Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?

Vierailija
08.07.2024 |

Haluaisin keskustella seksistä jonkun fiksun ja kypsän miehen kanssa. Mistä sellainen?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa panna eikä keskustella. Homo mies voisi olla hyvä valinta pulmaan.

Lisäksi tämä palsta ei tule tarjoamaan ratkaisua asiaasi. Mutta avaa toki sydäntäsi, mistä haluaisit keskustella?

Vierailija
2/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laaja skaala. Onko jokin tietty aihealue ja miksi juuri mies? Tällä ajan takaa sitä että et ole ilmeisesti seksuaaliterapiaa vailla, jos sukupuolitat keskustelutarpeesi. 

- Itsehän pidän itseäni tilanteeseesi juuri täydellisenä.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.

N32

Vierailija
4/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat nyt keskustella suhteista, äsken vielä seksistä. Nehän eivät tarvitse toisiaan ollakseen hyvää ja nautinnollista. Näin siis minä normaalijärkisenä miehenä ajattelen ja olen myös käytännössä paikkansa pitäväksi todennut.

M48

Vierailija
5/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat nyt keskustella suhteista, äsken vielä seksistä. Nehän eivät tarvitse toisiaan ollakseen hyvää ja nautinnollista. Näin siis minä normaalijärkisenä miehenä ajattelen ja olen myös käytännössä paikkansa pitäväksi todennut.

M48

Olen eri kuin aloittaja.

N32

Vierailija
6/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Olen eri kuin aloittaja.

N32

Voi sinua 😘

Minä rakastan kimppoja! 🍆🍩

M48

Vierailija
7/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin haluaisin keskustella kummastakin em aiheesta ja nimenomaan jonkun fiksun miehen kanssa! 🙂

N45

Vierailija
8/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minäkin haluaisin keskustella kummastakin em aiheesta ja nimenomaan jonkun fiksun miehen kanssa! 🙂

N45

Saat luvan osallistua tähän ryhmäterapiaan! Tervetuloa N45,

M48

Vierailija
9/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois fiksu 40v mies mutta ei kehtaa täällä yleisesti kirjotella.

Vierailija
10/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa esittää joku konkreettinen asia, niin voidaan aloittaa keskustelu. Olen tervejärkinen mies 43v. Voit myös laittaa sähköpostia Bbbossu@mail.com

Ja noi muutkin naiset voi olla yhteyksissä sähköpostitse.

Vierailija
11/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ongelma on se että musta on eräs mies plus jotkut miehet tehneet seksivammaisen. Siis en syytä kaikkia miehiä ja siksi haluan keskustella fiksun ja kypsän miehen kanssa jota kumppanini eivät ilmeisesti ole olleet. Olen jotenkin vaurioitunut ja haluaisin keskustella kaikesta mikä seksissä on mahdollista koska omat kokemukseni 'noiden miesteni' kanssa ovat niin köyhät ja rajalliset. Olen kokeilunhaluinen mutta tajusin yhtäkkiä että olen ihan vammainen. Heidän vuokseen en voi sanoa että olisin seksuaalisesti kokenut vaan elämäni on jäänyt hyvin köyhäksi tältä osin. Ja nyt alkaa tulla ikää ja olen ihmeissäni että olenko tosiaan vammainen vai johtuuko iästä että mikään ei enää tunnu miltään.

En nyt 'keksi' sanoa enempää mutta palaan tänne kun näen mitä muut sanovat tähän ketjuun... En halua keskustella nyt suhteista ja rakkaudesta vaan ne saakoot oman ketjun... Tässä vain seksistä...

Tässä on vielä yksi rankka juttu mutta avaan sitäkin vasta myöhemmin... Mitään seksuaaliterapeutteja en todellakaan halua... jossain vaiheessa ajattelin että joku maksullinen mies voisi olla testaamisen arvoinen mutta sitten tajusin että ei sekään ole mun juttu vaan nimenomaan juttelu kypsän ja fiksun miehen kanssa... on mulla kyky fantasiaankin sun muuhun... ja kaikkea minkä tietää ei välttämättä tartte edes toteuttaa... mutta tiedonjanoa voi olla... 

T. Ap 

Vierailija
12/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa miehet jotain listaa alkajaisiksi mikä seksissä on kaikista tärkeintä! Tehdään jonkunlainen seksin alkeiskurssi mitä tarttee tietää jotta seksi olisi parasta mahdollista molemmille osapuolille. Tota yksipuolista ei kukaan jaksa pitemmän päälle eli molempien tarttee saada siitä jotain jotta olisi jotain järkeä!

Jos laitatte jotain yksittäisiä juttujanne niin mä voin ne koota kokonaisuudeksi.

T. Ap

Vierailija
13/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pellet pysykää poissa!

T. Ap 

Vierailija
14/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella suhteista jonkun normaalijärkisen miehen kanssa. Olis kiva tietää mitä miehet ajattelee mistäkin. Tuntuu että just nyt ei mee miesten kanssa ajatukset yksiin. Muutan luolaan enkä tuu takas ku vuonna 2042.

N32

Tuota noin... jos naisella miehen kanssa menee ajatukset yksiin, niin hän on erittäin todennäköisesti homo.

Vierailija
15/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä guru on siitä, kun ex-säätö sanoo että on käytettävissä seksuaalisiin palveluksiin ilman sitoumuksia. Tarjolla on myös ihan pelkkä kainalopaikka ja keskustelukaveri jos ei seksiä tee mieli. Tiedän että hänen kohdallaan se pitää paikkansa, ei vonkaa jos olen sanonut että ei nyt. 

Sängyssä meillä meni ihanasti, ja koska en ole vakituista kumppania vielä(kään) löytänyt, tuo todella houkuttelee tilapäisenä ratkaisuna silloin tällöin. Mutta sitten se mutta. Ollaan aika paljon viestitse yhteyksissä ihan muuten vaan, ja muutaman kerran hän on humalassa puhunut asioita joista voi päätellä taitaa olla tunteita pelissä. On ihan käyttänyt sanaa Rakkaus. Ollaan tästä puhuttu ihan suoraan, mut ei ole myöntänyt asiaa. Kumpikin on sitä mieltä, että meistä ei parisuhteeseen keskenämme ole.

Niin että jätänkö vastuun vaan hänelle vai pitäiskö mun nyt olla viisas ja kuunnella vaistoa, ja olla menemättä hänen luo ihan hänen takiaan?

N45

Ja pahoittelut ap:lle kuokkimisesta, ajattelin että pidetään ketjua ylhäällä 

Vierailija
16/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä linjoilla palveluksessasi. T: m 52 v

Vierailija
17/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä guru on siitä, kun ex-säätö sanoo että on käytettävissä seksuaalisiin palveluksiin ilman sitoumuksia. Tarjolla on myös ihan pelkkä kainalopaikka ja keskustelukaveri jos ei seksiä tee mieli. Tiedän että hänen kohdallaan se pitää paikkansa, ei vonkaa jos olen sanonut että ei nyt. 

Sängyssä meillä meni ihanasti, ja koska en ole vakituista kumppania vielä(kään) löytänyt, tuo todella houkuttelee tilapäisenä ratkaisuna silloin tällöin. Mutta sitten se mutta. Ollaan aika paljon viestitse yhteyksissä ihan muuten vaan, ja muutaman kerran hän on humalassa puhunut asioita joista voi päätellä taitaa olla tunteita pelissä. On ihan käyttänyt sanaa Rakkaus. Ollaan tästä puhuttu ihan suoraan, mut ei ole myöntänyt asiaa. Kumpikin on sitä mieltä, että meistä ei parisuhteeseen keskenämme ole.

Niin että jätänkö vastuun vaan hänelle vai pitäiskö mun nyt olla viisas ja kuunnella vaistoa, ja olla menemättä häne

Ainakaa minä en ymmärrä tästä tekstistä yhtään mitään. Aivan hirveän sekavaa settiä. Oletko kännissä tai mikä ongelma? Kuulutko ehkä niihin miehiin, jotka voisivat laittaa listan asioista joista mies on jäänyt suhteessa paitsioon kun on hyväksynyt marketista ostetun ihmissuhteen. Siis OIKEAN RAKKAUDEN PUUTEESSA ELÄNYT MIES VOI OLLA FAKTAA NYKYMAAILMASSA MUTTA MISSÄ HEIDÄN ÄÄNENSÄ KUULUU - siis ne jotka eläneet parisuhteessa eli nyt ei ole kyseessä ihan normaalit sinkut... sinkkuna parisuhteessa - sitä ei kukaan voi ymmärtää, vai? 

Vierailija
18/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksii!!!

Vierailija
19/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paras tapa keskustella syvällisesti on sitä, kun nussin susta tajun kankaalle!

Vierailija
20/93 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun kuppikoko on ap?