Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa

Vierailija
08.07.2024 |

Mulla on suht tuore (n. 3v) parisuhde, rakastan miestä ja meillä on hauskaa yhdessä.

Mutta meidän seksuaaliset tarpeet ei kohtaa. Mies haluaa määrällisesti paljon vähemmän, mitä minä ja hän on todella vaniljamies. Meidän seksi on hyvää ja välillä pärjään ihan hyvin, mutta välillä suren ja olen todella turhautunut puutteessa olemiseen ja siihen, ettei mies halua kokeilla mitään.

Loukkaannuin tänään ihan todella, kun mies sanoi, että meillä on hemmetin hyvää seksiä, hän saa sitä niin paljon kuin haluaa ja hänellä on kaunis ja viehättävä kumppani, että hänellä ei ole mitään valitettavaa. MUTTA lisäsi siihen, että eihän seksi ole enää mitään uutta ja ihmeellistä yli 40v miehelle. Suutuin ja sanoin, että tehdään uutta ja ihmeellistä, mutta kun ei hänellä ole mihinkään sellaiseen haluja 🙄

Olen aivan pattitilanteessa 😭 mies haluaisi mm. naimisiin ja itse emmin, voinko oikeasti elää näin? 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yhdessä suhteessa vastaavanlainen tilanne. Se oli yksi syy suhteen päättymiseen, joskin aloite eroon tuli toiselta osapuolelta. Tyytymättömyyteni seksiin aiheutti sen, etten enää halunnut seksiä tai läheisyyttäkään ja toinen osapuoli koki, etten tuntenut vetoa häneen. Etenkin se vaniljaisuus oli minulle ongelma, ja tuon suhteen jälkeen päätinkin, että ei enää koskaan vaniljakumppania. Oli niin turhauttavaa.

On todella turhauttavaa, ymmärrän sua hyvin. Itsellä myös tulee välillä seksin jälkeen lähinnä vitutuksen tunne, kun tuntuu ettei saa tarpeeksi ja jää tyytymättömäksi. 

Ei ole kiva, että muilla on samoja ongelmia, mutta kiva kuulla, etten ole yksin. Omista kavereista mua ei ymmärretä yhtään ja pidetään tosi kiittämättömänä, kun valitan. 

Vierailija
62/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säilytettävää teidän parisuhteessa on jos seksi ei toimi? 

Kaikki muu. Olen kuitenkin jo yli 40 ja seurustellut ja ollut naimisissa jne ennenkin. Ei kaikkien ihmisten kanssa viihdy näin hyvin, ei kohtaa huumori tai ei tykkää samoista asioista muuten. 

Sitä kaikkea muuta voi harrastaa kavereiden kanssa. Ainiin, mitään muuta ette olekaan toimimattomalla seksielämällå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säilytettävää teidän parisuhteessa on jos seksi ei toimi? 

Kaikki muu. Olen kuitenkin jo yli 40 ja seurustellut ja ollut naimisissa jne ennenkin. Ei kaikkien ihmisten kanssa viihdy näin hyvin, ei kohtaa huumori tai ei tykkää samoista asioista muuten. 

Miten aiempi naimisissa olo ja seurustelu liittyy asiaan? Jos homma ei toimi, ei auta vaikka olisit ollut 5 kertaa naimisissa. Kaikille ei riitä parisuhteeksi se, että nauretaan samoille vitseille ja molemmat tykkää makaronilaatikosta.

Vierailija
64/64 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan mene naimisiin.

Kannattaisi miettiä, oletteko muutenkaan kovin yhteensopivat. Miehelle seksi ei tunnu olevan niin tärkeää kuin sinulle. 

Eikä ton aloituksen mukaan ole kovinkaan taitava kommunikaatiossa eikä halua edes yrittää ymmärtää kumppanin tarpeita ja tunteita. Ja tostahan se menee vaan huonompaan suuntaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi