Värianalyysi kevät
Mihin väreihin pukeudutte? Mistä löydätte värisiänne vaatteita? Tuntuu että kevään värit on kaikista vaikeimmat yhdistää, on ruohonvihreää, korallia, punaista jne
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että talvi olisi yleisempi kuin kevät Suomessa. Kesän uskon olevan yleisin kyllä. Itse olen selkeä vaalea kevät.
Ei todellakaan ole kevät harvinainen vaan toisiksi yleisin. Näkeehän sen jo kadulla kulkiessaan. Todella monella on lämpimän vaaleanruskeat hiukset ja kellertävä iho, minäkin olen kevät ja niin ovat myös kaksi siskoani.
Väärin analysoitu :). Kevät on yleisin Välimeren maissa - katso heidän väritystään. Näyttääkö suomalaiset mielestäsi samalta?
Kuinka kauan jaksat jankata tuota mutu-tietoasi?
"Kati Vasellin mukaan suomalaiset jakautuvat melko tasaisesti kevät-, kesä-, ja syksyihmisiin. Kuhunkin ryhmään kuuluu noin 30 prosenttia suomalaisista."
Sama kysymys itsellesi. Tietoni ei perustu naistenlehtien lifestyle-mainoksiin.
Mutta pukeudu toki väärin, jos se sinua helpottaa. Kevät on harvinaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että talvi olisi yleisempi kuin kevät Suomessa. Kesän uskon olevan yleisin kyllä. Itse olen selkeä vaalea kevät.
Ei todellakaan ole kevät harvinainen vaan toisiksi yleisin. Näkeehän sen jo kadulla kulkiessaan. Todella monella on lämpimän vaaleanruskeat hiukset ja kellertävä iho, minäkin olen kevät ja niin ovat myös kaksi siskoani.
Väärin analysoitu :). Kevät on yleisin Välimeren maissa - katso heidän väritystään. Näyttääkö suomalaiset mielestäsi samalta?
"Kati Vasellin mukaan suomalaiset jakautuvat melko tasaisesti kevät-, kesä-, ja syksyihmisiin. Kuhunkin ryhmään kuuluu noin 30 prosenttia suoma
Hienoa, että sinä tiedät asian paremmin kuin Beauty Colors -värianalyysejä tekevä stylisti Kati Vasell. Monelleko ihmiselle sinä olet tehnyt värianalyysin vai mihin nämä tietosi perustuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kati Vasellin mukaan suomalaiset jakautuvat melko tasaisesti kevät-, kesä-, ja syksyihmisiin
Minäkin teen värianalyysejä. Vaselli ei nyt tiedä, miten asia on. Harmi. Ei o,e värisilmää kaikille suotu.
Mua on 2kertaa luultu Ruotsissa myyjäksi Tukholmassa että varmaan näytän ruotsalaiselta. Lämpimän vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät, rusketun hyvin. Eli olisko ruotsalaiset enempi lämpimiä väritykseltään mitä suomalaiset, en tiedä.
Ap
Koska kevät on Suomessa harvinaisin, niin vaatteita tulee ostettua paljon esim. Kreikasta: vaaleaa turkoosia, kirkkaankeltaista, korallia, lämmintä kirkkaansinistä ja lämmintä kirkkaanpunaista. Suomesta em. turkoosia ja keltaista on todella vaikea löytää. Tämä, koska Suomessa kevät on harvinaisin ja näin ollen ne sävyt pääsee oikeuksiinsa vain meidän harvojen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tähän liittyen. Voiko olla kevät jos hiukset on vaaleanruskeat ja iho ruskettuu helposti kullanruskeaksi? Silmät tumman siniset. Syksy ei tunnu sopivalta, ei ole punapigmenttiä ja epäilen etten ole viileäkään, koska iho on niin lämpimän sävyinen ja hiuksetkaan ei tuhkan väriset vaan selvästi ruskeat. Mutta kun kevät mielletään vaaleaksi.
Kyllä voi olla keväällä myös ruskeat hiukset.
https://gabriellearruda.com/seasonal-color-analysis-what-season-are-you/
Vierailija kirjoitti:
Koska kevät on Suomessa harvinaisin, niin vaatteita tulee ostettua paljon esim. Kreikasta: vaaleaa turkoosia, kirkkaankeltaista, korallia, lämmintä kirkkaansinistä ja lämmintä kirkkaanpunaista. Suomesta em. turkoosia ja keltaista on todella vaikea löytää. Tämä, koska Suomessa kevät on harvinaisin ja näin ollen ne sävyt pääsee oikeuksiinsa vain meidän harvojen päällä.
Näin on. Siksi suomessa myydään niin paljon mustia vaatteita, kun kevät on todella harvinainen.
Olisi hauska jos tietäisi mikä vuodenaika on. En vaan osaa analysoida värejäni, ei esim ole hajuakaan onko mun iho kylmän vai lämpöisen sävyinen. Ainoa väri mistä olen saanut kommentteja että sopii on tummanvihreä, mutta luulen että se on siksi kun silmät on samanväriset.
Pukeudun ja erityisesti sisustan vuodenaikaa kuvastavien värien mukaan. Siinä ainut värianalyysi, jota harrastan.