Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa

Vierailija
08.07.2024 |

Mulla on suht tuore (n. 3v) parisuhde, rakastan miestä ja meillä on hauskaa yhdessä.

Mutta meidän seksuaaliset tarpeet ei kohtaa. Mies haluaa määrällisesti paljon vähemmän, mitä minä ja hän on todella vaniljamies. Meidän seksi on hyvää ja välillä pärjään ihan hyvin, mutta välillä suren ja olen todella turhautunut puutteessa olemiseen ja siihen, ettei mies halua kokeilla mitään.

Loukkaannuin tänään ihan todella, kun mies sanoi, että meillä on hemmetin hyvää seksiä, hän saa sitä niin paljon kuin haluaa ja hänellä on kaunis ja viehättävä kumppani, että hänellä ei ole mitään valitettavaa. MUTTA lisäsi siihen, että eihän seksi ole enää mitään uutta ja ihmeellistä yli 40v miehelle. Suutuin ja sanoin, että tehdään uutta ja ihmeellistä, mutta kun ei hänellä ole mihinkään sellaiseen haluja 🙄

Olen aivan pattitilanteessa 😭 mies haluaisi mm. naimisiin ja itse emmin, voinko oikeasti elää näin? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan miesasiamies voisi tässä ketjussa kertoa mitkä seikat vaikuttavat miesten seksuaalisten halujen tyrehtymiseen. 

Huonolaatuinen seksi. Eihän sellaista kukaan halua. Sillä "jos seksi on hyvää ja se tuottaa orgasmeja, sitä haluaa aina enemmän ja enemmän". Muistakaa että seksuaalisten halujen hiipuminen on aina sen halukkaamman syytä. Hygienia huono, ei tee tarpeeksi kotitöitä, ei ole syvää henkistä yhteyttä, puhuu ikävästi puolison kavereista, ei osaa siivota oikein, ei järjestä ulkomaanmatkoja, on köyhä, ei ole johtavassa asemassa työelämässä, ei ole hyvän näköinen, on stressiä töissä, päähän koskee, puoliso kannattaa väärää jalkapallojoukkuetta... Onhan näitä. Ei sitä silloin haluta, ymmärrättehän.

Ja eikö naisilla ole mitään muuta mielessä kuin seksi! Ihme pillullaan ajattelevia elukoita!

Vierailija
22/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä huomannut jo alussa vaan piti 3 v pidätellä miestä. Mies olisi voinut löytää naisen, joka on häneen tyytyväinen.

On tätä ollut alusta saakka, mutta olen toivonut, jos omat halut hieman rauhoittuisivat. En toki ole miestä pidätellyt, ihan hän on ollut vapaa lähtemään ja on edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan miesasiamies voisi tässä ketjussa kertoa mitkä seikat vaikuttavat miesten seksuaalisten halujen tyrehtymiseen. 

Huonolaatuinen seksi. Eihän sellaista kukaan halua. Sillä "jos seksi on hyvää ja se tuottaa orgasmeja, sitä haluaa aina enemmän ja enemmän". Muistakaa että seksuaalisten halujen hiipuminen on aina sen halukkaamman syytä. Hygienia huono, ei tee tarpeeksi kotitöitä, ei ole syvää henkistä yhteyttä, puhuu ikävästi puolison kavereista, ei osaa siivota oikein, ei järjestä ulkomaanmatkoja, on köyhä, ei ole johtavassa asemassa työelämässä, ei ole hyvän näköinen, on stressiä töissä, päähän koskee, puoliso kannattaa väärää jalkapallojoukkuetta... Onhan näitä. Ei sitä silloin haluta, ymmärrättehän.

Ja eikö naisilla ole mitään muuta mielessä kuin seksi! Ihme pillullaan ajattelevia elukoita!

No toivottavasti ei näin, sillä olen usein (viimeksi tänään!) kysynyt onko meidän seksi hänestä tylsää/huonoa/haluaisiko jotain muuta jne, mutta ei kuulema mitään näistä vaan hän on todella tyytyväinen. Toivoisin todellakin, että hän sanoisi jos joku syy on, minkä voisin korjata. 

Vierailija
24/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tilanteesi on aivan kuin ystävälläni. Hän on valtavan seksuaalinen, ja aika lailla jatkuvasti puutteessa. Seksiä on, mutta aivan liian vähän hänen tarpeisiinsa. Turhautuu kun seksiä vaan 2-3 kuussa. Mä näen sivusta, että hän vaikuttaa tuhlaavan elämäänsä tuon muuten niin ihanan miehen kanssa. Tuo voi katkeroittaa loppupeleissä. 

Noin kaikin puolin täydellistä mätsiä kuin teillä ei kovin äkkiä uutta löydä. Mä sinuna käyttäisin ihan kaikki kortit rauhan ja rakkauden ja rakentavan keskustelun hengessä. Jos olet asiasta kovasti tolaltaan, älä siinä hetkessä ota puheeksi, lähtee huonoille teille.

Anna miehellesi mahdollisuus, pienin askelin. Mikä olisi sellainen ihan pieni next level mistä haaveilet seksissä? Jospa ohjaat häntä ihan aluksi jotenkin vaan huomaamatta sen pariin kun seuraavan kerran olette sängyssä?

Pystyttekö muuten puhumaan seksistä ihan normaalisti? Pystytkö sanomaan että ota kovaa kii

Hyviä neuvoja. Osta käsiraudat ja pyydä miestäsi kahlitsemaan sinut. Siitä se ehkä lähtee.

Vierailija
25/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiselle vulvalle sinun kullisi seisoo terhakkaimmin; sen jälkeen kun pyykit on lajiteltu?

Vierailija
26/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tilanteesi on aivan kuin ystävälläni. Hän on valtavan seksuaalinen, ja aika lailla jatkuvasti puutteessa. Seksiä on, mutta aivan liian vähän hänen tarpeisiinsa. Turhautuu kun seksiä vaan 2-3 kuussa. Mä näen sivusta, että hän vaikuttaa tuhlaavan elämäänsä tuon muuten niin ihanan miehen kanssa. Tuo voi katkeroittaa loppupeleissä. 

Noin kaikin puolin täydellistä mätsiä kuin teillä ei kovin äkkiä uutta löydä. Mä sinuna käyttäisin ihan kaikki kortit rauhan ja rakkauden ja rakentavan keskustelun hengessä. Jos olet asiasta kovasti tolaltaan, älä siinä hetkessä ota puheeksi, lähtee huonoille teille.

Anna miehellesi mahdollisuus, pienin askelin. Mikä olisi sellainen ihan pieni next level mistä haaveilet seksissä? Jospa ohjaat häntä ihan aluksi jotenkin vaan huomaamatta sen pariin kun seuraavan kerran olette sängyssä?

Pystyttekö muuten puhumaan seksistä ihan normaalisti? Pystytkö sanomaan että ota kovaa kii

Pystymme puhumaan ja pystyn sanomaan ja olen paljon sanonutkin, mitä haluan. Mies ei ole kovin kokeileva, ehdotin esim. Penisrengasta ja se oli liikaa... Olen siihen varmaan jo sopeutunut, etten saa hänen kanssaan mitään oikeasti kinkympää ja uskon sen asian kanssa pärjääväni, mutta kaipaisin edes jotain. 

Olen yrittäny puhua paljon aiheesta, ehdottaa, että hoitaisi mut vaikka lelulla, jos häntä ei huvita. Sekin olisi eri asia, kuin runkata yksin. Koen jotenkin meneväni hukkaan, pienentävän itseäni tässä tilanteessa. 

Vierailija
27/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö muuten puhumaan seksistä ihan

Olen pyytänyt, et sitoo mut ja olen ostanut kynttilän, mitä voisi valella muhun niin ei. Olen ostanut penisrenkaan, sehän vois olla kiva niin ei... 😐

Vierailija
28/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö muuten puhumaan seksistä ihan

Olen yrittäny puhua paljon aiheesta, ehdottaa, että hoitaisi mut vaikka lelulla, jos häntä ei huvita. Sekin olisi eri asia, kuin runkata yksin. Koen jotenkin meneväni hukkaan, pienentävän itseäni tässä tilanteessa. 

Oletko sanonut, kuinka vakava tilanne on, eli että suhde voi päättyä, et voi jatkaa näin? Itselläni on kokemusta vastaavasta tilanteesta. Vaimoa alkoi kiinnostaa kinkyt hommat. Hän ei pystynyt mulle ensin kertomaan, mutta saatiin lopulta homma toimimaan, kun hän vihdoin pystyi mulle rehellisesti avautumaan. Mulle oli aluksi vaikea suhtautua tähän, mutta kun ymmärsin asian tärkeyden, se alkoi ehkä kuukauden-parin päästä toimimaan ja on minusta nyt hauskaa ja tärkeää.

Väittäisin, että aika moni mies pystyisi ja haluaisi hommaa viemään tuohon suuntaan, jos asia oikein esitetään. Esim. ostat itse käsiraudat, annat ne miehellesi kun olette aikomuksissa harrastaa seksiä ja käsket laittaa ne ranteisiisi. Tai ihan arkisessa tilanteessa annat hänelle kravaatin ja käsket sitoa sillä ranteesi, ja tuot esille, että se saa sinut kuumaksi. Joku penisrengas alkuun voi tuntua tungettelevalta. Miehet on kuitenkin herkkiä sukukalleutensa suhteen. Ennemmin niin, että hän tekee sinulle jotain. Esim. läpsii perseelle oikein kovaa ottaessaan sinut takaapäin.

Bbbossu

Vierailija
29/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varoituksen sana: kynttiläleikeissä pitää tietää mitä olet tekemässä.

- Kysy ennenkuin aloitat ja käy selaamassa vaikka baarin eli bdsm-baarin foorumia. 

- ÄLÄ KOSKAAN käytä steariinikynttilää wax playssa. Sen sulamispiste on 80 astetta ja tuottaa palovammoja. 

M48

Vierailija
30/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehellesi mahdollisuus, pienin askelin. Mikä olisi sellainen ihan pieni next level mistä haaveilet seksissä? Jospa ohjaat häntä ihan aluksi jotenkin vaan huomaamatta

Nämä on mulle aiemmista suhteista tuttuja juttuja 🙂  olen käyttänyt seksivälineliikkeestä ostettua kynttilää, josta ei saa palovammoja ja nytkin ostin sellaisen. 

Vierailija
31/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Nämä on mulle aiemmista suhteista tuttuja juttuja 🙂  olen käyttänyt seksivälineliikkeestä ostettua kynttilää, josta ei saa palovammoja ja nytkin ostin sellaisen. 

Aiemmin kerroit että kynttilä on iso / aivan kuin kynttilän koko olisi tässä määrittävä tekijä. 

muille: Jopa pikkuruinen tuohus on parempi (mehiläisvaha) kuin mikä tahansa kynttilä.

Hyvä kun tuet kivijalkaliikkeitä; niitä on kovin vähän jäljellä. 

Vierailija
32/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista: sä pohdit nyt onko se n***iminen oikeasti niin tärkeää kannattaa sössiä hyvä parisuhde, jossa seksiä kuitenkinnon? Pää pois perseestä nainen ja mieti tarkkaan prioriteetit. Sitä toista voi toteuttaa vaikka dildolla mutta toiseen tarvitaan oikea ihminen🙄

Olen itse hyvin seksuaalinen nainen eikä dildo todellakaan ole sama asia kuin yhdyntä miehen kanssa. Itselleni parisuhteessa yhdyntä on aivan olennaisen tärkeää ja jos tarpeita ei saa omassa suhteessa tyydytettyä niin missä ne sitten pitäisi tyydyttää? Ei minulle parisuhde ole vain henkinen suhde vaan myös  fyysinen suhde.

Vierailija
33/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus... Ja surullista sanoa että ihanalla miehellä on myös kovin pieni. En voi ikinä sanoa asiasta ääneen mutta tuntuu pahalta.

Miksi olet seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa yhdessä?

Vierailija
34/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hän suhtautui siihen kun pyysit että tyydyttäisi sinua lelulla? 

Tiedän täsmälleen tunteen, että joutuu ns pienentämään itseään suhteessa. Mulla se johti siihen että lähdin. En enää usko, että löytäisin itselleni miestä. Mutta tuo suhde teki todella huonoa itsetunnolleni vain ja ainoastaan tuon seksin epäsuhdan takia, joten en kadu vaikka olisin loppuelämäni yksin.

Vierailija
35/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus... Ja surullista sanoa että ihanalla miehellä on myös kovin pieni. En voi ikinä sanoa asiasta ääneen mutta tuntuu pahalta.

Miksi olet seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa yhdessä?

Koska on muuten todella hyvä mies. Kukaan ei voi koolleen mitään...

Vierailija
36/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista: sä pohdit nyt onko se n***iminen oikeasti niin tärkeää kannattaa sössiä hyvä parisuhde, jossa seksiä kuitenkinnon? Pää pois perseestä nainen ja mieti tarkkaan prioriteetit. Sitä toista voi toteuttaa vaikka dildolla mutta toiseen tarvitaan oikea ihminen🙄

Olen itse hyvin seksuaalinen nainen eikä dildo todellakaan ole sama asia kuin yhdyntä miehen kanssa. Itselleni parisuhteessa yhdyntä on aivan olennaisen tärkeää ja jos tarpeita ei saa omassa suhteessa tyydytettyä niin missä ne sitten pitäisi tyydyttää? Ei minulle parisuhde ole vain henkinen suhde vaan myös  fyysinen suhde.

Olen samaa mieltä. En kaipaa orgasmia (siis kaipaan toki, mutta en halua seksiä, jotta saisin orgasmin) vaan kaipaa intohimoa, kiihkoa, kosketusta jne. 

Vierailija
37/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän täsmälleen tunteen, että joutuu ns pienentämään itseään suhteessa. Mulla se johti siihen että lähdin. En enää usko, että löytäisin itselleni miestä. Mutta tuo suhde teki todella huonoa itsetunnolleni vain ja ainoastaan tuon seksin epäsuhdan takia, joten en kadu vaikka olisin loppuelämäni yksin.

Hän ei koe sitä jotenkin mukavaksi. Tai siis olen ehdottanut esimerkiksi, että ottaisi mut syliin ja mä voisin hoidella vaikka itseni lelulla. Että olisi niinku mukana! Suutelisi vaikka niskaa tai jotain, mutta ei :(

Vierailija
38/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei koe sitä jotenkin mukavaksi. Tai siis olen ehdottanut esimerkiksi, että ottaisi mut syliin ja mä voisin hoidella vaikka itseni lelulla. Että olisi niinku mukana! Suutelisi vaikka niskaa tai jotain, mutta ei :(

No toi on kyllä jo melko rajoittunutta, pakko sanoa... 🤥

Vierailija
39/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olin samanlaisessa tilanteessa mutta miehenä ja nainen halusi paljon vähemmän seksiä kuin minä. Erosin kun puhuminen asiasta ei auttanut koska mielestäni hyvässä parisuhteessa ajatellaan toisen tarpeita. 

Vierailija
40/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että miehet kokee naisen lelujen käytön jotenkin huonona asiana? Yksikin mies ihan vasta oli silmin nähden vaivautunut, kun käytin sauvaani kun miehellä ei tehnyt mieli. Toihan oisi parhaimmillaan aivan ihana lisä seksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi