Mistä tietää että loma Rodoksella tai Gardalla on ollut tylsä ja seksitön?
Pariskunta painaa joka päivä vähintää 10 päivitystä/ stooria Instagramiin. Esityksen ja ennen kaikkea esittelyn makua, kun jokainen tekeminen, allas, laukut, sandaalit ja kaikki omat drinkit ja ruoka-annoksetkin on sinne kuvattu. Jollain tavalla sääliksi käy. Jos on hauska ja kiva loma kavereiden tai miehen kanssa, ei varmasti laita 10 päivitystä joka päivä. 😁🤭
Kommentit (45)
Eli siis se 4 viikon loma onkin itse asiassa tarkoitettu sitä varten, että heteroparsikunnat vain harrastaa seksiä, koska heitä ei oikeasti kiinnosta elämässä mikään muu?
Tervetuloa Suomen sateisiin! Ah, aivan ihanaa! Muut vasta lähtevät reissuun kun elokuu taittuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti mietin tätä samaa. Tuttu eukko varaa näitä kalliita reissuja sen Instagramminsa takia Mies roikkuu siellä mukana veneissä ja missä keksiikään että kuvataan. Varmaan hauskuus ja mukavuus on todella kaukana näistä
Tunnetaankohan sama? Ei vaan jaksa kuunnella tämän minä minä minä-juttuja, minä ja meidän lapset, best Team! Mies myös tässä perheessä alisteinen nössö, rillit vinossa siellä mukana kun rouva määrää tekemiset🤣
Mistä sä niitten tekemiset tiedät noin tarkkaan? Matkustatko mukana piikomassa vai?
Päivityksiä tykitetään lentokentältä alkaen kaikkiin somekanaviin. Esitellään ensin matkalaukku ja asut. Sitten on skumpat kentällä. Sitten kuvataan hotellihuonetta. Sitten hotellin pihaa, ja allasta. Sitte
Tiedän kans tälläisen perheen Helsingistä. Jotenkin niin noloja. Erit. rouva
En ymmärrä miksi sekso olisi kaikkien tavoite tai jotenkin välttämätön. Moni on onnellinen ihan muiden seurasta ja maisemasta. Muut ajatukset. Paitsi jos se on sitten "luonnollinen" osa joidenkin elämää.
Voi seksiä harrastaa loman jälkeenkin ja ketä edes kiinnostaa. Varmasti ollut mahtava loma. Haluisitko munaa pariskunnan mieheltä vai mistä moinen katkeruus? Kateellisen panettelua? Mene tienaamaan matkarahat!
Vierailija kirjoitti:
Voi seksiä harrastaa loman jälkeenkin ja ketä edes kiinnostaa. Varmasti ollut mahtava loma. Haluisitko munaa pariskunnan mieheltä vai mistä moinen katkeruus? Kateellisen panettelua? Mene tienaamaan matkarahat!
En halua Beta-miehiltä. Kiitos kysymästä!
Oliko taas hankittu samanlaiset college-asut kaikille? Kuvauksiin? 🤭
Mulla on 40v ystävä joka laittaa monelle eri somealustalle päivittäin juttua ja kuvia ja ottaa itsestään oikein poseerauskuvia, Ilmeisesti sitten elää ap logiikalla selibaatissa..
Käytiin taannoin rouvan kanssa pitkästä aikaa kahdestaan Kanarialla viikon lomalla kun lapset eivät lähteneet mukaan. Seksiä oli vähintään kerran päivässä joten hyvä loma oli kaikin puolin.
Ei tarvi varata aikaa sukupuolitautien klinikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti mietin tätä samaa. Tuttu eukko varaa näitä kalliita reissuja sen Instagramminsa takia Mies roikkuu siellä mukana veneissä ja missä keksiikään että kuvataan. Varmaan hauskuus ja mukavuus on todella kaukana näistä
Tunnetaankohan sama? Ei vaan jaksa kuunnella tämän minä minä minä-juttuja, minä ja meidän lapset, best Team! Mies myös tässä perheessä alisteinen nössö, rillit vinossa siellä mukana kun rouva määrää tekemiset🤣
Mistä sä niitten tekemiset tiedät noin tarkkaan? Matkustatko mukana piikomassa vai?
