Kaveri pahoitti mielensä lomakuvistani
Teimme kolme viikon kiertomatkan kaukokohteessa ja laitoin sieltä lomakuviamme kaverille whatsapin kautta. Hän kommentoi niukasti ja tuli tunne, että oli vähän nyreänä. Myöhemmin kysyin, eikö ollut tykännyt, että lähetän kuvia. Hän vastasi, että no onhan se vähän, kun joka lomaltanne tulee kymmeniä kuvia.
He eivät matkustele.
Onko kuvien lähettäminen ja matkasta kertominen sinusta ok?
Kommentit (70)
Olisin varmaan jo toisena tai kolmantena päivänä kysynyt reissulaiselta, että onko sillä tylsää vai ikävä kun mua spämmää jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö kertaakaan kaverin kuulumisia? Ja hän varmaan osaa kysyä kuvia jos niitä haluaa.
Minä myönnän että minua jurppii kun varakkaat vanhempani pommittavat lomakuvilla milloin miltäkin mantereelta samalla kun itse rämmin kaurapuuroarjessa kahden pitkäaikaissairaan lapsen ja pienipalkkaisen osa-aikatyön kanssa. Olen siis rehellisesti kateellinen, enkä halua niitä kuvia lisäämään vaille jäämisen tunnetta.
Itsekkäitä vanhempia kun eivät köyhää lastaan auta, vaan reissaavat mieluummin.
Oot outo. Ei ole normaalia lähettää kuvia koko ajan lomamatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kun tunnen av:n, niin laitoin tämän kysymyksen toisinpäin. Olen siis itse tuo kuvien lähettämisem kohde. Minustakin tämä jatkuva lähettäminen on ihan käsittämätöntä. Yhtenä päivänä tuli, siis yhtenä ainoana päivänä, 22 kuvaa. Muina ainakin 10. Ap
No huh huh. Vaikuttaa omituiselta ja spämmääkö useammalle yhtä aikaa noita kuviaan
Vierailija kirjoitti:
No nyy on kunnon trolli. Ap "tiesi" miten palsta reagoi. Joopajoo.
No kai sen nyt jokainen täällä tietää. Aloittaja on aina väärässä, kysyi mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No nyy on kunnon trolli. Ap "tiesi" miten palsta reagoi. Joopajoo.
Mä oon montakin aloitusta kirjoittanut toisin päin, erityisesti miehen exästä vaikea kirjoittaa, kun kaikki ovat heti tuon puolella. Kun kirjoitan asian minun kokemuksena, mutta muka hänen näkökulmastaan (eli itse ei varmaan tunnistaisi edes, kun käytöstään on vaikea nähdä), niin kaikki ovat yllättäen olleet exää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kun tunnen av:n, niin laitoin tämän kysymyksen toisinpäin. Olen siis itse tuo kuvien lähettämisem kohde. Minustakin tämä jatkuva lähettäminen on ihan käsittämätöntä. Yhtenä päivänä tuli, siis yhtenä ainoana päivänä, 22 kuvaa. Muina ainakin 10. Ap
kehu jotain muuta kuvassa,esim ihana mekko sinulla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 1 kaveri ikinä pyytänyt että laita kuvia reissusta. Aikoo ehkä itsekin joskus matkata islantiin, ja onhan siellä ihan omanlaisensa maisemat.
Laitoin 3-5 kuvaa kerralla iltaisin, pienellä saatetekstillä ja paikannimillä. Loput katsottiin isommalta näytöltä reissun jälkeen.
Ei, ei mitään kuvien katsomisia yhdessä näytöltä myöskään.Se on aivan kamalaa,kun joku sitä alkaa tehdä.Miettikää, kuinka monta kuvaa toisen matkoista jaksatte katsoa.
Ja ei,en ole kateellinen muiden matkoista.Olen tehnyt elämäni aikoja reppuselkäreissuja ympäri maailman . Todellakaan en jaksa katsoa 100 kuvaa viikonlopusta Wienissä tmv.
Jos kaverin kanssa oltaisiin hyvin läheisiä niin miksi ei. Ainakin omalta perheeltä noita kuvia on ihan kiva saada reissusta. En toki niitä yleensä mitenkään kommentoi jos ei erityistä syytä siihen ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen jo vuosia ihmetellyt näitä kuvakollaaseja hänen lomiltaan. Nyt meni pari päivää lomaa, ettei kuvia tullut, ja ehdin jo ajatella, että tällä kertaa on järki mukana, mutta sitten alkoi tulla taas kuvaa kuvan päälle tuttuun tyyliin pitkien matkaopastyylisten selostusten kanssa. Ap
Jos ap teit aloituksen toisin päin, niin mites.. oletko somessa muuten? No instaanhan se kaveris ne kuvat voisi laittaa ja sit laittaa sulle vaikka linkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla outo, mutta tykkään saada reaaliaikaisia lomakuvia ja pahastun jos niitä ei lähetetä.:)
Mua ei ainakaan lomalla vähempää voisi kiinnostaa lähetellä jotain päivityksiä ympäriinsä ja sitten lukea ihmisten reaktioita niihin. Eikö se pointti ole nauttia lomasta ja keskittyä siellä olemiseen?
Ajat ovat muuttuneet. Kukaan ei oikeasti pidä turisteista ja niiden typeristä minä-minä -jutuista.
ala tarinoimaan kuvaan miten ihanan satumaisen kaunista..... pitkät pätkät
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas, laitat kymmeniä kuvia kaverille Whatsappilla ja ihmettelet miksei kommentoi. Minä olisin laittanut tuollaisen estoon. Ehtii niitä kuvia nähdä jos haluaa. Sairasta tuo on, sanoisin että häirintää
Omituista käytöstä. Luuletko tosiaan että kukaan haluaa kymmeniä matkakuvia??
Ja älä vaan sano että olet itse joka kuvassa!?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsella muiden lomakuvia, enkä edes mitään arkikuvia. Mulla kaveri lähettelee omia selfieitä ihan jatkuvasti. En ole sanonut hänelle mitään, mutta en kommentoikaan niitä mitenkään.
Nuo selfiet on ehkä vielä omituisempaa ja narsistisempaa kuin kymmenet lomakuvat. Onko vielä ihan jotain perus naamakuvia ettei edes niin että yrittäisi näyttää missä on käynyt tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 1 kaveri ikinä pyytänyt että laita kuvia reissusta. Aikoo ehkä itsekin joskus matkata islantiin, ja onhan siellä ihan omanlaisensa maisemat.
Laitoin 3-5 kuvaa kerralla iltaisin, pienellä saatetekstillä ja paikannimillä. Loput katsottiin isommalta näytöltä reissun jälkeen.
Ei, ei mitään kuvien katsomisia yhdessä näytöltä myöskään.Se on aivan kamalaa,kun joku sitä alkaa tehdä.Miettikää, kuinka monta kuvaa toisen matkoista jaksatte katsoa.
Ja ei,en ole kateellinen muiden matkoista.Olen tehnyt elämäni aikoja reppuselkäreissuja ympäri maailman . Todellakaan en jaksa katsoa 100 kuvaa viikonlopusta Wienissä tmv.
Mä teen silloin tällöin kuvakirjoja reissuista, ihan siis itselleni muistoksi. Niitä olen muutamalle kaverille näyttänyt jos ovat pyytäneet nähdä lomakuvia, siihen on kuitenkin valittuna valmiiksi ne muutamat parhaat ja vain parhaat kuvat ettei tarvitse kahlata läpi kaikkia kahtasataa otosta joista puolet on täysin epäonnistuneita.
Ei tulis mieleenkään kaverille lähetellä kuvia (jos toinen ei niitä nimenomaan pyydä laittamaan), tulis jo ihan itellekki leuhkimis fiilis. Sisko on ainoo kelle laittelen päivittäiset reissuterveiset yhden (max kahden) kuvan kera. Joskus (en edes aina) reissun jälkeen laitan someen muutaman kuvan sarjan.
Ainoa tilanne, jossa haluaisin nähdä useampia kuvia jonkun reissusta on joku erikoinen kohde, joku temppeli tms. josta olisin itse kiinnostunut, mutta en olisi nähnyt livenä.