Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?
Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen mielelläni seksistä mukavan naisen kanssa. Jos haluat jutella kanssani, anna jokin yhteystieto. M65
Nämä ovat vaikeita täällä palstalla. Yhteystieto henkilölle josta ei tiedä mitään? On eräs mies jonka yhteydenottoa lievästi sanottuna voisin odottaa ja ehkä odotankin mutta hänellä on kyllä yhteystietoni. Hänen kanssaan asia on sen verran monimutkaisempi että ei tosta vaan voi alkaa keskustella jostain seksistä. Parempi olisi jos näkisi tämän ketjun ja tulisi tänne kirjoitelemaan. Mahdollisesti on jo ollutkin koska ainakin aavistaa että höpöttelen täällä täysin höpöjä... tartteehan sen käydä tsekkaamassa mitä mä teen ja kirjoittelen - ehkä kontrollifriikki mun suhteen - naiset kun ei ole mitään vapaita joidenkin miesten maailmassa vaan jotain omaisuutta... rikkaille ei mikään riitä...
Ymmärrän hyvin. Minut tavoittaa Treffit24-sivustolta nimimerkillä ape03. Olen ihan asiallinen herrasmies.
Miehen kanssa ei voi keskustella seksistä ellei keskustelun ole tarkoitus johtaa seksiin lähitunteina. Terapeutit on sitä varten että vain jutellaan eikä aina nekään, hehheh
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ei voi keskustella seksistä ellei keskustelun ole tarkoitus johtaa seksiin lähitunteina. Terapeutit on sitä varten että vain jutellaan eikä aina nekään, hehheh
Elä puhu palturia. Kyllä seksistä voi puhua ihan siinä kuin autoista, jalkapallosta tai kalastuksesta ilman että sen tarttee johtaa seksiin.
M33
Tätä en ymmärrä että alkoholi on miehellä 'joka vaivaan'? 1) Ahdistaa - jaa niin mikä? Maailmantuska? 2) Tai ryyppää itseltä halut pois koska halukkaana ilman saamista on kidutusta 3) Tai ryyppää koska ei muuten saa naista(an)??? Omituista! En ymmärrä - entä te?
Naisena sanon, että en tiedä miehistä mitään. Kuitenkin olen suvuista joissa on paljon miehiä ja vähän naisia. Mitä naisen tulisi tietää miehestä / miehistä ainakin miehen mielestä? Miehiäkin on varmaan niin joka lähtöön että jokainen tapaus on ihan omanlaisensa, mutta olisko jotain yleistä? Entä joku sääntö millä kommunikaatio toimisi paremmmin?
Hei 62/66
Kirjoitat: Ymmärrän hyvin. Minut tavoittaa Treffit24-sivustolta nimimerkillä ape03. Olen ihan asiallinen herrasmies.
Mä en nyt oikein ymmärrä: Treffit24-sivusto on joku partnerinhakupalsta mutta tämä vauva.fi on keskustelupalsta. En halua treffejä enkä yksityisiä keskusteluja kenenkään kanssa. Mulla varmaan juttukin tyrehtyy. Ehkä joku muu täältä palstalta kiinnostuu nimimerkistäsi.
Miksi siis menisin treffinhakupalstalle? Joskus vuosia sitten olen tainnut siellä jotain katsellakin mutta sain vain päänsäryn, En ole millään mitoilla mikään standardipakkaus ja siksi en myöskään sovi treffipalstoille - siellä ei kerta kaikkiaan ole ketään joka edes voisi kiinnostua sen tyyppisistä naisista kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.
N32
Moiii. Kait olis tuollainen mies. Vois text tai jos oikein sähköpostia kirjoittaa.
Olis aikaa..mulla ei ole nykyisin muuta kun aikaa. Herätä uuteen aamuun ja ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Hei 62/66
Kirjoitat: Ymmärrän hyvin. Minut tavoittaa Treffit24-sivustolta nimimerkillä ape03. Olen ihan asiallinen herrasmies.
Mä en nyt oikein ymmärrä: Treffit24-sivusto on joku partnerinhakupalsta mutta tämä vauva.fi on keskustelupalsta. En halua treffejä enkä yksityisiä keskusteluja kenenkään kanssa. Mulla varmaan juttukin tyrehtyy. Ehkä joku muu täältä palstalta kiinnostuu nimimerkistäsi.
Miksi siis menisin treffinhakupalstalle? Joskus vuosia sitten olen tainnut siellä jotain katsellakin mutta sain vain päänsäryn, En ole millään mitoilla mikään standardipakkaus ja siksi en myöskään sovi treffipalstoille - siellä ei kerta kaikkiaan ole ketään joka edes voisi kiinnostua sen tyyppisistä naisista kuin minä.
Ei ole olemassa mitään standardipakkauksia. Jokainen on oma yksilönsä ja siksi kannattaa hakea rohkaisua itsetunnolle, että uskaltaisi lähteä etsimään mitä vastaan tulee. Ehkä tulee vastaan hän, jolle olet se juuri sopiva ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Hei 62/66
Ei ole mitään standardipakkausta olemassakaa. Rohkeasti vaan hakemaan. Jollekin saatat olla se oikea ja ihana.
Miten tästä nyt tuli tämmöinen seuranhakujuttu? Ei mun itsetunnossa ole mitään vikaa, en ole etsimässä mitään uutta ihastusta, sitä oikeaa ja ihanaa. Mitä voisi tulla vastaan - hän jolle olen juuri sopiva? Olen etsinyt 20-40 vuotiaana ja se on nyt riittänyt. Pää ei kestä enää. Kaipaan keskustelua miesten kanssa enkä sähläämistä joidenkin deittien kanssa. En etsi seksiä jonkun kanssa joka ei ole edes entuudesta tuttu.
Näkeehän sen täältä palstoiltakin että on jonkunlaiset standardipakkaukset olemassa. Sama koskee miehiä esim tämä että 170 senttiä ei käy kenellekään. Sellaisilla ominaisuuksilla pelataan noilla sivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei 62/66
Ei ole mitään standardipakkausta olemassakaa. Rohkeasti vaan hakemaan. Jollekin saatat olla se oikea ja ihana.
En etsi täällä seuraa, vaan olen valmis keskustelemaan. En vain halua keskustella seksistä julkisesti. Ko. sivustolla on mahdollista keskustella kahden kesken.
Taidat olla Ape03 joka kirjoitit tämän:
En etsi täällä seuraa, vaan olen valmis keskustelemaan. En vain halua keskustella seksistä julkisesti. Ko. sivustolla on mahdollista keskustella kahden kesken.
*
Yritin mennä tonne Treffit24 mutta en pääse rekisteröitymään kun en saa chaptaa toimimaan.
Kaksin keskusteluhan on sitten vähän sitä että aiot ryhtyä mun seksiterapeutiksi kun ei enää puhuta julkisesti eli yleisemmällä tasolla.
Palaillaan...
Tällä sivustolla onnvaikea keskutella kahdon kesken. Esimerkiksi sähköpostilla onnistuisi paremmin tai sitten keskustelupalstalla, jossa nimimerkit voivat keskustella yksityisviestein.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.
N32
Jokainen mies ajattelee ihan omalla tavallaan. Ei yksi mies voi tietää toisen miehen ajatuksia.
Sinun kannattaisi yrittää päästä eroon tuollaisesta ajatuksesta, että miehet ovat jotain kummallisia otuksia, joita et ymmärrä. Miehet ovat ihmisiä, ja jokainen on ihan oma yksilönsä, jolla on omat ajatuksensa.
Minulla on pippeli ja sinulla on pimppi. Työnnän pippelin sinun pimppaan jos annat luvan siihen. Sitten ruiskautan siemenet sisään ja sinä tulet raskaaksi vauvasta. Sitten saamme vauvan, jota hoidamme yhdessä niin kauan, kunnes hän muuttaa pois kotoa. Sen jälkeen elämme kahdestaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Ape03 joka kirjoitit tämän:
*
Yritin mennä tonne Treffit24 mutta en pääse rekisteröitymään kun en saa chaptaa toimimaan.
Kaksin keskusteluhan on sitten vähän sitä että aiot ryhtyä mun seksiterapeutiksi kun ei enää puhuta julkisesti eli yleisemmällä tasolla.
Palaillaan...
Eipä minusta taida olla seksiterapeutiksi. Ajatuksia vaihdan mielelläni, jos löytyy joku kanava siihen.
Sinulle joka kirjoitit: Eipä minusta taida olla seksiterapeutiksi. Ajatuksia vaihdan mielelläni, jos löytyy joku kanava siihen.
Ajatuksen vaihto fiksun ja kypsän miehen kanssa - ja jos vielä koskee seksiä - on seksiterapiaa. Se voi sitten olla molemminpuolistakin. Mitä kuvittelet että seksiterapia vois olla jos olisi jotain parempaa? Jos seksiterapiassa ryhdytään käytännön tositoimiin niin se on joku 'hoito', yhden kerran seikkalu, maksullinen, potentiaalinen partneri tms - jotkut harrastaa exiään laastareina ja terapeutteina... (ilmiö kävi ilmi jostain ketjusta)...
Ajatuksen vaihto fiksun ja kypsän miehen kanssa muusta kuin seksistä on todella vaarallista sillä siinähän voi leimahtaa vaikka mitkä liekit.
'Eipä minusta taida olla seksiterapeutiksi.' - Tiedätkö, minusta tässä lauseessa on jotain surumielistä. Miten semmonen on mahdollista - erehdynkö? Mitä se voisi olla - jos olen oikeassa niin tiedätkö itse? Ymmärtäisin jos olisit joku 'entinen' tuttuni joka nyt haluaa vaihtaa ajatuksia ja fiilis olisi tommonen vähän melankolinen.
Hei vielä Ape03 ja muut!
Sinne Treffit24 en ainakaan mä pääse, Chaptha ei vaan toimi.
Avataan toinen ketju jossa jutellaan niitä näitä... Mä voin avata, laitan vaikka avauksen: Klubi juttutupa! Katsotaan mitä tapahtuu... kait te löydätte semmoisen ketjun haulla?
Pidetään yllä juttua jossa naiset haluaa jutella fiksun ja kypsän miehen kanssa ja siis muusta kuin seksistä siellä...
Klubi juttutupa - haluan jutella fiksun ja kypsän miehen kanssa niitä näitä tässä ketjussa!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5655633/klubi-juttutupa-haluan-jutella-…
Laita N47 niin tavoitat mut. Testataan! Miten aloitat tämän small talking kanssani? Oletko hyvä suutelemaan vaan hyppäätkö koko suutelemisen yli eli ei kiitos suutelua?