Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?

Vierailija
08.07.2024 |

Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle joka kirjoitit: Eipä minusta taida olla seksiterapeutiksi. Ajatuksia vaihdan mielelläni, jos löytyy joku kanava siihen.

Ajatuksen vaihto fiksun ja kypsän miehen kanssa - ja jos vielä koskee seksiä - on seksiterapiaa. Se voi sitten olla molemminpuolistakin. Mitä kuvittelet että seksiterapia vois olla jos olisi jotain parempaa? Jos seksiterapiassa ryhdytään käytännön tositoimiin niin se on joku 'hoito', yhden kerran seikkalu, maksullinen, potentiaalinen partneri tms - jotkut harrastaa exiään laastareina ja terapeutteina... (ilmiö kävi ilmi jostain ketjusta)... 

Ajatuksen vaihto fiksun ja kypsän miehen kanssa muusta kuin seksistä on todella vaarallista sillä siinähän voi leimahtaa vaikka mitkä liekit. 

'Eipä minusta taida olla seksiterapeutiksi.' - Tiedätkö, minusta tässä lauseessa on jotain surumielistä. Miten semmonen on mahdollista - erehdynkö? Mitä se voisi olla - jos olen oikeassa niin tiedätkö itse?

Olet mielenkiintoinen ja tarkkanäköinen nainen. Olen surumielinen. Minulla on ollut pari kolme rankkaa vuotta. Olisi mielenkiintoista tietää, oletko lintu vai kala.

Vierailija
82/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka kirjoitit: Olet mielenkiintoinen ja tarkkanäköinen nainen. Olen surumielinen. Minulla on ollut pari kolme rankkaa vuotta. Olisi mielenkiintoista tietää, oletko lintu vai kala.

Mitä ihmettä? Olet muuttanut koko tämän ketjun aiheen ja luonteen ihan jotenkin privaatiksi ketjuksi. Ikävää että en pääse sinne Treffit24 palstalle. Nimimerkkisi kirjaimista minulle tuli mieleen eräs nuoruuden tuttu - hassu sattuma! Siellä sallisin ehkä sinun tehdä analyysejä siitä minkälainen ihminen olen. 

Nyt sitten kysyt vielä olenko lintu vai kala. Sehän on jo kovin henkilökohtaista... voi olla että uin todella syvissä vesissä ja olen aina uinut... toisaalta tulee mieleen 'Kesäpäivä Kangasalalla'... mä oksalla ylimmällä oon Harjulan seljänteen... siellä lintuna istun ja katselen maisemia kuten isoäitini... ja saatan lentää pois... mutta nyt minulla ei ole mitään mistä lentää pois... olen sen verran iäkäs että voin 'trilla av pinn'... eli lintu tippuu oksalta kun kuolla kupsahdin...

Sitten on tietysti tämä - tätäkö ajat takaa:

Kielitoimiston sanakirjan mukaan "lintu vai kala" -sanontaa käytetään pohdittaessa, mikä tai millainen joku pohjimmiltaan on. Erkki Karin Nykysuomen idiomisanakirjassa sanonnalle tarjotaan myös merkitys "mikä hän on miehiään". Joku henkilö voidaan esimerkiksi kokea niin salaperäiseksi, että hänen luonteestaan, ajatuksistaan tai motiiveistaan on vaikea sanoa mitään varmaa. Tällöin voidaan ihmetellä, onko hän lintu vai kala. 

Minä salaperäinen? En todellakaan. Sanon ajatukseni suoraan ja tarkoitan yleensä tasan tarkkaa mitä sanon... ja jos on jotain epäselvää niin minulla ei ole vaikeuksia selventää ajatustani ja selittää ja keskustella... (eräs kohtalokas poikkeus on mutta tilanne oli erittäin vaikea... vaikeaa kun pitäisi sanoa 'kyllä' mutta joutuu sanomaan 'ei' - tulee hirveää sekasotkua kuten myös jos joku sanoo että en tule koskaan välittämään sinusta ja se homma ei menekkään niin...)... Luonteestani olisi vaikea sanoa mitään varmaan? Voiko omastasi? Tässä asiassa en ole varma että edes tunnen itseäni koska siinä tapauksessa joutuisin ehkä kehumaan itseäni ja ainakin sanomaan että ihan hyvä luonne minulla on... perusluonne iloinen, hyväntuulinen, välittävä, luotettava, en jauha paskaa ja juorua, arvostele ja puhu ihmisistä pahaa, en valehtele eli olen rehellinen, en ole pettänyt ketään yms mielestäni aika positiivisia ominaisuuksia... mutta omakehuhan haisee...