Päivityksiä tykitetään lentokentältä alkaen kaikkiin somekanaviin. Esitellään ensin matkalaukku ja asut. Sitten on skumpat kentällä. Sitten kuvataan hotellihuonetta. Sitten hotellin pihaa, ja allasta. Sitte
Tää on kyllä noloa. Kaikilla on ne samat kuvat. Pahimmillaan valitetaan, kun on tungettu pahimpiin turistirysiin ja sitten siellä on muitakin. Itse olin just 10 päivää Espanjassa enkä kertonut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Suomen sateisiin! Ah, aivan ihanaa! Muut vasta lähtevät reissuun kun elokuu taittuu
En ikinä lähtisi etelänlomalle elokuussa. Kuuma ja joka paikka tupaten täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että korreloi mitenkään. Osa vain somettaa avoimemmin kuin toiset.
Tottakai korreloi. Mieti omaa hauskaa iltaa, ehdit ottaa tasan 0 tai yksi kuvaa. Kun on tylsää, selaat puhelinta
Minä olen viettänyt monta hauskaa iltaa josta on kasapäin valokuvia, jos sattuu olemaan joku innokas kuvaaja mukana. Toiset vaan tykkää ottaa paljon kuvia. Eikä se somejulkaisun tekeminenkään montaa hetkeä vie näiltä jotka sitä tykkää tehdä.
En minäkään jaksa somettaa, mutta minulla on kavereita jotka tykkää. Ja joskus reissuilla mukana olleena tiedän, että voi olla sekä aidosti hauskaa että somejulkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, mihin sillä pyritään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, mihin sillä pyritään?
Oma epävarmuus. Narsismi. Esittelyn halu, ja halu saada hyväksyntää muilta tykkäyksillä. Pohjimmiltaan todella epävarmoja ihmisiä nämä jotka somettavat lentokentältä kotiin asti. Taudin kuvaan kuuluu myös logot; merkkilaukut, pistoshoidot ja kaikki vastaava oman epävarmuuden peittely ja muilta hyväksynnän hakeminen
Voi mä tiedän nelikymppisiä näitä vastaavia esittäjiä. Esittelijät, eli tälläiset epäaidot naisihmiset olen itse poistanut omista someystävistäni. Syy: tunnen vahvaa pahoinvointia siitä, että ns ystävien kuulumiset kerrotaan ja nimenomaan esitellään sen Instan kautta. Jos on niin munaton ystävä ettei voi sanoa nähtäessä tai Whatsappilla, että nähtäisiinkö, ja tehtäisiinkö yhdessä jotain, tai olemme menossa veneilemään yms, vaan meitä odotetaan Instan kautta sen saavan selville niin en pidä meidän ystävyyttä tai tälläistä ihmistä missään arvossa. Et hei vaan kaikille joilla resonoi!
Vierailija kirjoitti:
Voi mä tiedän nelikymppisiä näitä vastaavia esittäjiä. Esittelijät, eli tälläiset epäaidot naisihmiset olen itse poistanut omista someystävistäni. Syy: tunnen vahvaa pahoinvointia siitä, että ns ystävien kuulumiset kerrotaan ja nimenomaan esitellään sen Instan kautta. Jos on niin munaton ystävä ettei voi sanoa nähtäessä tai Whatsappilla, että nähtäisiinkö, ja tehtäisiinkö yhdessä jotain, tai olemme menossa veneilemään yms, vaan meitä odotetaan Instan kautta sen saavan selville niin en pidä meidän ystävyyttä tai tälläistä ihmistä missään arvossa. Et hei vaan kaikille joilla resonoi!
Tämä! Tutustuin perheeseen, jota pidimme ensin hyvinä ystävinä meille. Sitten selvisi vaikka mitä. Mm tämä somen kautta tapahtuva jatkuva esittely. Katsomme että olemme eri aaltopituudella henkisesti tälläisten kanssa ja lopetimme seuraamasta heitä. Me panostamme livetekemiseen, liveläsnäoloon, yhteisiin matkoihin ystävien kanssa. Ilman jatkuvaa sometusta
Päivityksiä tykitetään lentokentältä alkaen kaikkiin somekanaviin. Esitellään ensin matkalaukku ja asut. Sitten on skumpat kentällä. Sitten kuvataan hotellihuonetta. Sitten hotellin pihaa, ja allasta. Sitten merta ja vuoria. Sitten on ruoka-annoksen vuoro. 🤭 Tutulla kaavalla painetaan. Lopuksi ihanat idylliset kuvat perheestä, jossa mies pakotettu mukaan