Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauheeta tää harmaantuminen! Olen alle 50v nainen ja pakkohan tässä on värjätä koko ajan.

Vierailija
08.07.2024 |

Onko muilla sama tilanne?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille myydään nuoruutta. Olen irtisanonut itseni tästä nuoruusbuunmista aikoja sitten. Ei mitään ulkoisia lisäkkeitä. 

Terv. Siisti, hyvin säilynyt harmapää Hot

Vierailija
62/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v nainen, en ole koskaan värjännyt tukkaa. Ja en ole harmaantunut. Nuorena oli kuparinvärinen tukka, sitten muuttui kullanruskeaksi, nykyään pähkinänruskea hieman kultaan vivahtava muutamilla valkoisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on omat ongelmamme. Toisilla suuremmat ja toisilla pienemmät.

Vierailija
64/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylllä jännä, miten tämä ketju on täynnä vanhoja naisia kertomassa, etteivät värjää hiuksiaan, mutta harvassa on ne värjäämättömät päät mitä näkyy salongissa tai kadulla tuon ikäisillä.

T.kampaaja

Vierailija
65/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylllä jännä, miten tämä ketju on täynnä vanhoja naisia kertomassa, etteivät värjää hiuksiaan, mutta harvassa on ne värjäämättömät päät mitä näkyy salongissa tai kadulla tuon ikäisillä.

T.kampaaja

Niin?

Vierailija
66/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen alapeukuttaja peukuttaa kun joillakin luonnostaan upeanväriset hiukset.

Vierailija
67/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 56-vuotias entinen blondi, entinen raitojen värjääjä. Nyt en ole laittanut raitojakaan, koska valkoisia ja harmaita hiuksia alkoi ilmestyä nelikymppisestä. Tukka on ihan luomuharmaa ollut jo vuosia ja sillä menen. Hyvin kestää itseluottamus.

Vierailija
68/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.kampaaja

Minulla on täysin värjäämätön ja oman värinen tukka ollut aina. Kullanruskea vielä 60 v. Muutama valkoinen. 

Vierailija
69/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen alapeukuttaja peukuttaa kun joillakin luonnostaan upeanväriset hiukset.

Onnekkaita on ne jotka eivät harmaannu. Omalla mummolla oli tummanruskea tukka kuolemaansa saakka yli 90-vuotiaana, kävi loppuun saakka säännöllisesti kampaajalla eikä kampaaja löytänyt lopussakaan yhtään harmaata hiusta. 

Vierailija
70/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuuko myös alapää, värjäätkö myös niitä?

En tiedä ap:sta mutta itse olen tätä miettinyt, onnensi harmaantuu hitaammin.

Vierailija
71/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta ohimoilla harmaata enkä ole värjännyt, koskaan en ole värjännyt hiuksiani muutenkaan. Mutta ankealta tuntuu ajatus harmaasta tukasta, kun se jotenkin tekee niin vanhan näköiseksi. Enkä tunne itseäni vanhaksi.

Vierailija
72/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa edes luonnollinen sävy, jos värjäätte 🙈

Vierailija
73/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja vielä ei ole harmaita. Mummoillani kyllä oli, ja äidilläni on, joten kyllä ne varmasti minullekin vielä tulevat, mutta nautin nyt naturellin värisen tukan vaivattomuudesta siihen saakka.

Vierailija
74/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuminen on hyvin geneettinen ominaisuus. Outoa on että harmaahiuksisilla on näitä buustausryhmiä missä vakuuttelevat toisilleen miten upea on harmaa-eikä vanhenna ei ainakaan ole vastaantullut vastaavia muiden hiusvärien tiimoilta

Vierailija
75/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaise lisää. On kaunis. 

Vierailija
76/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun takia tarvi värjätä hiuksia. T. Pertti 80v

Vierailija
77/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 ja vielä ei ole harmaita. Mummoillani kyllä oli, ja äidilläni on, joten kyllä ne varmasti minullekin vielä tulevat, mutta nautin nyt naturellin värisen tukan vaivattomuudesta siihen saakka.

Millä tavalla harmaa on ei-vaivaton?

Vierailija
78/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harmaannuin jo 35-vuotiaana isäni kuoleman jälkeen. 

Vierailija
79/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.kampaaja

Mä olen 50 v. ja myönnän kyllä värjääväni harmaita piillon 6 vkon välein. 

Vierailija
80/87 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö! Jokainen vanhenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme