Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan omakelaan ei pääse, päivittävät palvelua. Onko missään vaiheessa päässyt tai pääseekö eri laitteilla?

Vierailija
25.03.2024 |

Onko siis kokonaan alhaalla nyt tuonne kirjautuminen? Onko tällaista ennen ollut, onko siis millainen aikataulu korjaamiseen ehkä odotettavissa?

Joo oon tukiloinen jo neljättä kuukautta... Ei tarvii haukkua siitä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päässyt apteekin virkailija myöskään kelan sivuille . 

Vierailija
2/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla on nyt ollut harva se päivä "huoltokatkoja" viimeisen 3 viikon ajan, mitä olen kelan sivulla käynyt. Odotan siis erästä päätöstä, ja seuraan sen käsittelyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiloinen hah...

Vierailija
4/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päässyt apteekin virkailija myöskään kelan sivuille . 

Saitko silti lääkkeet jos hait reseptilääkettä? Huomenna pitäis mun käydä hakemassa, niin nyt alkoi vähän jännittää toimiiko järjestelmät

Vierailija
5/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sain pistettyä yhden liitteen eikä ollut mitään ongelmaa. Enää en myöhemmin päässyt. Onneksi ehdin sen liitteen laittaa kun kyseessä lapsen lääkekorvaus ja toivon että käsitellään nopsaa.

Vierailija
6/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä vielä pääsin kirjautumaan.

Vierailija
7/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä putoaa massoittain köyhyyteen Orpon hallituksen päätöksillä 1.4.2024 lukien.

Sosiaaliturvaministeri Sannilla hommat kusee. Varautuminen kaaokseen Kelassa petti. Pitää keksiä jotain tekosyitä miksi. Eläkeläiset. Eläkeläiset soittelee linjat tukkoon, joo, mennään sillä. Syytetään eläkeläisiä.

Maanantain yli kun päästään, niin lakisääteinen 7 päivää päätöksille tulee täyteen vasta 8.4. pääsisäispyhistä johtuen. Sillä saa ostettua aikaa kaaoksen selvittelemiseksi. Viikonloput menee henkilöstöllä töissä. Hyvä Sanni!

Vierailija
8/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä alkoi jumittamaan. Eiköhän ne tee parhaansa, että linjat alkaa taas toimimaan.

Vierailija
9/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin myös itse kirjautua. Onkohan tämä sellainen huoltokatko josta on etukäteen ilmoitettu, vai onko jotain epätavallista ilmennyt? Suunnitellut huoltokatkothan on informoitu etukäteen hyvissä ajoin.

Vierailija
10/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin myös itse kirjautua. Onkohan tämä sellainen huoltokatko josta on etukäteen ilmoitettu, vai onko jotain epätavallista ilmennyt? Suunnitellut huoltokatkothan on informoitu etukäteen hyvissä ajoin.

Kela valehtelee tuossa kun yrittää kirjautua omakelaan että muka päivittävät. Mutta medialle ovat jo sanoneet että kyseessä on häiriö joka on kuulemma saatu paikannettua ja yrittävät sitä nyt korjata.

Vierailija
11/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne kelan sivuille pitää päästä, ei mulla ole ainakaan mitään asiaa sinne.

Viimeksi olen käynyt kun hain eläkkeen enkä sen koommin.

Vierailija
12/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne kelan sivuille pitää päästä, ei mulla ole ainakaan mitään asiaa sinne.

Itse ainakin uusin reseptit OmaKelan kautta. 

Hienoa että sinä olet terve eläkeläinen.

Vierailija
13/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on huomenna työttömyysetuuden jättöpäivä. Jos sitä ei saa huomenna aamulla/aamupäivällä tehtyä niin sitten rahojen tulo siirtyy pääsiäisen jälkeen. -ap

Vierailija
14/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! En ole tämän ketjun AP. :D tein toisen ketjun samasta aiheesta mutta sekoitin nämä nyt. T.13

Vierailija
15/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELA _ ON _ NYT _ SULJETTU _ PYSYVÄSTI _ !!!!

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa????

Vierailija
16/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sinäkin kohta hae sieltä jotain kelakorvauksia.

Vierailija
17/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KELA _ ON _ NYT _ SULJETTU _ PYSYVÄSTI _ !!!!

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa????

Annoitko sinäkin äänesi hallituspuolueelle?

Vierailija
18/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! En ole tämän ketjun AP. :D tein toisen ketjun samasta aiheesta mutta sekoitin nämä nyt. T.13

Heh, kirjoitit kuitenkin juuri sen mitä minäkin olisin kirjoittanut :D -tämän ketjun ap

Hitto...saisivat nyt korjattua äkkiä. 9h ilmeisesti jo jatkunut tämä.

Vierailija
19/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on puheaika/datapaketti loppunut prepaid-liittymästäsi.

Vierailija
20/38 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on huomenna työttömyysetuuden jättöpäivä. Jos sitä ei saa huomenna aamulla/aamupäivällä tehtyä niin sitten rahojen tulo siirtyy pääsiäisen jälkeen. -ap

Se on sulle sitten hyvä opinpaikka, jos niin käy. Opit jatkossa hoitamaan asiat hyvissä ajoin etkä vasta viimeisenä päivänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän