Naisvauva parisuhteessa
En varmasti ole ainut jota ihmetyttää ne jotka parisuhteessa sietävät naisvauvoja, eli muijia jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta sosekeittomössöä. Ja sitten vielä perustetaan polyamorinen perhe näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmetellään kun on raskasta kun muija on kuin taikinakasa joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten netfilisä katosen tai Tiktokissa samalla ulisten että woltataanko vegaaniset sushit.
Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan valitusta, kun se unelmien narsistinainen ei muuttunutkaan kuningattareksi? Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä turpoavan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista menstruoivaa kasaa.
Kommentit (10)
Niitä on aika paljon, ja moni nainen taantuu vauvaksi.
Mulla oli nuorena tämmöinen naisvauva. Kun tavattiin, se oli vielä ihan normaali ja hyväkroppainen, sillä oli omiakin kavereita ja elämää. Hissukseen se vuosien mittaan taantui vauvaksi ja turposi, joka ei koskaan mm halunnut matkustaa tai urheilla, ei koskaan mitään muuta kuin Netflixiä ja korealaisia sarjoja. Eikä yhtään ymmärtänyt miksi sen jätin, ruikutti perään vuosia. Naiset vaan on heikompi astia, siksi niitä naisvauvoja on niin paljon.
Nyt kun olen parisuhteessa kunnollisen huolta pitävän naisen kanssa, kyllä sitä osaa arvostaa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Toivon, että minäkin olisin ollut nuorena fiksumpi tässä suhteessa. Minulla meni 20 vuotta hukkaan juuri täsmälleen tuollaisen narsistimuijan kanssa. Paitsi että osasi kyllä vaatia lisäksi gourmetruokaa, sillä olen kokki. Ei syöty tofumössöä.
Olkaa nuoret miehet fiksumpia!
Minä sain täällä haukut, kun poikani avovaimo on naisvauva, ei siis tee mitään kotona edes ruokaa, kiva pojan tulla klo 22:30 töistä kotiin ja alkaa tekemään ruokaa, toki pitää kotimatkalla hakea naisvauvalle just oikeaa limukkaa. Poikani siis maksaa laskutkin. Nyt kun muuttivat, poikani teki loppusiivouksenkin vapaapäivänään edelliseen asuntoon kyllähän sitä jaksaa kun on peräti kolme vapaata ja työtön vauva kotona
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena tämmöinen naisvauva. Kun tavattiin, se oli vielä ihan normaali ja hyväkroppainen, sillä oli omiakin kavereita ja elämää. Hissukseen se vuosien mittaan taantui vauvaksi ja turposi, joka ei koskaan mm halunnut matkustaa tai urheilla, ei koskaan mitään muuta kuin Netflixiä ja korealaisia sarjoja. Eikä yhtään ymmärtänyt miksi sen jätin, ruikutti perään vuosia. Naiset vaan on heikompi astia, siksi niitä naisvauvoja on niin paljon.
Nyt kun olen parisuhteessa kunnollisen huolta pitävän naisen kanssa, kyllä sitä osaa arvostaa.
Nainen turpoaa, jos hänellä on huono seksielämä. Hyvä, että erositte.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain täällä haukut, kun poikani avovaimo on naisvauva, ei siis tee mitään kotona edes ruokaa, kiva pojan tulla klo 22:30 töistä kotiin ja alkaa tekemään ruokaa, toki pitää kotimatkalla hakea naisvauvalle just oikeaa limukkaa. Poikani siis maksaa laskutkin. Nyt kun muuttivat, poikani teki loppusiivouksenkin vapaapäivänään edelliseen asuntoon kyllähän sitä jaksaa kun on peräti kolme vapaata ja työtön vauva kotona
En minäkään tekisi miehelleni ruokaa klo 22:30. Tuohon aikaan jo normaali ihminen nukkuu. Itse en ole koskaan ollut kuitenkaan työtön ja siksikin normaali päivärytmi on aa ja oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpoaa, kun syö liikaa suklaata eikä liiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpoaa, kun syö liikaa suklaata eikä liiku.
Ihan totta. Syö suklaata, kun ei saa seksiä. Ottaa endorfiinit mistä saa. Kyllä liikunnastakin saisi hyvän olon, jos makkarissa ei harrasteta jumppaa. Ei vain ole tätä hoksannut.
Jotkut eivät löydä fitness muijia, kun ovat itsekin läskejä ja mamman kultapojuja.