JATKUU SEURAAVASSA...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKUU TÄSSÄ...

Motiivini? Tehdä mitä? Kirjoittaa tänne palstalle? Kaipaan kommunikaatiota. Juuri on tullut mieleeni että olen elänyt niin yksinäisen elämän että en enää osaa edes puhua ihmisten kanssa muuta kuin jotain tosi pinnallista small talkia tai sitten en oikeastaan yhtään mitään... ja miehen / miesten kanssa en osaisi puhua mitään... SIKSI HARJOITTTELEN TÄÄLLÄ PALSTALLA... valitsen ketjuja joissa puhutaan miehen ja naisen välisistä asioista ja ongelmista ja ketjuja jotka oletan miesten aloittamiksi... joskus miehet kirjoittavat naisen roolissa... ei haittaa kunhan ongelma tulee esille ja vaikka jo otsikossa vaikka muu olisi täyttä bullshitiä... Olen huomannut että kirjoittaminen tänne palstalle toimii ihan terapiana... Mutta sinä - oletko lintu vai kala? Miksi kirjoitat tänne ja vielä yrittäen muuttaa koko ketjun ihan privaatiksi? Onko se sopivaa? 

Koska tämä ei ole mikään privaatti ketju niin toivoisin että muut osallistujat miettisivät näitä asioita omalla kohdallaan ja jos tulee mieleen jotain mielenkiintoista niin kirjoittelettehan tänne niin keskustellaan... pitää varmaan siirtyä tohon uuteen ketjuun jossa keskustellaan muusta kuin seksistä, vaikka ehkä tämä jollain tasolla vielä sivuaa miehen ja naisen välistä seksielämää - toisesta tarttis tietää onko tämä lintu vai kala? Onko tunteet pelissä? Leikitkö toisen tunteilla? Vaikka mitähän tässä on aihetta keskusteluun... 

PALAILLAAN... Sadepäivä tulossa - voi ehkä kirjoitella kun ei sateeseen viitsi hirmu pitkäksi ajaksi mennä...

Vierailija
84/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusinko jotain?

Mitä tapahtuu kun sellainen ihminen petetään jolla on sellainen perusluonne että hän ei koskaan petä, pettäisi... Sellaiselle ihmiselle ei voi sanoa että hanki itsellesi toinen ja mene eteenpäin...

Tuleeko näistä sitten niitä jotka eivät pääse eroon henkilöstä joka on pettänyt vaikka tämä on tehnyt mitä paskamaisimman tempun?

Oletko tämmöinen ihminen? Mies vai nainen? Ovatko tämmöiset sitten niitä yhden suhteen ihmisiä?

Vierailija
85/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutehtävä:

Kuinka monelle partnerille olet elämäsi aikana sanonut, että RAKASTAN SINUA? TARKOITITKO TODELLAKIN TÄTÄ JA OLIT VARMA? 

Entä muita joita olet rakastanut - vanhempia, sisaruksia, samaa sukupuolta oleva ystävä (voi oikeasti tykätä niin paljon että on se jonkunlaista rakkautta vaikka siihen ei liity mitään seksiin liittyvää joka kuuluu parisuhteeseen)...

Entä rakkaus lapsiin? Olisko monella ristiriitaisiakin tunteita??? Ovatko omia biologisia? Suhde lapsen toiseen vanhempaan eli / tai mahdolliseen partneriisi jne... =???

Kuinka kauan tunteesi kesti? Läpi koko elämän? Olisiko ollut mahdollistä päästä eroon tunteesta? 

Oletko mies vai nainen? Ikä? 

Oma vastaukseni partnerikysymykseen: NOLLA!!! Kahdelle olisin voinut sanoa tämän, mutta... kummankin kanssa hirveää sotkua ja tehnyt paskamaiset asiat... kummankin kanssa olisin ollut valmis selvittämään 'kaiken'... Sitten on jotain tyyppejä, joiden kanssa luulin että jotakin olisi voinut tulla, mutta osoittautuivatkin joksikin paskakasoiksi joita en osaa missään mielessä edes määritellä... Ja mitä he ovat sanoneet minulle? Tyhjää täynnä kaikki - jospa voisi kaiken vaan unohtaa ja vetää viivat päälle. Olen jo eläkkeellä.

Vierailija
86/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuilu suomimiehen ja -neidon seksielämässä ja muussa ei kuvastu suomimusassa?

