minusta hän on kasvoiltaan ihan miellyttävä, mutta en tosiaan tuollaisesta kehosta pidä ollenkaan. Se on suoraan sanottuna ruma mielestäni eli olisi tämäkin komeampi ilman tuollaista kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike o hearn on jumalaisen komea. Eli kyllä. Mutta liikunnallisen lihaksikas riittää jos käytös ja elämäntavat ja - katsomus kunnossa.
Googlasin, hän on ilmeisesti homo? Kehonrakennushan on alun perin homoskenen juttu, hänkö on nykyidoli?
Hänellä on vaimo ja lapsi. Ja vaikka olisikin homo, mitä sitten, komea hän on silti ikäisekseen edelleen. Nuorempanahan hän oli oikea adonis, naisten päiväuni.
Minua kiinnosti onko hän nykyhomojen idoli tuossa skenessä, kun en tiedä. Minusta hän on kasvoiltaan ihan miellyttävä, mutta en tosiaan tuollaisesta kehosta pidä ollenkaan. Se on suoraan sanottuna ruma mielestäni eli olisi tämäkin komeampi ilman tuollaista kehoa.
Täällä tosiaan joku väitti, että kehonrakennus on homokulttuurin alakulttuuri. Tämähän ei pidä paikkaansa. Toki homokulttuurissa on oma alakulttuurinsa, jossa lihaksikkaita miehiä ja kehonrakentajia ihaillaan, mutta kehonrakennus kokonaisuudessaan ei ole tällainen kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tänne esimerkkikuva fyysisen työn aikaansaamasta kropasta.
YouTubesta taitaa vieläkin löytyä vanha Cokis-mainos, jossa raksamies ryhtyy tauolle ja kulauttaa kurkkuun Coca Colaa. Hänellä on fyysisen työn aikaansaama kroppa.
Kyseinen mainos löytyy suhteellisen helposti hakemalla. Mainoksen musiikkina on se ikiklassikko: I dont want you..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mike olisi esim. ruuhka-aikana prismassa pyörimässä olisi kiva katsoa kuinka nämä en tykkää bodareista-naisten päät kääntyilisivät.
Tuollainen keho varmasti rakennetaan, että ihmiset kääntyisivät katsomaan, mutta tuskinpa hänkään kuvittelee, että katsotaan vain siksi, että tykätään. Mutta se tuli selväksi, että sinun miesihanteesi hän on ja se on ok. Saa himoita ja rakastaa juuri sellaista joka omaan silmään hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä työ olis nykyään sellanen, että saisi edes kohtuullisesti lihasta yläkroppaan. Halonhakkuu, turpeen nosto, malmin louhinta? Mut nekin tehdään koneilla.
Tule kokeilemaan palomiehen duunia. 👍
Niin? Ei ne letku paljoa paina. ennemminkin vaatii kestävyyskuntoa kuin lihasta.
t: palomies
Vierailija kirjoitti:
En sitten niin vähääkään. Ällöttää.
78 alapeukkua. Missä kehopositiivisuus?
"Mutta jos uskoo stereotypioihin, niin metsään mennään. Yleistäminen on pahasta, oli kyseessä mikä ihmisryhmä tai asia tahansa. "
En minä sillä tavalla stereotypioihin usko, että kuvittelisin kaikkien bodareiden olevan samanlaisia luonteeltaan tms. Mutta kyllä sen näkee jo ulkonäöstä, että arvot ja asenteet ovat liian erilaisia, jotta olisi pohjaa enemmälle kuin vaikkapa normaalille naapuruussuhteelle tai tuttavuudelle.
Eli en nyt ole ketään syrjimässä ja vieroksumassa vain siksi, että hän on bodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä työ olis nykyään sellanen, että saisi edes kohtuullisesti lihasta yläkroppaan. Halonhakkuu, turpeen nosto, malmin louhinta? Mut nekin tehdään koneilla.
Tule kokeilemaan palomiehen duunia. 👍
No joo, se voiskin olla. Mut eikös palomiehetkin treenaa? Ei kai sitä fyysisyyttä itse työssä niin usein ole, että kunnossa pysyisi?
Ei ole mun makuun edes maltillisempana versiona. Itse tykkään enemmän solakan sopusuhtaisista miehistä.
Suurin osa varmaan ei. Mutta ne jotka viehättyvät, eivät välttämättä halua sanoa sitä ääneen. Tällaista mieltymystä näet pidetään pinnallisena, kuten sitä, että mies tykkää silikonirinnoista ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Tykkään enemmän sellaisista tanssija-kroppaisista miehistä. Jos on enemmän lihasta, pitää olla sellainen fyysisen työn aikaansaama luonnollisen näköinen lihaksisto, eikä rautaa pumppaamalla hankittu.
