Rintarangan jumi kokemuksia
Oon nyt yrittänyt tehdä liikkeitä, jotka auttais tuohon jumiin/kipuun, mutta tuntuu vaan pahenevan kipu. Voiko niin käydä aluksi? Melkein jatkuva kipu rintakehällä nyt. Niin ja palleassa myös kipu. On toki myös refluksia, mutta tämä nyt erilaista kipua. Osteopaatille tarkoitus varata aikaa piakkoin.
Kommentit (17)
Jooga, Qigong säännöllisesti.
Jälkimmäisesssä enemmän rintarangalle liikettä.
Lopeta ne liikkeet, pahennat tilannetta. Mene ammattilaiselle joka neuvoo juuri sinulle sopivat konstit.
Mulla aukeaa rintarangan jumi kun käyn ruokapöydän tuolille istumaan ja käännän ylävartaloa reilusti taaksepäin niin että selkä pysyy vasten tuolin selkänojaa. Selkänoja on jotenkin juuri oikean korkuinen että tuo liike avaa fasettilukon.
1-2 viikon kuuri aamuin illoin burana 600 tai miranax
- omasta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jooga, Qigong säännöllisesti.
Jälkimmäisesssä enemmän rintarangalle liikettä.
No tuota just oon yrittänyt tehdä, kun näin tiktokissa videon
Vierailija kirjoitti:
Mulla aukeaa rintarangan jumi kun käyn ruokapöydän tuolille istumaan ja käännän ylävartaloa reilusti taaksepäin niin että selkä pysyy vasten tuolin selkänojaa. Selkänoja on jotenkin juuri oikean korkuinen että tuo liike avaa fasettilukon.
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
1-2 viikon kuuri aamuin illoin burana 600 tai miranax
- omasta kokemuksesta.
Muuten hyvä, mutta ei vatsa kestä buranaa. -ap
Palleatyrä? Gastrokopiatutkimuksella selviää
Vierailija kirjoitti:
Minkä korkuinen selkänoja on tai siis mihin kohti se selkääsi asettuu?
varaa aika osaavalle omt-fyssarille, sieltä saat liikuntaneuvot myös kotiin miten näitä ei jatkossa niin herkästi enää tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Palleatyrä? Gastrokopiatutkimuksella selviää
Tehty kesällä, ei ollut mitään poikkeavaa. -ap
Onkohan kyse rintarangan jumista, jos esim punnertamisesta tai painavan repun tai laukun kantamisesta rintalastan kohta kipeytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä korkuinen selkänoja on tai siis mihin kohti se selkääsi asettuu?
Vähän lapaluiden alapuolelle.
Eikö kenelläkään kokemusta?