Joko tiedät ,missä juhannuksesi vietät?
Itse en tiedä. Enkä tiedä vielä , onko se lapseton juhannus vai tuleeko lapsen kaveri viettämään juhannusta. Mutta kerkiäähän tässä vielä.
Kommentit (68)
Totta kai. Olen mökillä, menen sinne suoraan työmatkalta. Keleistä riippuen makoilennjoko riippumatossa tai laiturilla, jos n huono keli niin sitten terassilla ja nautin vain maisemista ja saunatunnelmasta, hyvästä ruuasta jne.
En tiedä vielä. Pitänee jutella tyttären kanssa kunhan saan hänet kotipaikkakunnalle huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Töissä
11 juhannusta olin putkeen keikkatöissä. Päivärahat+pyhäkorvaukset+ylityöt. Hyvä lisä vuosiansioihin, tuli asuntokin maksettua etuajassa.
Tiedän. Olen kotona yksin jos ei tule muita suunnitelmia ja makaankin vaikka patologin pöydällä tai kylmiössä lappu varpaassa. Tai aiheutan vasta naapureille hajuhaittaa.
Äidin iloksi varmaan juhannukseksi :) asutaan niin kaukana toisista että harvoin nähdään.
Kotona yksin kuten ihan kaikki muutkin päivät oli sitten arki tai juhla.
Ehkä ukkoni kanssa kahden kotona tai mennään mökille. jos ilma on suotuisa . Tansseihin lähdetään, jos jaksetaan. Kokkotulista viis.
Yksin kotona aloittelen lomaa ja meinasin kokeilla juhannuspaastoa. Kolme päivää vedellä.
Kumppanin kanssa kotosalla kuten useat juhannukset. Ei ole meille mitenkään erityinen päivä kuten ei muutkaan juhlapyhät. Mutta mukavaa että talo tyhjenee niin on hyvin rauhallista. Siitä nautin.
Joo. Japanissa tuolloin 2vkoa reppureissailemassa junapassilla kaverin kanssa. Ihanaa unelma toteutuu. :)
Kyllä mää aika varmasti oon just tässä. Ainahan mää olen tässä. AINA.