*TOTAL REPS*
Luuletko tosiaan, että nämä "fyysisen työn" kropan omaavat eivät ole käyneet koskaan salilla!? Muuten vain kaikki huippu-urheilijat käyvät siellä salilla koska se tukee heidän lajiharjoitteluaan. Saat kuule pelata futista tai lätkää vaikka sata vuotta ja kukkakeppi olet jos et rautoihin koske!
t. 50
Turha palstan lihaville mummoille on mitään yrittää opettaa kun eivät tiedä mistään mitään eivätkä usko vaikka kuinka loogisesti selittäisi.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta jos uskoo stereotypioihin, niin metsään mennään. Yleistäminen on pahasta, oli kyseessä mikä ihmisryhmä tai asia tahansa. "
En minä sillä tavalla stereotypioihin usko, että kuvittelisin kaikkien bodareiden olevan samanlaisia luonteeltaan tms. Mutta kyllä sen näkee jo ulkonäöstä, että arvot ja asenteet ovat liian erilaisia, jotta olisi pohjaa enemmälle kuin vaikkapa normaalille naapuruussuhteelle tai tuttavuudelle.
Eli en nyt ole ketään syrjimässä ja vieroksumassa vain siksi, että hän on bodari.
Sinulla on tietysti oikeus omiin mielipiteisiisi, ja vapaus valita seurasi.
Mutta kyseenalaistan hiukan väitteitäsi. Näkeekö ne arvot ja asenteet todella jo ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ei. Raja menee hormoneissa. Luonnollinen läskilihaskimppu on hyvä.
Miksi naisille on ok käyttää naishormoneja ja mieshormoneja muttei miehille ok käyttää mieshormoneja?
Vierailija kirjoitti:
En. Näyttää luonnottomalta.
Ehkä juuri siksi näyttää luonnottomalta koska se on. Eivät ole kaurapuurosta ja pihvistä tehtyjä nuo.
Mikropippelinsä on unohtanut rakentaa isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa varmaan ei. Mutta ne jotka viehättyvät, eivät välttämättä halua sanoa sitä ääneen. Tällaista mieltymystä näet pidetään pinnallisena, kuten sitä, että mies tykkää silikonirinnoista ym.
Olen ennenkin osallistunut bodarikeskusteluun ja siellä on miehiä, jotka aina väittävät, etteivät naiset ole rehellisiä miesmakunsa kertomisessa. "Todellisuudessa kaikki naiset pitävät bodareista, kyllä minä sen tiedän, kun olen mies ja bodarimies on HOT." Ei siinä oikein muuhun johtopäätökseen voi tulla kuin siihen, että kyseinen mies on biseksuaali tai homo, jolloin vanha mielikuva bodariskenestä homojen ja kaappihomojen harrastuksena vahvistuu.
Mutta onhan se edistystä, jos on sellainenkin mielipide, että suurin osa naisista ei pidä, mutta kaikki eivät uskalla pitämistään tunnustaa. Eivät edes anonyyminä. Kun on niin kauheaa olla pinnallinen. Tekisikin mieli kysyä, että miksi lihaksista pitäminen olisi pinnallisempaa kuin se, että pitää pitkistä miehistä? Senhän naiset auliisti myöntävät, minäkin.
Jos nyt ihan rehellinen olen, niin yhdyn tuohon vähän loukkaavaan ja homofobiselta kuulostavaan mielipiteeseen siitä, että bodaukseen liittyy mielestäni neitimäisiä piirteitä, joka näkyy kuvassakin. Nuo bikinit, itsensä hiominen öljyllä, peilailu peilin edessä... se nyt vain ei ole heteromaskuliinista minun mielestäni. Miesmakuni on todella maskuliininen, iso körmy leveillä hartioilla, pitkät jalat, minun silmääni tuollaiset biksut ja keikistely lavalla itseään esitellen ei vain ole maskuliinista, minkä lisäksi se näyttää traagiselta (terveys) ja tahattoman koomiselta (ovatko nuo tosissaan?).
Vierailija kirjoitti:
Mikropippelinsä on unohtanut rakentaa isommaksi.
Se vain näyttää pieneltä isossa kropassa.
- Fitnestyttö
Jos Mike olisi esim. ruuhka-aikana prismassa pyörimässä olisi kiva katsoa kuinka nämä en tykkää bodareista-naisten päät kääntyilisivät.