Ihan kauheeta tää harmaantuminen! Olen alle 50v nainen ja pakkohan tässä on värjätä koko ajan.
Kommentit (87)
Olen 60 v nainen, en ole koskaan värjännyt tukkaa. Ja en ole harmaantunut. Nuorena oli kuparinvärinen tukka, sitten muuttui kullanruskeaksi, nykyään pähkinänruskea hieman kultaan vivahtava muutamilla valkoisilla.
Meillä kaikilla on omat ongelmamme. Toisilla suuremmat ja toisilla pienemmät.
Se on kylllä jännä, miten tämä ketju on täynnä vanhoja naisia kertomassa, etteivät värjää hiuksiaan, mutta harvassa on ne värjäämättömät päät mitä näkyy salongissa tai kadulla tuon ikäisillä.
T.kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Se on kylllä jännä, miten tämä ketju on täynnä vanhoja naisia kertomassa, etteivät värjää hiuksiaan, mutta harvassa on ne värjäämättömät päät mitä näkyy salongissa tai kadulla tuon ikäisillä.
T.kampaaja
Niin?
Kateellinen alapeukuttaja peukuttaa kun joillakin luonnostaan upeanväriset hiukset.
Minä olen 56-vuotias entinen blondi, entinen raitojen värjääjä. Nyt en ole laittanut raitojakaan, koska valkoisia ja harmaita hiuksia alkoi ilmestyä nelikymppisestä. Tukka on ihan luomuharmaa ollut jo vuosia ja sillä menen. Hyvin kestää itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
T.kampaaja
Minulla on täysin värjäämätön ja oman värinen tukka ollut aina. Kullanruskea vielä 60 v. Muutama valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen alapeukuttaja peukuttaa kun joillakin luonnostaan upeanväriset hiukset.
Onnekkaita on ne jotka eivät harmaannu. Omalla mummolla oli tummanruskea tukka kuolemaansa saakka yli 90-vuotiaana, kävi loppuun saakka säännöllisesti kampaajalla eikä kampaaja löytänyt lopussakaan yhtään harmaata hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Harmaantuuko myös alapää, värjäätkö myös niitä?
En tiedä ap:sta mutta itse olen tätä miettinyt, onnensi harmaantuu hitaammin.
Mulla vasta ohimoilla harmaata enkä ole värjännyt, koskaan en ole värjännyt hiuksiani muutenkaan. Mutta ankealta tuntuu ajatus harmaasta tukasta, kun se jotenkin tekee niin vanhan näköiseksi. Enkä tunne itseäni vanhaksi.
Valitkaa edes luonnollinen sävy, jos värjäätte 🙈
Olen 48 ja vielä ei ole harmaita. Mummoillani kyllä oli, ja äidilläni on, joten kyllä ne varmasti minullekin vielä tulevat, mutta nautin nyt naturellin värisen tukan vaivattomuudesta siihen saakka.
Harmaantuminen on hyvin geneettinen ominaisuus. Outoa on että harmaahiuksisilla on näitä buustausryhmiä missä vakuuttelevat toisilleen miten upea on harmaa-eikä vanhenna ei ainakaan ole vastaantullut vastaavia muiden hiusvärien tiimoilta
Ei mun takia tarvi värjätä hiuksia. T. Pertti 80v
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 ja vielä ei ole harmaita. Mummoillani kyllä oli, ja äidilläni on, joten kyllä ne varmasti minullekin vielä tulevat, mutta nautin nyt naturellin värisen tukan vaivattomuudesta siihen saakka.
Millä tavalla harmaa on ei-vaivaton?
Mä harmaannuin jo 35-vuotiaana isäni kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
T.kampaaja
Mä olen 50 v. ja myönnän kyllä värjääväni harmaita piillon 6 vkon välein.
Meille myydään nuoruutta. Olen irtisanonut itseni tästä nuoruusbuunmista aikoja sitten. Ei mitään ulkoisia lisäkkeitä.
Terv. Siisti, hyvin säilynyt harmapää Hot