Kaveri pahoitti mielensä lomakuvistani
Teimme kolme viikon kiertomatkan kaukokohteessa ja laitoin sieltä lomakuviamme kaverille whatsapin kautta. Hän kommentoi niukasti ja tuli tunne, että oli vähän nyreänä. Myöhemmin kysyin, eikö ollut tykännyt, että lähetän kuvia. Hän vastasi, että no onhan se vähän, kun joka lomaltanne tulee kymmeniä kuvia.
He eivät matkustele.
Onko kuvien lähettäminen ja matkasta kertominen sinusta ok?
Kommentit (70)
Arvasin, että tämä kommentointi kääntyy toiseksi, kun ap kertoi olevansa kuvien lähettämisen kohde. Av ei petä koskaan, ei ikinä! :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki alkavatkin kommentoida, että miksi kuvia ei saisi lähettää? Oletko kateellinen, kun et toisen lomakuvia kestä?Oota vaan :D
Varmaan kamala elämä, kun kaikki perustuu kateuteen.
Miksi kenenkään pitäisi katsella sinun kuviasi?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kun tunnen av:n, niin laitoin tämän kysymyksen toisinpäin. Olen siis itse tuo kuvien lähettämisem kohde. Minustakin tämä jatkuva lähettäminen on ihan käsittämätöntä. Yhtenä päivänä tuli, siis yhtenä ainoana päivänä, 22 kuvaa. Muina ainakin 10. Ap
Estoon välittömästi sekä Whatsappissa että puhelimessa muutenkin. Sairas.
Kysyitkö kertaakaan kaverin kuulumisia? Ja hän varmaan osaa kysyä kuvia jos niitä haluaa.
Minä myönnän että minua jurppii kun varakkaat vanhempani pommittavat lomakuvilla milloin miltäkin mantereelta samalla kun itse rämmin kaurapuuroarjessa kahden pitkäaikaissairaan lapsen ja pienipalkkaisen osa-aikatyön kanssa. Olen siis rehellisesti kateellinen, enkä halua niitä kuvia lisäämään vaille jäämisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan kymmeniä kuvia....En tykkäisi minäkään. Kavereiden kesken laitetaan ehkä se yksi terveisten kera.
Itse kotiuduin just reissusta, josta laitoin kavereille yhden kerran wa kuvaviestit reissuterveisten kera. Näin on ollut ennenkin tapana tehdä, kiinnostuneille voin sitten näyttää jälkeenpäin kuvia vaikka kuinka paljon.
Vaikka olisi kuinka hyvä kaveri, niin ei häntä välttämättä silti kiinnosta lomasi tippaakaan! Yksi "terkkuja täältä" - kuva kyllä riittää ja enemmän kuvia vain pyydettäessä.
Ennen vanhaan lähetettiin reissusta yksi kortti lomaterveisten kera. Se oli kivaa,mutta miksi nykyisin lähetetään monta kuvaa,ja joka päivä . Joku tolkku pitäisi olla.
En lähetä lomakuvia kelleen kaverille henk,kohtaisesti. En itsekään tykkää saada kuvia whatsappiin. Kova homma poistaa niitä sitten. Jos laitan kuvia, niin sitten facebookiin.
Hahaha. Kateelliset suomalaiset ei siedä kun muut käyvät lomilla. Kunnon junttimeininki 🤣
Olen samaa mieltä. Olen jo vuosia ihmetellyt näitä kuvakollaaseja hänen lomiltaan. Nyt meni pari päivää lomaa, ettei kuvia tullut, ja ehdin jo ajatella, että tällä kertaa on järki mukana, mutta sitten alkoi tulla taas kuvaa kuvan päälle tuttuun tyyliin pitkien matkaopastyylisten selostusten kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin huomionkipeä tai narsistinen?
Tämä. Mulla meni vuosia tai kymmeniä tajuta, että osa ihmisistä oikeasti ajattelee näin. Että joku voi olla näin ilkeä jopa ystäviä kohtaan. Vetää roolia päin naamaa ja olla tällainen selän takana.
Jotkut on niin kateellisia, ettei heille voi laittaa mitään positiivista. Laita kuva, jos katkeaa varvas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laitat someen kuten muutkin tai kotialbumiin. Muut katsovat sieltä. Ei suoraan kaverille. Ehkä sovitusti voi lähettää kuvia. Toisen laita kuumenee ja ylikuormittuu kuvista?
No hänellä ei ole muuta somea kuin whatsapp. Ap
Oletko hullu? Sinulla on pakonomainen tarve saada lomakuvasi hänelle! Sairas!
Vierailija kirjoitti:
En lähetä lomakuvia kelleen kaverille henk,kohtaisesti. En itsekään tykkää saada kuvia whatsappiin. Kova homma poistaa niitä sitten. Jos laitan kuvia, niin sitten facebookiin.
Hei voit estää kuvien tallentumisen puhelimeesi wa:n asetuksista.
Mulla oli kerran työkaveri, joka laittoi mulle tutustumisemme jälkeen satoja kuvia ja videoita whatsappiin. Pitkiä videoita lastensa musiikkiesityksistä, omia kokkailuvideoita, kuvia itsestään eri vaatteissa ym. Risteilystä Tallinnaan tuli kymmeniä kuvia, kun erehdyin kysymään, että miten on reissu mennyt. Emme siis olleet läheisiä, pelkkiä työkavereita. En oikein tiennyt miten niihin olisi pitänyt reagoida. Meitä on moneksi, näköjään. Itse en edes läheisimmälle ystävälle laita tuollaista videoiden ja kuvien tulvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä kuvia on kyllä liikaa.
AP lähettelee kymmeniä persekuvia ulkomailta joka päivä 😮
No kyllä mä kokisin sen myös aika häiritsevänä spämmäämisenä,jos kaveri laittaisi kymmeniä lomakuvia Whatsappiin.1-2 kuvaa lomaterveisten kera vielä ihan ok.
"Onko kuvien lähettäminen ja matkasta kertominen sinusta ok? "
Ei, ei ainakaan whatsapissa!
Whatsapp on pikaviestin!
Laita faceen niin katsoo kuka katsoo tai ei !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei voit estää kuvien tallentumisen puhelimeesi wa:n asetuksista.
Kiitos vinkistä!
Ollaan kaikki erilaisia. Minä taas tykkään kuvista ja on mukavaa kun joku viitsii kaukomailta minuakin muistaa.