Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa

Vierailija
08.07.2024 |

Mulla on suht tuore (n. 3v) parisuhde, rakastan miestä ja meillä on hauskaa yhdessä.

Mutta meidän seksuaaliset tarpeet ei kohtaa. Mies haluaa määrällisesti paljon vähemmän, mitä minä ja hän on todella vaniljamies. Meidän seksi on hyvää ja välillä pärjään ihan hyvin, mutta välillä suren ja olen todella turhautunut puutteessa olemiseen ja siihen, ettei mies halua kokeilla mitään.

Loukkaannuin tänään ihan todella, kun mies sanoi, että meillä on hemmetin hyvää seksiä, hän saa sitä niin paljon kuin haluaa ja hänellä on kaunis ja viehättävä kumppani, että hänellä ei ole mitään valitettavaa. MUTTA lisäsi siihen, että eihän seksi ole enää mitään uutta ja ihmeellistä yli 40v miehelle. Suutuin ja sanoin, että tehdään uutta ja ihmeellistä, mutta kun ei hänellä ole mihinkään sellaiseen haluja 🙄

Olen aivan pattitilanteessa 😭 mies haluaisi mm. naimisiin ja itse emmin, voinko oikeasti elää näin? 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää suhde avoimena jotta voit liikkua seksipositiivisessa yhteisössä toteuttamassa omaa seksuaalista identiteettiäsi. 

Ties vaikka saisit puolisosi mukaan jossain vaiheessa. 

M48

Vierailija
2/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää suhde avoimena jotta voit liikkua seksipositiivisessa yhteisössä toteuttamassa omaa seksuaalista identiteettiäsi. 

M48

Mies ei halua mitään avoimia suhteita tai kolmansia pyöriä. Itse olisin valmis etenkin kimppajuttuihin. Mutta ei ne ole ehkä nyt se ykkösasia vana haluaisin muutakin seksiä, kuin sängyssä edestä tai takaa 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan halua pariterapiaankaan?^

Kyse on kuitenkin sinun elämänlaadusta. Teillä on tuore suhde; lähde liitämään. 

Vierailija
4/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene naimisiin.

Kannattaisi miettiä, oletteko muutenkaan kovin yhteensopivat. Miehelle seksi ei tunnu olevan niin tärkeää kuin sinulle. 

Vierailija
5/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan halua pariterapiaankaan?^

Kyse on kuitenkin sinun elämänlaadusta. Teillä on tuore suhde; lähde liitämään. 

Ollaan käyty pari tapaamista. Siellä aukesi jotenkin se, miten kiitollisia ollaan toisiamme ja ettei haluttaisi tätä särkeä. Ollaan kuitenkin jo niin "vanhoja", että molemmat kokee toisen olevan jotain ainutlaatuista. Henkisellä tasolla siis.

Olisin varmaan ihan tosi tyytyväinen, jos mulla ois joku rakastaja tai pari 🙈

Vierailija
6/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan mene naimisiin.

Kannattaisi miettiä, oletteko muutenkaan kovin yhteensopivat. Miehelle seksi ei tunnu olevan niin tärkeää kuin sinulle. 

Sepä tässä onkin, kun muilla elämän alueilla osutaan niin täysin yhteen. Mutta seksi ei tosiaan ole miehelle niin tärkeää, mitä minulle ja suren sitä tosi paljon ja koen turhautuneisuutta. 

Vierailija
7/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Mies ei halua mitään avoimia suhteita tai kolmansia pyöriä. Itse olisin valmis etenkin kimppajuttuihin. Mutta ei ne ole ehkä nyt se ykkösasia vana haluaisin muutakin seksiä, kuin sängyssä edestä tai takaa 😬

On kai sulla kädet, näinhän miehillekin sanotaan. 

Vierailija
8/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kerrot ajatuksiasi. 

Teillä on vielä paljon puhumista sinun tarpeistasi. 

Vierailija
9/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: sä pohdit nyt onko se n***iminen oikeasti niin tärkeää kannattaa sössiä hyvä parisuhde, jossa seksiä kuitenkinnon? Pää pois perseestä nainen ja mieti tarkkaan prioriteetit. Sitä toista voi toteuttaa vaikka dildolla mutta toiseen tarvitaan oikea ihminen🙄

Vierailija
10/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi se seksi olla tärkeää vaniljallekin. Minä kyllä tykkäisin tommosesta miehestä.

Vierailija
11/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista: sä pohdit nyt onko se n***iminen oikeasti niin tärkeää kannattaa sössiä hyvä parisuhde, jossa seksiä kuitenkinnon? Pää pois perseestä nainen ja mieti tarkkaan prioriteetit. Sitä toista voi toteuttaa vaikka dildolla mutta toiseen tarvitaan oikea ihminen🙄

Miesasiamies, hyvää iltaa sinullekin. 

Vierailija
12/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo heräsi vaniljaidentiteetistään ja innostui aika rajusta BDSM-touhusta. Ensin olin, että mitä ihmettä, mutta tutustuin asiaan ja ei muuta kuin sitomaan ja läiskimään. Tykkään siitä ja lopulta myös alettiin nähdä muita kumppaneita tämän puitteissa, sehän on näissä piireissä tapana. Seksielämämme siis muuttui aivan totaalisesti. Veikkaan, että useimpien miesten kohdalla tämä ei onnistu, jos aloite tulee aivan puskista.

Vierailija
13/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo heräsi vaniljaidentiteetistään ja innostui aika rajusta BDSM-touhusta. Ensin olin, että mitä ihmettä, mutta tutustuin asiaan ja ei muuta kuin sitomaan ja läiskimään. Tykkään siitä ja lopulta myös alettiin nähdä muita kumppaneita tämän puitteissa, sehän on näissä piireissä tapana. Seksielämämme siis muuttui aivan totaalisesti. Veikkaan, että useimpien miesten kohdalla tämä ei onnistu, jos aloite tulee aivan puskista.

Noin meilläkin, alkaa olemaan Suomen ja Euroopan kinky / swingerklubit tuttuja. Kiitos avovaimon.  

Vierailija
14/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus... Ja surullista sanoa että ihanalla miehellä on myös kovin pieni. En voi ikinä sanoa asiasta ääneen mutta tuntuu pahalta.

Vierailija
15/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

On kai sulla kädet, näinhän miehillekin sanotaan. 

No on ja kyllähän mä niitä käytänkin ahkerasti 😅 mutta ei se ole toki sama asia... 

Vierailija
16/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus... Ja surullista sanoa että ihanalla miehellä on myös kovin pieni. En voi ikinä sanoa asiasta ääneen mutta tuntuu pahalta.

Mun miehellä on kyllä ihan täydellinen varustus mulle!

Joku tuolla aiemmin totesikin, että pitäisi miettiä onko se naiminen niin tärkeää. Sitä tässä just mietin, sillä mulle se on tärkeää! 

Vierailija
17/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miesasiamies voisi tässä ketjussa kertoa mitkä seikat vaikuttavat miesten seksuaalisten halujen tyrehtymiseen. 

Vierailija
18/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä huomannut jo alussa vaan piti 3 v pidätellä miestä. Mies olisi voinut löytää naisen, joka on häneen tyytyväinen.

Vierailija
19/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BDSM-hommat voisi silloin sopia, koska ensin sidotaan, vibrataan ja läiskitään tai piiskataan tunti ja sitten kun nainen on 10 orgasmiansa saanut, naidaan 10min kunnes mies saa. Munan koolla ei ole niin väliä toisin kuin vaniljassa, jossa se muna on keskeisessä asemassa.

Vierailija
20/64 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilanteesi on aivan kuin ystävälläni. Hän on valtavan seksuaalinen, ja aika lailla jatkuvasti puutteessa. Seksiä on, mutta aivan liian vähän hänen tarpeisiinsa. Turhautuu kun seksiä vaan 2-3 kuussa. Mä näen sivusta, että hän vaikuttaa tuhlaavan elämäänsä tuon muuten niin ihanan miehen kanssa. Tuo voi katkeroittaa loppupeleissä. 

Noin kaikin puolin täydellistä mätsiä kuin teillä ei kovin äkkiä uutta löydä. Mä sinuna käyttäisin ihan kaikki kortit rauhan ja rakkauden ja rakentavan keskustelun hengessä. Jos olet asiasta kovasti tolaltaan, älä siinä hetkessä ota puheeksi, lähtee huonoille teille.

Anna miehellesi mahdollisuus, pienin askelin. Mikä olisi sellainen ihan pieni next level mistä haaveilet seksissä? Jospa ohjaat häntä ihan aluksi jotenkin vaan huomaamatta sen pariin kun seuraavan kerran olette sängyssä?

Pystyttekö muuten puhumaan seksistä ihan normaalisti? Pystytkö sanomaan että ota kovaa kiinni, kosketa vielä juuri noin tms mitä nyt ikinä, vai tuntuuko että hänelle ei voi sanoa tai ettet uskalla sanoa?

T. N joka lähti suhteesta seksin epäsuhdan takia, uutta ei ole löytynyt ja tuskin löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan