Kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa
Mulla on suht tuore (n. 3v) parisuhde, rakastan miestä ja meillä on hauskaa yhdessä.
Mutta meidän seksuaaliset tarpeet ei kohtaa. Mies haluaa määrällisesti paljon vähemmän, mitä minä ja hän on todella vaniljamies. Meidän seksi on hyvää ja välillä pärjään ihan hyvin, mutta välillä suren ja olen todella turhautunut puutteessa olemiseen ja siihen, ettei mies halua kokeilla mitään.
Loukkaannuin tänään ihan todella, kun mies sanoi, että meillä on hemmetin hyvää seksiä, hän saa sitä niin paljon kuin haluaa ja hänellä on kaunis ja viehättävä kumppani, että hänellä ei ole mitään valitettavaa. MUTTA lisäsi siihen, että eihän seksi ole enää mitään uutta ja ihmeellistä yli 40v miehelle. Suutuin ja sanoin, että tehdään uutta ja ihmeellistä, mutta kun ei hänellä ole mihinkään sellaiseen haluja 🙄
Olen aivan pattitilanteessa 😭 mies haluaisi mm. naimisiin ja itse emmin, voinko oikeasti elää näin?
Kommentit (64)
Mikä estää olemasta aloitteellinen sanojen lisäksi teoilta? Spontaaniutta esimerkillisesti. Yksikin yllätyselenebtti voi lisätä lumipalloefektinä kipinää uusien asioiden kokeiluun
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää olemasta aloitteellinen sanojen lisäksi teoilta? Spontaaniutta esimerkillisesti. Yksikin yllätyselenebtti voi lisätä lumipalloefektinä kipinää uusien asioiden kokeiluun
Meinaan ap ole SINÄ se aloitteen tekijä seläntakanavalituksen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ollut aloitteellinen näiden vuosien aikana ja tullut torjutuksi aiiiika monta kertaa... Mutta enää en mitään yhtäkkisiä asioita oikein uskalla ehdottaa etenkään juttelematta niistä ensin, kun kaikki minun mielestä tavallisetkin jutut ovat liikaa.
Kiitos kaikille kommenteista. En saa tässä asiassa mun ystäviltä yhtään tukea, heidän mielestään esimerkiksi arvotan seksin aivan liian korkealle jne. Heistä esimerkiksi seksi kolmena päivänä peräkkäin tai kahdesti päivässä (tälleen lomallahan se ois ihanaa!!) on ihan, että "eihän nyt kukaan sellaista jaksa".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista. En saa tässä asiassa mun ystäviltä yhtään tukea, heidän mielestään esimerkiksi arvotan seksin aivan liian korkealle jne. Heistä esimerkiksi seksi kolmena päivänä peräkkäin tai kahdesti päivässä (tälleen lomallahan se ois ihanaa!!) on ihan, että "eihän nyt kukaan sellaista jaksa".
Vai sellaista.
Kiinnostaisi tietää - teillä kun noin noin avoimet puheenaiheet - millaiset vulvat ystävättärillänne on? Miten ne jakautuvat ulkoneviin vs. viivamallisiin häpyihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus... Ja surullista sanoa että ihanalla miehellä on myös kovin pieni. En voi ikinä sanoa asiasta ääneen mutta tuntuu pahalta.
Miksi olet seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa yhdessä?
Koska on muuten todella hyvä mies. Kukaan ei voi koolleen mitään...
Ei tietenkään voi koolle mitään, mutta kyllä se on yksi olennainen kriteeri miehessä, etä yhdyntä on tyydyttävää. Ei parisuhde ole vain henkinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne joilla seksitarpeet ovat korkeat, saavat aina moralismia osakseen, niin se menee. Itse haluan yhdyntää päivittäin, mielellään 1-3 krt vrk. Hankalaa löytää miestä, joka tykkäisi seksistä niin paljon mitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne joilla seksitarpeet ovat korkeat, saavat aina moralismia osakseen, niin se menee. Itse haluan yhdyntää päivittäin, mielellään 1-3 krt vrk. Hankalaa löytää miestä, joka tykkäisi seksistä niin paljon mitä itse.
Onpa kerrakseen. Missäpäin isänmaatamme tällaista yhdyntämäärien laskentaa tapahtuu?
Oot kyllä innokas nussimaan; ihan noin paljon ei meillä limakalvot kestä kummallakaan; mutta ei me ole sitä osattu muille paikkakunnan ihmisille kommentoida. Olisi kai pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ollut aloitteellinen näiden vuosien aikana ja tullut torjutuksi aiiiika monta kertaa... Mutta enää en mitään yhtäkkisiä asioita oikein uskalla ehdottaa etenkään juttelematta niistä ensin, kun kaikki minun mielestä tavallisetkin jutut ovat liikaa.
Rohkeutta
Ja jos torjutuksi niin sano että ens kerralla hänen vuoro yllättää ja tehdä aloitetta
Kerro miltä tuntuu ja miten koet tilanteen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää suhde avoimena jotta voit liikkua seksipositiivisessa yhteisössä toteuttamassa omaa seksuaalista identiteettiäsi.
Ties vaikka saisit puolisosi mukaan jossain vaiheessa.
M48
Mikä pointti olisi olla ei-toimivassa suhteessa ja etsiä toimivaa seksiä muualta? Olen eri, mutta ei tuo ainakaan minulle olisi ratkaisu. Haluan toimivan suhteen, jossa on toimiva seksielämä.
Minulla oli yhdessä suhteessa vastaavanlainen tilanne. Se oli yksi syy suhteen päättymiseen, joskin aloite eroon tuli toiselta osapuolelta. Tyytymättömyyteni seksiin aiheutti sen, etten enää halunnut seksiä tai läheisyyttäkään ja toinen osapuoli koki, etten tuntenut vetoa häneen. Etenkin se vaniljaisuus oli minulle ongelma, ja tuon suhteen jälkeen päätinkin, että ei enää koskaan vaniljakumppania. Oli niin turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää suhde avoimena jotta voit liikkua seksipositiivisessa yhteisössä toteuttamassa omaa seksuaalista identiteettiäsi.
M48Mikä pointti olisi olla ei-toimivassa suhteessa ja etsiä toimivaa seksiä muualta? Olen eri, mutta ei tuo ainakaan minulle olisi ratkaisu. Haluan toimivan suhteen, jossa on toimiva seksielämä.
Kukin tyylillään. Pointti on siinä että joillekin seksin harrastaminen oman masterin / subin kanssa on seksuaalisuuden toteuttamista ankkuri- eli primäärisuhteen ulkopuolella.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48Mikä pointti olisi olla ei-toimivassa suhteessa ja etsiä toimivaa seksiä muualta? Olen eri, mutta ei tuo ainakaan minulle olisi ratkaisu. Haluan toimivan suhteen, jossa on toimiva seksielämä.
Kukin tyylillään. Pointti on siinä että joillekin seksin harrastaminen oman masterin / subin kanssa on seksuaalisuuden toteuttamista ankkuri- eli primäärisuhteen ulkopuolella.
M48
Aivan, uskon että monelle toimiikin tämä. Itse taas haluaisin omassa suhteessa toteuttaa omaa seksuaalisuuttani. Vanilja tuntuisi vain siltä että jotain puuttuu. Tulkitsin myös ap:n niin että hän haluaisi seksin toimivan suhteessaan.
Voi voi. Minä olen 58 v, eikä minulla ole ollut tasapainoista seksisuhdetta koskaan. Yksi nainen halusi aina, enkä minä jaksa useita akteja päivässä jatkuvalla syötöllä. Muut ovat halunneet väliltä 0-10 kertaa kuussa. Minulle optimi olisi 20-30 kertaa kuussa, mutta joustaa voin jos joskus edes sopisi minunkin tahtini.
Mitä säilytettävää teidän parisuhteessa on jos seksi ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Minä olen 58 v, eikä minulla ole ollut tasapainoista seksisuhdetta koskaan. Yksi nainen halusi aina, enkä minä jaksa useita akteja päivässä jatkuvalla syötöllä. Muut ovat halunneet väliltä 0-10 kertaa kuussa. Minulle optimi olisi 20-30 kertaa kuussa, mutta joustaa voin jos joskus edes sopisi minunkin tahtini.
Meillä avoimessa suhteessa ei ole tuotakaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä säilytettävää teidän parisuhteessa on jos seksi ei toimi?
Kaikki muu. Olen kuitenkin jo yli 40 ja seurustellut ja ollut naimisissa jne ennenkin. Ei kaikkien ihmisten kanssa viihdy näin hyvin, ei kohtaa huumori tai ei tykkää samoista asioista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeutta
Ja jos torjutuksi niin sano että ens kerralla hänen vuoro yllättää ja tehdä aloitetta
Kerro miltä tuntuu ja miten koet tilanteen
Tottakai olen kertonut, että tuntuu pahalta kun tulee torjutuksi yhä uudelleen. Ja olen kertonut, mitä toivoisin, että toinen tekisi (ihan tavallisia asioita, miten vaikkapa koskisi mua) ja myös muita toiveita. Mies tietää kyllä, että olen avoin ehdotuksille. Ja kyllä hän sitten tekee aloitteen, mutta jos hänelle riittää kerran pari viikossa pimeässä peiton alla niin minulle se ei meinaa riittää 😭
Kaavahan meni niin, että:
2 paria kymmenestä= nainen haluaa enemmän kuin mies.
2 paria kymmenestä= halut menee suunnilleen tasan. Nämä parit tunnistaa usein siitä että he puhuvat toisilleen kauniisti, ja hymyilevät toisilleen.
6 paria kymmenestä= mies haluaa enemmän kuin nainen.
Viesti kaikille jotka eivät mielestään saa suhteessaan riittävästi seksiä, eli esim. AP: lle: Teillä nyt vain kävi elämän ihmissuhde- arpajaisissa tuollainen tuuri. Sopeutukaa, etsikää lisäseksiä muualta, tai erotkaa.