Kellä on tai on ollut korona hiljattain?
Millaset oireet, onko se muuttunut kovasti?
Mulla on joku tauti, jossa kuumetta, kova päänsärky, vähän jäsensärkyä ja voittamaton väsymys. Ei vaan pysy hereillä, nukkuu yön ja päivän vielä. Muita oireita ei.
Kommentit (121)
En ole vielä koskaan sairastunut koronaan, mutta eiköhän se yskä ja kuume ole oireena.
Lapsella tuli ensimmäistä kertaa ikinä positiivinen tulos. Vähän kuumetta ja kurkkukipua, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukipu, valtava nuha, päänsärky, ei kuumetta.
Testattiinko koronaksi?
Näissä kun kerrotte oireista niin olisi hyvä tietää montako koronarokotetta on otettuna koska rokotteet lievittää oireita niin pystyisi ihmiset vähän vertailemaan.
Tällä viikolla kävi koko perheen läpi. Oli lievempi kuin viimeksi, tavalliset flunssaoireet. Kaikilla parissa päivässä pahimmat oireet ohi. Itse muistan edelliskerrasta tuon kauhean väsymyksen, nyt sitä ei tullut.
Ehkä tää ei sit ole koronaa. Ei kyllä flunssaakaan influenssasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Näissä kun kerrotte oireista niin olisi hyvä tietää montako koronarokotetta on otettuna koska rokotteet lievittää oireita niin pystyisi ihmiset vähän vertailemaan.
Nolla koronarokotetta otin.
Koronan sairastanut kerran vuonna 2022 ja oireet kesti noin 3pv.
Yhtenä iltana oli kuumetta ja sit sellasta väsymystä ja tukkosuutta oli 2 päivää.
Ei ole mitään hyötyä vertailla, kun jokaisella vähän omat oireensa. Meidänkin perheessä kahdella kuumetta, yhdellä normaalilämpö ja yhdellä alilämpöä. Nuhaa kahdella. Kahdella kurkkukipua. Kahdella päänsärkyä. Kuivaa yskää yhdellä. Kolmella väsymystä. Yhdellä ripuli. Yksi oksensi ja ripuloi. Haju- ja makuaisti lähti kaikilta, mutta onneksi vain pariksi päiväksi. Unohtuikohan jotain. Kiersi kaikki, mutta vain kahdelta onnistuttiin saamaan plussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hyötyä vertailla, kun jokaisella vähän omat oireensa. Meidänkin perheessä kahdella kuumetta, yhdellä normaalilämpö ja yhdellä alilämpöä. Nuhaa kahdella. Kahdella kurkkukipua. Kahdella päänsärkyä. Kuivaa yskää yhdellä. Kolmella väsymystä. Yhdellä ripuli. Yksi oksensi ja ripuloi. Haju- ja makuaisti lähti kaikilta, mutta onneksi vain pariksi päiväksi. Unohtuikohan jotain. Kiersi kaikki, mutta vain kahdelta onnistuttiin saamaan plussa.
Öö eli rokote oli sun mielestä hyödytön? :D Se koronarokote nimenomaan lievittää koronan oireita joten tämän takia olisi juuri hyvä kertoa se montako rokotetta on ottanut.
Mulla oli. Tukkoisuutta lähinnä, hieman kuivaa yskää. Kauhea jano öisin. Läheisillä oli kuumetta n. 38 astetta ja yhdellä päänsärkyä.
Mulla oli vasta, alkoi päänsäryllä. Sitten alkoi muutaman päivän korkea kuume, pahoinvointi kesti noin viikon, haju ja makuaisti ei vielä entisellään. Tietty myös nuha oli.
Todennäköisesti on koronaa. Oireet on yksilöllisiä, mut sitä on nyt kovasti tarjolla ja harvalla on enää riittävää vastustuskykyä. Itse sairastin juuri, tosin kotitesti näytti negaa mut läheisillä näytti positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö eli rokote oli sun mielestä hyödytön? :D Se koronarokote nimenomaan lievittää koronan oireita joten tämän takia olisi juuri hyvä kertoa se montako rokotetta on ottanut.
En tiedä, oliko enää rokotteista hyötyä. Aikuiset saaneet kolme aikanaan. Lapsilla ei ole. Meidän oireissa ei näkynyt rokotteista hyötyä tai haittaa. Tosin ei tarttunut isovanhemmille, jotka ehtivät saada tehosteen pari viikkoa aikaisemmin. Tuttavaperheelle tarttui.
Kurkkukipua vaikuttaisi olevan monella. Minullakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotteita. T. Pelkkä kurkkukipu
Kuten huomaatte niin koronarokotetuilla se korona on pahempi kuin rokottamattomilla :D Olen koronarokottamaton ja korona kesti ehkä kaks päivää ja oireet oli oikeastaan sitä että kurkkua vähän koski ja en ois edes tienny olevani kipeä ellen testiä ois tehny :D
Miten vertaat/väität että rokote lievittää oireita?
Kun olet rokotteen ottanut, olet samalla ottanut kovan riskin siihen, että korona iskee kunnolla, samoin kuin kaikki tuhannet muut virukset. Saatat olla virus magneetti?
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaatte niin koronarokotetuilla se korona on pahempi kuin rokottamattomilla :D Olen koronarokottamaton ja korona kesti ehkä kaks päivää ja oireet oli oikeastaan sitä että kurkkua vähän koski ja en ois edes tienny olevani kipeä ellen testiä ois tehny :D
Minulla kolme rokotetta ja tauti kesti päivän. Puolisolla samoin, positiivinen testi mutta ei oireita.
Kurkkukipu, valtava nuha, päänsärky, ei kuumetta.