Ihan kauheeta tää harmaantuminen! Olen alle 50v nainen ja pakkohan tässä on värjätä koko ajan.
Kommentit (87)
Miksi tarvitsee värjätä? Harmaat on hienot! Oikein odotan, että saan kunnolla harmaat. Ja olen yli nelikymppinen itsekin ja todellakin harmaata näkyvissä.
Noo, me, joilla ei ole tarvetta värjätä hiusta käydään vähemmän siellä kampaajalla. Juuri siitä syystä, että ei värjätä. Ja ainakin Helsingissä näkyy katukuvassa kauniisti harmaantuneita hiuksia myös naisilla, ei ole mitenkään harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylllä jännä, miten tämä ketju on täynnä vanhoja naisia kertomassa, etteivät värjää hiuksiaan, mutta harvassa on ne värjäämättömät päät mitä näkyy salongissa tai kadulla tuon ikäisillä.
T.kampaaja
Tähän yritin yllä vastata, lainaus jäi!
Minulla on harmaita raitoja. Muutkin karvat harmaantuu. Minulla ei ole kriisiä ulkonäöstäni. En värjää niitä. Ikääntyminen saa näkyä.
N49
Vierailija kirjoitti:
Minäkin värjään. Haastavaa löytää väri, joka peittää harmaat ja jossa yksittäiset harmaat eivät erotu, mutta josta ei myöskään tulisi räikeää juurikasvua.
Raidat on ratkaisu. Tai värjääminen vaaleammaksi, jos oma väri on tumma. Minulla on oma hiusväri melko tumma, ja vuosien saatossa olen päätynyt siihen, että värjään tuhkanvaaleaksi ja välillä lisään ohuita ihan vaaleita raitoja. Pituus on melko lyhyt, ja paljon kerroksia, niin hiukset kestää paremmin värjäämiset kuin tasapitkät hiukset.
Niin kauan ajattelin ainakin värjätä kun olen työelämässä. Sen jälkeen, saa nähdä.
Ekat harmaat löytyi vähän oli kolmekymppisenä, nyt yli 50 v.
*vanhoja naisia* 👎no!
*ikääntyviä rouvia*👍yes!