Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT viikonvaihteessa (pe-su)*^*

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmiinille ja k.h.p:lle voimia surun keskelle!

Kiitokset Pumpulille Huhtin terkuista.Olipa kiva kuulla,että pikkuneito voijo paremmin.

Ope ja katkouninen,nariseva Leevi

Vierailija
42/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän likalle taitaa hampaita olla tulossa,tänään ollu vähän itkupäivä..ei meinannu soseetkaan kelpaa,itki mutta söi sitten samalla,samoin ilmakylpy ei kelvannu vaan itketti. annoin aamusta n.1rkl puuroa mutta tuskin siitä masuvaivaa tulee?!. pullottaa aika lailla ala ikenet :( voi pikkasta..

sitten oon ihme telly tota poskien punaisuutta..johtuukohan hampaista vaan allergiaa?!

sitten taas uutta G:tä

puklitaanko teillä paljon?

meillä iida tuntuu puklivan aika usein..vaikka kiinteitä syökin..

jaahas vaunuista itkeskellään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensiksi karmiinille ja k.h.p:lle sympatiseeraukset menetyksistä.

Silmägeehen vastaukseksi notta siniset toistaiseksi ovat Aleksin silmät.

Tuossa oli tämän päivän sosiaalinen osuus. Yleensä - näin olen ymmärtänyt =)- olen ihan positiivisen oloinen henkilö, mutta nyt kyllä nappas jotenki niin kiinni nää kotiolot että pakko päästä avautumaan!!!!

Aaaarrrrghhhhhhh!

Sori jos sattui korviin, muttoli pakko vähän huutaa. Isäntä on taas " harrastamassa" niinkun tällä viikolla jo KOLMESTI aikaisemmin. Mitä halvatun yhteishuoltajuutta tämmönen on että minä pesen pyykit, tiskit, siivoon jne kahdessa kämpässä ja isäntä se sitte ehtii HARRASTAA, kele! Mullehan sellasta näppärää liikuntaa on pukata tuota pikku-ukkoa hangessa vaunuissa pari tuntia, kun sehän ei oo semmosta " kiinnostavaa liikuntaa" ...... ruma sana tuli mieleen taas..

Meikäläinen saa kelan tukia mitä nyt sitte saa ja niistä vielä miinus verot. Miinus asuntolaina. Harrasta tässä sitte ite £¤¨~' $ " Kyllähän minä poikaa katson, senkun vaan lähdet jonnekin" sanoo isäntä, ja ihmettelee kun meikä kiskoo palkoa nenään. Joo, lähde. Kenen kanssa? Puolen tunnin varotusajoilla - kun herralla ei itsellään satu olemaan mitään " parempaa" tekemistä.... Vitsi että ihan sairaasti just nyt riepoo nää jutut!

Antakaa mennä toisesta ulos saman tien - teki vaan hyvää vähän päästellä ku en viittiny mennä tuonne partsille huutamaan =] Huh!

höyrynallu

Vierailija
44/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ensimmäinen erä esikoisen 4-v. juhlinnasta vietetty. Sukulaiset ja kummit kävivät kahvittelemassa tänään. Pojan lastenjuhlat on siirretty ensi viikkoon, joten tämä tällä erää juhlimisesta.

SILMÄG: Neelalla on tummansiniset silmät, mutta tuskipa ne sinisiksi jäävät. En usko, että vihreäsilmäisen isän ja ruskeasilmäisen äidin lapsesta tulisi sinisilmäinen. Esikoisen silmätkin muuttuivat muutama kuukausi sitten vihreiksi. Ruskeasilmäistä Neelasta ei varmaankaan tule, mikä on kyllä vähän sääli. Mielelläni olisin suonut tyttärelleni suklaanruskeat silmät, jotka itselläni on. Olen kyllä aina kuvitellut omat lapseni ruskeatukkaisiksi ja -silmäisiksi. On ollut vähän outoa, kun onkin vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä mussukoita.

PUKLAUSG: Neela puklaa kyllä tosi paljon, eikä se ole vähentynyt kiinteiden aloituksen myötä. Saisi kyllä jo kohta loppua. En muista yhtään, milloin esikoinen lopetti puklaamisen. Aikamoinen puklukone hänkin vauvana oli.

K.H.P.lle ja KARMIINILLE lämmin osanottoni!!

Jaahas, nyt onkin mentävä. Mies ajoi juuri koeajettavan auton pihaan. Ollaan uutta autoa ostamassa ja pitäisi tässä parin viikon sisällä kokeilla kaikki mahdolliset vaihtoehdot. Nyt siis ajelemaan.

Viikonloppuja kaikille!!

Vierailija
45/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun heti Karmiinille ja khp:lle myötätuntoa menetysten takia! Nyt saisi kyllä riittää nämä huonot uutiset elokuisten osalta.

Nallukan fiilikset on kyllä ihan paikallaan, minäkään en moista touhua ilman ärräpäitä katselisi. Kas kun yhdessä ollaan lapset hankittu ja koti myös niin kyllä niistä vastuu kuuluu molemmille. Mitäs jos varaat itelles ainakin yhden päivän/illan harrastamista varten? Niin, että miehes tietää, ettei sille ajalle ikinä varaa omaa ohjelmaa. Me sovittiin miehen kanssa nämä vakkari-illat, joille saa suunnitella jotain omaa ja toinen varautuu hoitamaan koko bändin ko. iltana. Niin ei tarvi joka kerta kysyä, että käykö sillon ja entäs tollon.

Mulla on tänään lööbauspäivä. Aamulla heräsin pieneen päänsärkyyn, joka mun tapauksessa tarkoittaa lämpöä. Mittari näytti 37.4 eli ei liikaa mutta riittävästi kuitenkin, jotta saa vaan maata sohvaperunana. Isot pojat on hoidossa, mutta mulla on nyt jo kamala ristiriita, että pitäis nyt tehdä sitä ja tätä, niitä asioita, joita muka ikinä ei saa tehtyä. Eilen kyllä järkkäilin kaappeja ja siivosin perussiivon, joten ihan toimeton en ole ollut. Voi että kun pitää selitellä tätä makoilua.

Mitäs galluppeja olikaan?

PULAUTELLA ei laisinkaan, ehkä 5 kertaa koko olemassaolon aikanaan on poika puklannut.

KAHVIA kuluu isojen mukien muodossa 3 kertaa päivässä, vähintään.

HIUSG: Eelillä on pitkät vaaleat Jukolan Jussi-hiukset, jotka on aina pystyssä päälaelta. Meidän perheen ainoa blondi.

Ja näin pitkälle muisti riitti tällä kertaa. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Pumpuli

Vierailija
46/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullinen pino tämä:( Onneksi sentään pumpuli toi hyviä uutisia..

Ja kovasti jaksamista ja pitkää pinnaa nallukalle! Täällä on aika ajoin samat tuntemukset, varsinkin kun omat kaverit on vähän kauempana niin lähde siinä nyt sitten johonkin puolen tunnin varotusajalla!

Ja tähän perään heti ilmoitettakoon, että pääsen tänän Areenalle kattomaan heppoja ja ulos syömään ystävän kanssa, MUTTA! tätä on suunniteltu jo marraskuusta asti!

jaksuja kaikille, tää mamma lähtee nyt vessaan muistelemaan minkä näköinen olikaan ripsiväri pötkö.....

keru ja maissille yökkivä eemeli

Vierailija
47/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikiasti semmosia vauvoja olemassa jotka ei pulauttele?!?!..me ollaan vasta päästy tähän 1-2 vaatekertaa (siis sekä eemelin että minun)...kuukausi sitten meni vielä väh 3 max7 vaatekertaa päivässä...että meillä näin:)

Vierailija
48/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista luettavaa ollut tämä viimepäivien pino :`(...osanotot ja voimahalit täältäkin k.h.p ja karmiini, samoin jaksuja huhtille ja perheelle!

Täällä pohjoisessa nyt vain -9 pakkasta ja mitä mainioin ulkoilukeli viikon paukkupakkasten jälkeen...huh huh ku tulee sisällä olo jo korvista ulos. Pikku-ukko ku ei nukkuis ku vaunuissa ulkona, mutta pakkasilla ei oikein viitti ulos roudata, joten sisällä kitistelty ja pikku pätkissä nukuttu. Onneksi yöt sujuu mainiosti.

Nyt galluppeihin:

Hammasg: Alhaalla vasemmalla jo pari viikkoa kiillellyt yksi helmi ja sitä on terotettu ainakin anopin poskeen;)

Kahvig: Juu aivan liikaa tulee sumppia juotua..yöuniin ei onneksi vaikuta laisinkaan.

Hajuvesig: Käytän silloin jos jonnekin juhlimaan lähden..pukkikin toi pari uutta mutta testaamatta on.

Vaunug: Meilläkin vielä yhdistelmät käytössä..just ja just ukko mahtuu niihin nukkumaan.Varastossa oottelee pienet, näppärät citykärryt.

Jalkag: 10,7 cm..aika isolta näyttää..hui

Syöttötuolig: Ostettiin meki cittarista Tripp Trapp kopio...oottaa kokoamista.

Tukkag: Hauskan näköinen tuo pikku-ukon kupoli, päälaella pitkä kiehkura joka tulee melkis silmille ja muuten ohutta haiventa joka

sojottaa pystyssä

Kääntymisg: Tasan 5kk päivänä oppi kääntymään..nyt kovasti yritetään päästä eteenpäin lattialla ja punnerretaan konttausasentoon nenä lattiassa..navan ympäri pyöriminen sujuu varsin mallikkaasti.

Silmäg: Aivan ihanan siniset simmut..kuhan pysyis

Istuing: Ostettiin Graco Cosmic XTP istuin, joka on 5kk-5v tarkoitettu. Ensin selkä menosuuntaan ja sitten kääntö. Vielä ollaan kaukalossa kuljetettu, mutta jalat tulee jo yli " laidan" .

Ehkäisyg: Nyt pillerit mutta tän kun lopussa Mirena kierukan laittoon..pyydettiin terv. keskukseen opetustilanteeseen missä tk lääkäri laittaa kierukan gynen opastuksella ja palkkioksi se kierukka sitten ilmainen..hirvittää vaan et montakohan silmäparia siellä on operaatiota seuraamassa..kääk

Pulautusg: Täällä pulautellaan myös, joka syönnillä saa vaatteet vaihtaa..

Joan ja nukkua tussottava Joel, joka ylihuomenna 6kk

Vierailija
49/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Niin se vaan on taas varmaan ainakin viikko pyörähtäny siitä, kun viimeks naputtelin jotainn kuulumisia tulemaan. Meillä tämä sairastelu kun yltyi ihan koko porukan kaatavaksi ja vei sitten maanantaina Pepin ja minun sairaalan lastenosastolle viikkoa viettämään:( Peppi tosiaan sai niin SUPERHYPER-räkiksen, että maanantai-iltana oli kuumetta yli 40, molemmat silmät vuosi rähmää ja olivat kuin pienet kirsikkatomaatit ja siihen päälle vielä nenä vuosi kuin Niagara konsanaan. polin lekuri katto tyttöö kaukalossa ja katto mua ja totes, että taidatte jatkaa suoraan osastolle. Ja hyvä niin, saipahan tyttö kunnon hoitoa siellä sitten. aluksi kyseessä oli " vain" virustauti, mutta kun räkää tarpeeksi oli niin korviinhan se sitten pukkasi:(( Molemmin puolin. Lääkäri vähän varotteli jo korvakierteestä - onneksi on vakuutus!! Eilen lopulta kotiuduttiin, kun kuume alkoi helpottaan, silmät paranemaan, antibiootti puremaan ja rään määräkin kai lopulta kääntyi laskusuuntaan - kai sitä kaksi litraa sit imettiinkin pois...ja tyttö huusi:(( Nyt katelin Oliverin silmiä, että ihan kun niissä taas tulehdus uusis...aargghhh. No onneks löytyy noita silmätippoja tuolta jääkaapista yllin kyllin. Toivon mukaan tämä tautiaalto olisi nyt sitten jo meiät ohittanut, kohta kolme viikkoa ollaan oltu pirtin omia ja sen kyllä huomaa:/

