Kyllä jankuttajat on yksi raivostuttavimmista ihmistyypeistä
Yhtä ainuttakaan asiaa ei voi käsitellä max. kymmenessä minuutissa. Joka. Ikiseen. Asiaan. tartutaan ja sama levy pyörii päivästä toiseen, viikosta toiseen, pahimmillaan jopa VUODESTA TOISEEN. Tunnen kuinka jokainen lihas naamasta lähtien kiristyy raivosta, kun se sama hokema alkaa taas!!! hermot ihan riekaleina tällaisten kanssa. Ei hetken rauhaa ilman JANKUTUSTA!!!!!!!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. On se outoa kuin joku jaksaa jankata. Mutta siitä selviää kun vain ohittaa, ohikävelee ja suhtautuu välinpitämättömästi koko jankkaukseen.
Minua alkaa raivostuttamaan niin paljon, etten pysty vain ohittamaan asiaa. Jankuttaja osaa mainiosti muistutella ihmisiä heidän ongelmistaan, ihan vaikka päivittäin ja monta kertaa päivässä. Lopulta ei saa itse hetken rauhaa stressiltä, kun yksi on KOKO AJAN muistuttelemassa siitä mitä kaikki voi mennä pieleen ja miten milloinkin "pitäisi" toimia 🤬🤬
Sinä voit sanoa sen hänelle ja sen, että kuormitut siitä, etkä jaksaisi käsitellä asiaa useita kertoja.
Yritä sanoa nätisti, että menisi vaikka hakemaan keskustelutukea, kun se varmaan osaisi auttaa paremmin. Lisäksi, jos kyse on ahdistuksesta tai jostain, niin saa tarvittaessa siihenkin avu
Kyseessä on MINUN asiani joista tuo henkilö jankuttaa ja jankuttaa. Vähän väliä muistuttelee mikä kaikki voi mennä pieleen ja miten hirveää sitten on 🙄😤 Hänelle täytyy aina ärähtää, jotta lopettaa tuon edes hetkeksi.
Kuka???