Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polttarikustannukset n. 100e/hlö, onko teistä paljon?

Vierailija
17.05.2008 |

Ohjelma on todella kivaa ja kaikki voivat osallistua, mutta mielestäni tuo on kyllä aika paljon. Etenkin kun nuo eivät ole kesän ainoat polttarit, sitten pitäisi ostaa vielä häälahjat ja kaikki. Mielelläni tuon summan maksaisin, mutta ärsyttää kun se on sitten kesän budjetista pois. Kaaso on itse hyvässä töpaikassa, eikä taida ymmärtää, että polttarijengiin kuuluu pienipalkkaisia ja kotiäitejäkin :(. Kustannukset kohoavat sitten tuostakin vielä, kun tarkoitus on mennä baariin.

Inhottavaa olla vastarannan kiiski, etenkin kun polttareiden järjestelyyn on kaaso nähnyt paljon vaivaa ja ohjelma on todellakin kivaa.

Millaisia budjetteja teidän polttareissa on?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt euro aikaan on osalta porukoista kadonnu rahan taju ihan kokonaan.. Mielestäni 50e on katto ja sillä luulis jo järjestävän aika isot polttarit??

Mitä olette tekemässä tollasella summalla??

Ettekö voi itse tehdä tarjoiltavat? Ja sitten jotain morsiammelle mistä on haaveillut(järjen kanssa tietty) Eikö polttarien tarkoitus ole viettää mukava ilta hyvien ystävien seurassa???

Vierailija
22/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todella kuulostaa järkyttävältä. Enkä mielestäni ole mitenkään köyhä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos morsian vielä itse määrää minkälaiset polttairt tulee, niin haloo..

Vierailija
24/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän kolmista polttareista yhdet on olleet, niiden kustannukset olivat 120 euroa per naama + oma ruoka raflassa. Tulossa on vielä kahdet, toiset kuulemma n. 90-95 euroa ja toiset n. 80 euroa.

Ei sataseen tarvi kuin vuokramökin pääkaupunkiseudulta ja pari satasen ohjelmaa päivän aikana, vähän taksilla ajelua ja syötävää. Kallista ehkä, mutta elämä on.

Vierailija
25/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiukkaa on muutenkin.

Viime kesänä olin polttareissa jotka tuli maksamaan n. 40¬ + baarissa omat juomat. Silloinkin mentiin aika kipurajoilla.

Asia sitten erikseen jos koko polttariporukka on varakkaita joille satanen on pikkuraha.

Vierailija
26/30 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vielä mieskin osallistuu sulhasen polttareihin (+100e) ja häälahjaankin menee nykyvaatimuksilla saman verran jos ei enemmän. Eli vähintään 300e tulisi maksamaan kaverin häät yhdelle pariskunnalle. Jäis kyllä meiltäkin väliin ihan vain siitä syystä että ei meillä ole tuollaisia rahoja tuhlata.

Vierailija
27/30 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei päässyt osallistumaan kavereidensa polttareihin, mutta osallistui kuitenkin kustannuksiin, yllätys yllätys 100 eurolla! Kyllä mulla loksahti suu auki kun kuulin...

Vierailija
28/30 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä tasa-arvoa.

Erityisesti se minua ihmetyttää, kun monet osallistujat ovat pariskuntia, joista toinen osallistuu morsiammen polttareihin ja toinen sulhasen. Ja ihan eri summia pidetään kuitenkin sopivina.

Vierailija
29/30 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä ohjelmasta en noin paljon maksaisi

Vierailija
30/30 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siihen raha löytyisikin, niin en menis ellei olis kyseessä sisko tai joku muu ihan läheinen. Ja silloinki ottasin asian esille.

Kyllä se 20-30¬ on sopiva, kun kaikki muukin maksaa.

Ja missä miehillä noin kalliit polttarit on, kun joku kirjoitti? Ei meidän piireissä ainakaan, ihan samoilla linjoilla niilläkin kun meillä.

Kerran muuten eräissä häissä juttelin miehen kanssa joka oli ollut sulhasen polttareissa. Sanoi suoraan että ei ois menny, jos ois tienny että olivat niin kalliit. Ilmeisesti oli tullu peruuntumisia, eikä niihin oltu valmistauduttu että ois voinu muuttaa suunnitelmia. En mä ainakaan haluiaisi että minun polttareista tai minun järkkäämistä polttareista jäis vain sellanen muistikuva että oli ihan kamalan kallista!