Huhtilla kanssa rankkoja aikoja:( Tsemppiä pienelle potilaalle ja vanhemmille.

Ja sitten vastauksia joihinkin Gallupeihin mitä muistan...

KahviGEE: ei uppoo, ei!! Joskus ihan kohteliaisuussyistä irvistelen kupillisen meneen, mutta siihen tarvitaan jo paljon maitoa ja sokeria.

SyöttisGEE: vannotaan tripp trapin nimeen. meillä oli ekaks Oliverilla sellanen perinteinen puinen, mutta se oli niin kiikkerä ja kun poika aina nousi siinä seisoon niin päädyttiin tohon TT:iin. Se kun ei ihan hevillä kaadu. Ja sellaisen saa oman myös Peppikin joskus lähiaikoina:)

HiusGEE: Pepillä on ihan hetkessä alkanu kasvaan oikein kunnon tummaa tukkaa. Syntyessä oli kunnolla hiusta kanssa, mutta se lähti tossa välissä aikas lailla pois. Upea " sitterikaljukin" alkaa kohta oleen muisto vain:D Oikein odotan, että pääsen laittaan tytölle vähän pinnejä ja pompuloita!!

SilmienväriGEE: Oikein kunnon taivaan siniset silmät on noilla meiän molemmilla pienellä. Väri on onneksi periytynyt multa, ripset ja kulmat LUOJAN KIITOS isältä...

IstuinGEE: Autobabylla matkataan vielä, mutta tiukkaahan tuo tekee kun pituuttakin on jo yli 70cm ja painoa varmaan aikas lailla 10kg:D Mutta vielä on pää kokonaan kaukalon puolella joten hetki vielä siinä. Suositelkaas muuten konkarit ja muutkin turvaistuinta!! Oliverilla on TWE ja toista sellasta en taida huolia, kun ton Pepin joutuu niin pienenä siihen siirtäänkin. Mutta kombi pitäs olla, mä en oikein usko että Peppikään kauheen montaa vuotta yksinkertaisesti mahtuu matkustaan selkä menosuuntaan vaikka kuinka turvallista olisikin.

Nyt ei kyllä sitten taas muistu mieleen enempää kommentoitavaa. Tulipahan nyt edes hieman päivitettyä meiän tilannetta.

Ai niin...pinniksestä on tainnu tulla meillä aika turhake. kipeenä ollessaan tyttö alkoi nukkuun paljon mun kainalossa ja nyt ei oma sänky meinaa enää millään kelvata. Ei siinä sinänsä mitään, ihanahan se on siinä kainalossa tuhisemassa:)

Vieteri+toipilasporukka

Vierailija
50/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tapaamisessa olleille. Se piristi kummasti! Vielä iltasella oli hyvä mieli pitkästä aikaa.

HUHTIN perheelle ja vauvelille jaksamista ja kaikkea hyvää. Toivottavasti paraneminen on nopeaa. Lapsen sairastaminen on aina niin kamalaa, sitä tuntee helposti olevansa niin kovin voimaton.

KRETUKALLE: minkä kokoinen teidän tyttö nyt on tällä hetkellä? Onko neuvolassa miten reagoitu tuohon hitaaseen kasvuun? Mehän kävimme esikoisen kanssa 8kuisena sairaalassa erinnäisissä tutkimuksissa juuri hitaan kasvun takia. Kävimme silloin myös ravitsemusterapeutilla, joka totesi lapsen ruokavalion ainakin olevan täysin normaali ja määrien olevan riittäviä. Tietenkin aina nuo on hyvä tutkia. Meillähän sitten kakkosella oli kuin olikin keliakia. En tiedä, onko hänen kohdallaan keliakia hidastanut kasvua, luulen että hän vain kasvoi samaa tahtia esikoisen kanssa. Ja sitä paitsi, kun ruokavalio on kunnossa, kasvun pitäisi olla palautunut normaaliksi. Saa nähdä mitä tästä kolmannesta tulee. On ainakin monta senttiä pidempi kuin isot siskonsa saman ikäisinä.

LILLEFILLE: korostan heti alkuun, että tämä on vain mun oma mielipiteeni. Alle puolivuotiaille maito on selvästi ensisijainen ruoka, eli en todellakaan huolestuisi siitä, jos vauvanne ei vielä syö montaakaan ruokalusikallista kiinteitä. Toiset oppii helposti, toiset taas ei. Vauvat on erilaisia. Myös neuvolan ohje vähintään 4 h syöttöväleistä kuulostaa mun korvaan tosi jäykältä. Jos vauvalla on nälkä, niin täytyyhän hänen saada syödä. Ja jos puuro ei vielä maistu, kyllä maidolla pärjää vielä tosi hyvin :)

Olin tosi yllättynyt. Uuden Vauva-lehden mukaan suomalainen vauva aloittaa kiinteät keskimäärin JO 3,5kk iässä. Mun mielestä tosi yllättävää, kun kerran aloitusikäsuositus on 4-6kk.

Vauva-lehden testin mukaan olen BOHEEMI äiti. Hah. Pikemminkin laiska ;) Tai ehkä mä alan pitää itseäni boheemina. On paljon hienompi selittää sotkut ja lattialla makaavat kurkunpalat boheemiudella kuin laiskuudella ;)

Vielä lisää vauva-lehtikamaa. Oli nimittäin juttua vauvojen hoidon historiasta. Oli ihanaa todeta, että ainakin joku asiantuntija on kanssani samaa mieltä siitä, että vauvojen unirytmi on erilainen kuin aikuisilla ja että heille on luonnollista herätä useita kertoja yössä!

VIETERILLE ja muille sairastaville virtuaalihali. Ja opemammalle myös jaksamista.

Jamssa + tytsy 5,5kk

Vierailija
51/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin testin mukaan sääntö ja boheemi,molempii yhtä paljon ;)

Vierailija
52/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jo iloinen, touhukas ja puhelias tyttö =) Ja Huhti on itsekin paremmalla mielellä, kun tyttö voi jo hyvin. Huomenna sitten aloittavat katsoa, miten suolisto reagoi maitoon.

Uskomatonta lapsissa on kyllä tuo hetkessä eläminen ja unohtaminen. Ne osaa niin hyvin viestiä, että kaikki on hyvin tai sitten antavat kuulua ja kovaa, mikäli johonkin sattuu. Kun kaikki on nyt hyvin, niin ei niitä parin päivän takaisia kipuja enää muistella.

Vierailija
53/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likka on nukkunut jo 1,5h putkeen! Ihan hassua, tuntuu siltä, että se on nukkunut tuntikausia. Sitä kun on tottunut niihin kolmeen 45minsan päikkäreihin per päivä, niin nyt on ihan kummallinen olo. Mieskin on messuilla ja isoin muksuista kaverin synttäreillä, niin on talokin ihan hiljainen.

NALLUKALLE: olet varmaankin miettinyt noita erilaisia harrastusmahdollisuuksia jo paljon, mutta tuli mieleeni, että kansalaisopistojen tarjontahan on tosi runsasta, ja siellähän on halpaa :) Oletko jumppa- vai kulttuuriharrastaja? Vai molempia?

PUMPULILLE: jos sulla oli vielä jotain, mitä olisit halunnut kysellä, niin ainahan voit laittaa mulle sähköpostia. Tai kysyä täällä.

No, nyt se likka jo heräsikin :) Gotta go siis. Vaikuttaa tosi pahantuuliselta. Ehkä heräsi kesken unien. Voi toista.

Jamssa

Vierailija
54/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G:käyttättekö vauvalla paljon sukkia?

G2: PARAS vauvasukka?

Mä en ole nyt pitkällisistä etsinnöistä huolimatta onnistunut löytämään vauvalle kunnollisia jalassa pysyviä sukkia. Kakkosen ollessa vauva ainakin Prisma myi hyviä vauvojen sukkia, jossa oli kiristys nilkassa ja sen yläpuolelta sukka oli taas tarpeeksi löysä. Pysyivät jalassa kuin unelmat. Ostin niitä silloin muutamat, mutta joskus olen ne jollekin lainannut, enkä ole saanut takaisin. Nytpä siis kärsimme huonosukkaisuudesta. Yleensä vauvojen sukat tuppaa olemaan joko liian löysiä, tippuvat heti tai sitten ihan älyttömän kireillä reunuksilla varustettuja --> vauvan pohkeessa kamalat punaiset painaumat. Eli hyviä sukkavinkkejä otetaan vastaan.

ELOLLE: Jos olet kuulolla. Kun oli tapaamisessa puhetta siitä isompien viihtymisestä, niin muistin vasta, kun olit lähtenyt. Meillä nuo isommat tytöt ovat noin 2-vuotiaasta alkaen tykänneet kuunnella satukasetteja ja -cd-levyjä. Siis sellaisia, joihin kuuluu kirja, jota voi samalla seurata. Kannattaa kokeilla, jos ajatuksena tuntuu mukavalta.

No nyt menen oikeasti pois.

Jamssa

Vierailija
55/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkistin kotona. Meillä siinä punaisessa lukee vielä Piltti, mutta keltaisessa, joka tuli nyt ehkä kuukausi sitten, lukee Nestle. Ovat kylläkin hyviä lusikoista, kuten sanoit. Mä olen tykännyt myös sellaisista marketeissa myytävistä, joissa on " kuminen" pää ja jäykkä muovinen käsiosa.

Onpa hiljaista. Kaikki tietty viettää perhekeskeistä lauantai-iltaa. Nyyh, toisin se on meikäläisellä. Sen kerran kun ukko olis kotona, niin piti lähteä messuille.

Jamssa, joka nyt todellakin poistuu sekoilemasta täältä

Vierailija
56/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kyselen, oliko Pepin taudin syynä kenties RS-virus?? Meillä Neelaa on vaivannut kohta kolme viikkoa kestänyt kamala räkätauti, joka maanantaina diagnosoitiin rs-viruksen aiheuttamaksi. Olitiin yksi päivä lastenklinikalla hoitoa saamassa, onneksi ei kuitenkaan tarvinnut tyttöä sairaalaan jättää. Kamala tauti kuitenkin.

Meillä aletaan olemaan jo vähän parempana, vaikka räkätauti kyllä edelleen jatkuu ja yskä on aivan kamala.

Vierailija
57/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä lähti jotain bändikeikkaa katsomaan ja minä istun kotona...aika tyypillistä. Olis kiva joskun päästä tuulettumaan. No, aikanaan... Poika onneksi nukkuu...meni ysiltä pullon kanssa sänkyyn. Aloittelen vähitellen tietynlaista kevyttä unikoulua, ettei aina mene kahteentoista yöllä.

PulautteluG: poika ei ole pulauttanut kuin kerran joskun parin viikon ikäisenä. Vaatteita ei oo tarvinnu pahemmin pestä, eli riittää 1-2 vaatekertaa per viikko...yöpuku ja päiväpuku sekä ulkovaatteet.

Nyt meen katsomaan TV:stä jotain leffaa ja toivon, että ilta menee ok!

Öitä kaikille!

T: Pia ja Patrik (yöllä 5kk)

Vierailija
58/67 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä silmät ihan ristissä ja sänky kutsuu jo houkuttelevasti. Tänään on ollu hyvällä tavalla rankka päivä. Vanhimmalla tytöllä oli fudisjoukkueen yhteisilta jossa minäkin olin yhtenä äitinä sapuskaa laittamassa. Aluks oli tunti spinningiä (jota jaksoin noin 25min) ja sit pelattiin tunti sählyä (paljon kivempaa minusta kuin paikallaan pyörällä polkeminen ;). Sitten saunomaan tyttöjen kanssa, mahat täyteen ruokaan ja kotiin. Täällä sit hetki ja kohta saunaan perheen kanssa. Onneks mies on luvannu olla viikonloppujen yöt Toivo-vahtina, eli laittamassa tuttia suuhun kun poika herää.

PUKLUG: Meillä ei pahemmin puklailla. Se on tosi harvinaista kyllä jos Toivolta puklut tulee.

Nyt ei oikeesti tule mitään juttua mieleen, aivotoiminta näyttää jo käyneen unten maille...

Peeveli ja Toivo

Vierailija
59/67 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEPPERille heti kärkeen: RS-viruksesta eivät puhuneet vaan enemmänkin adeno-viruksesta. Epäilivät tätä adenoa siitä syystä, kun Pepin oli noi silmät NIIN tulehtuneet, kulmakarvoista " silmäpusseihin" ihan tulipunaiset:( Kyllä kävi niin sääliks pientä rääpyä. Sitkeetä tautia on tottatosiaan, toivottavasti meiän osalta pikku hiljaa takanapäin, kop kop kop...

JAMSSAko kyseli hyviä vauvasukkia? Mä ostin viime lauantaina H&M Logg-urheilusukkia 3kpl/pkt koko bändille, myös Pepille sen pieneimmän koon (tais olla ikäluokitus 1-2v:)). Ovat mun mielestä tosi hyvän tuntusia, ehkä hiukan toki vielä reiluja, mutta pesussa menee kasaan kumminkin. Ja kun hinta oli 4.95¿/satsi niin ei mielestäni päätä huimannut. Tosi hyviä myös tollasilla 2-vuotiailla, by the way!

Juups, mutta eiköhän tässä tärkeimmät. iltapäivällä olisi luvassa vauvakirkkoa - jos nuo minit vaan tuolta päikyiltään sillain heräilee että ehditään.

P.s. OINASMAMMA!! Vieläkö olette muuttoa tänne meiän cityyn harkitsemassa?

Vieteri

Vierailija
60/67 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin nyt sitten kirjoittelen, kun olikin niiin mukavaa taas tapaamisessa. Pääsi vähän aivot tuulettumaan ja olikin niin mukavaa seuraa. Ilman muuta yritän taas ensi kerralla mukaan. KIITOS vielä mukana olleille ja toivottavasti muitakin näen ensi kerralla. Monia kun en ole sitten Kaivaritapaamisen nähnytkään.

Neiti siis nukkui tapaamisen jälkeisen yö kuin unelma. Varmaan, kun siitä valittelin. oli vain kaksi syöttöä ja herätys 7.30. Esikoinen oli toki jo klo5 meidän sängyn vierellä ja kuka muukaan sieltä joutui nousemaan kuin MINÄ. Huoh, no viime yö oli tunnin välein ravaamista, kun toinen aina kiljasi merkiksi, että ÄITI YLÖS JA NYT.

Meille ei kiinteet ole uponneet sitten millään kunnes eilen taas neiti yllätti ja oikeasti alkoi availla suutaan. Veli söi vierellä ja taisi hiukka ottaa lopulta mallia ja 3tl meni sitten Semperin peruna-maissia. Sama homma tänään ;) eli eiköhän me kohta syödäkin, kun tuo tekniikka vaan alkaa löytyä.

Nyt valokuvien selvittelyn pariin. Tuli taas muutama teetettyä (reilu 200...) Mies ei ymmärrä moista, kun koneeltakin näkee...

Terkut täältä kaikille ja voikaa hyvin!

Air ja neito 28.8