En ole huomannut miesten ja naisten välistä kuilua ja aivojen tason epätasa-arvoa laulun sanoissa. Kuuntelen nykyään RadioSuomea jossa soitetaan tätä suomimusaa. Mielestäni laulujen sanat kuvaavat todellakin sitä miten herkkä suomimies on... Nuoruudessani en koskaan kuunnellut suomimusaa vaan suljin radion enkä ostanut juuri koskaan mitään levyjä - musa ei vaan ollut tarpeeksi hyvää korvilleni minkä olen tajunnut vasta tosi myöhään. Tykkäsin käydä diskossa ihan vain kuuntelemassa ulkomaista musaa... kun olin jotain 16 v niin Hämeentielle avattiin joku disko enkä muista että siellä olisi ollut juuri alkoa myynnissä... Myöhemmin olen tykästynyt myös tangoihin mitkä nuoruudessani olivat täysi nounou... Niitä on todella kiva ja helppo laulaa koska niissä todella lauletaan eikä temppuilla äänellä... ja sanatkin kuulostavat nyt ihanilta... kaikenlaista totuutta... KUUNNELKAA IHMEESSÄ SUOMIMUSAA!!! 

Nyt kun on kesä niin tykkään Aleksanteri Hakaniemen 'Viimeinen kesä'... se on kuin omasta elämästäni että jonkun tarttee todellakin loppua... tuska ei voi  kestää koko elämän läpi... en kuitenkaan tajua mikä tämä 'tennissukkamies' voisi olla... tapasin ensirakkauteni siten että hän oli ollut pelaamassa tennistä kavereidensa kanssa... sitten on tämä hänen 'Bonsaipuu' mikä mielestäni kuvaa sitä että on paljon nuoria miehiä (ehkä noita peräkamarinpoikia) joiden elämä valuu eikä ole partneria ja siksi ei koskaan tule saamaan lapsia ja jatkamaan sukua... vain sisko voi  ymmärtää... todella tuntuu pahalta... Ramses II:n 'Villieläin' saa myös kylmät väreet koska sen sisältö on niin niin totta... sitten on tämä Edu Kettusen 'Kone älä hyydy'... tuntuu että rakkaus ei saisi jäätyä, hyytyä... ja 'Kaivo aavikolla'... tässä 'Kaivo aavikolla' varsinkin kohta: yksinäisyytes on kuin kaivo aavikolla =???!!! Vaikka olen nainen niin tämä äänen korkeus tuntuu hyvältä... (kuten myös Tapio Rautavaara)... ekaluokan openi oli sukunimeltään Kettunen ja  kuvakin on ja tuntuu hassulta että Edu Kettusen etunimi on 'Edu' - taitaa olla jopa opetusviraston meiliosoite...

Mitkä biisit herättävät sinussa ajatuksia suomimiehen ja -neidon suhteesta? Seksisuhteista?

Vierailija
87/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.

N32

Vaihda naisiin jos se sillä paranisi?

Vierailija
88/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.

N32

Ei tomi naisiin vaihtaminen. PITÄÄ OLLA MIES PUHEKAVERINA!

Vierailija
89/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Ei tomi naisiin vaihtaminen. PITÄÄ OLLA MIES PUHEKAVERINA!

Minusta saat kyllä halutessasi puhekaverin. M65

Vierailija
90/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit satuolentoa, ei mulla muuta.

N43

Vierailija
91/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Mun mielestä on kummallista ja miehiä alentavaa jos ei voisi etsiä puhekumppania miesten joukosta eli että olisivat kaikki muka jotenkin puhekyvyttömiä. Jos miehiltä puhekyky mennyt ja kamalat kommunikaatio-ongelmat niin ei se vika ole 'yksin' miehissä vaan se johtuu myös yhteiskunnan naisista, koulusta, koko yhteiskunnan rakenteesta jne asioista. Eivät miehet ole mitään satuolentoja joita ei olisi olemassa. He ovat meidän keskuudessamme ja aikaansaaneet suurimman osan lapsistamme (vaikka osa ei ehkä ihan tavistavalla siitettyjä enää)... ovat isiämme, veljiämme, muita sukulaisia jne...

Vierailija
92/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Misandria haisee tänne asti. Surullista.

Meistä suomalaisista miehistä osaa ja kykenee enemmistö hyvinkin syvällisiin keskusteluihin aiheesta kuin aiheesta, mutta on myös niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa; ajatustenlukijoita emme kuitenkaan ole.

M57

Vierailija
93/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki filosofit ovat miehiä -  jos lähdetään perseilemään ja ulistaan mahdollisimman kusipäisesti. Myös venäläiset suure runoilijat ovat miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän